hahaha, har du også fått shopstop på babyutstyr???![]()
Jepp, får høre vi har alt for mye
Jeg synes seff ikke det da haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha, har du også fått shopstop på babyutstyr???![]()
Bra det da =)Jeg måtte opp til slutt for å amme ja, men hun sovna igjen heldigvis![]()
hahaha, du la henne vel for tidlig slik at hun våkna og følte seg uthvilt![]()
![]()
Bra det da =)
Hun sover jo utrolig godt da!!!
Ja, jeg har ikke mye å klage på deg *bank i bordet*.
Hun sov til sju etter det, så stod vi opp halv ti, men hun var ganske urolig fra sju, så vi sov vel ikke stort etter det.

GOdt å ligge litt likevel da, selvom man er ganske våkenJa, jeg har ikke mye å klage på deg *bank i bordet*.
Hun sov til sju etter det, så stod vi opp halv ti, men hun var ganske urolig fra sju, så vi sov vel ikke stort etter det.
GOdt å ligge litt likevel da, selvom man er ganske våken
Eskil og jeg pleier å ligge og dra oss de dagene mannen leverer T. Det er ganske deilig.
Men plutselig SKAL han opp, og synes det er kjedelig å ligge der!![]()
Det vil hun nokJa det er det, deilig å slumreLillemor har aldri tid til en liten kos i senga før vi skal opp, får håpe hun vil ha mer mammakos med tiden
![]()
Det vil hun nok![]()
Hehe, moro!Akkurat nå ligger hun på magen til mannen og hører på prodigy, det er veldig populært ser det ut til![]()
Hehe, moro!
E har sovet i nesten to timer i vognen han. FLyttet han inn i stad da han våknet hele tiden, men sov videre!
Hermine er tidlig våken, men er heldigvis veldig fornøyd om morran så hun kan fint ligge opp mot en time i senga sammen med meg å pludre og tygge på hendene sine. Utrolig deilig når jeg er stupings etter x-antall amminger, så slumrer jeg litt mens hun skravler med sutten sinJa det er det, deilig å slumreLillemor har aldri tid til en liten kos i senga før vi skal opp, får håpe hun vil ha mer mammakos med tiden
![]()
Hermine er tidlig våken, men er heldigvis veldig fornøyd om morran så hun kan fint ligge opp mot en time i senga sammen med meg å pludre og tygge på hendene sine. Utrolig deilig når jeg er stupings etter x-antall amminger, så slumrer jeg litt mens hun skravler med sutten sin![]()
![]()
![]()