Lørdagstråden!

hahaha, du la henne vel for tidlig slik at hun våkna og følte seg uthvilt :p ;)

Spørs det ja, måtte opp å amme henne, hun begynte å knurre etter hvert:-)
Hun sovna igjen kort tid etterpå heldigvis, gla jeg ikke hadde sovna for natta enda selv.

Bra det da =)
Hun sover jo utrolig godt da!!!

Ja, jeg har ikke mye å klage på deg *bank i bordet*.
Hun sov til sju etter det, så stod vi opp halv ti, men hun var ganske urolig fra sju, så vi sov vel ikke stort etter det.

Hun sov til sju etter det, så stod vi opp halv ti, men hun var ganske urolig fra sju, så vi sov vel ikke stort etter det.

deg=der hehe :excited001

GOdt å ligge litt likevel da, selvom man er ganske våken :p
Eskil og jeg pleier å ligge og dra oss de dagene mannen leverer T. Det er ganske deilig.
Men plutselig SKAL han opp, og synes det er kjedelig å ligge der! :p

GOdt å ligge litt likevel da, selvom man er ganske våken :p
Eskil og jeg pleier å ligge og dra oss de dagene mannen leverer T. Det er ganske deilig.
Men plutselig SKAL han opp, og synes det er kjedelig å ligge der! :p

Ja det er det, deilig å slumre:-) Lillemor har aldri tid til en liten kos i senga før vi skal opp, får håpe hun vil ha mer mammakos med tiden:-)

Akkurat nå ligger hun på magen til mannen og hører på prodigy, det er veldig populært ser det ut til:D
Hehe, moro!
E har sovet i nesten to timer i vognen han. FLyttet han inn i stad da han våknet hele tiden, men sov videre!

Hehe, moro!
E har sovet i nesten to timer i vognen han. FLyttet han inn i stad da han våknet hele tiden, men sov videre!

Deilig når de sover en stund, ble ikke lange luren her i gården, får håpe hun tar det igjen siden i dag:-)

Ja det er det, deilig å slumre:) Lillemor har aldri tid til en liten kos i senga før vi skal opp, får håpe hun vil ha mer mammakos med tiden:)
Hermine er tidlig våken, men er heldigvis veldig fornøyd om morran så hun kan fint ligge opp mot en time i senga sammen med meg å pludre og tygge på hendene sine. Utrolig deilig når jeg er stupings etter x-antall amminger, så slumrer jeg litt mens hun skravler med sutten sin :D :p ;)

Hermine er tidlig våken, men er heldigvis veldig fornøyd om morran så hun kan fint ligge opp mot en time i senga sammen med meg å pludre og tygge på hendene sine. Utrolig deilig når jeg er stupings etter x-antall amminger, så slumrer jeg litt mens hun skravler med sutten sin :D :p ;)

Det høres veldig behagelig og koslig ut ja:-)

Back
Topp