Gru-gleder meg til oul...

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Åh... nå har nervene kommet før oul onsdag. Klarer ikke helt å slappe av kjenner jeg. Livredd for at noe skal være galt med babyen selv om alle tidligere ul har vist at alt er bra.

Flere som har kjent det på samme måte?

Jeg hadde det på akkurat samme måte. Alt er nok sikkert i skjønneste orden skal du se:) tror de fleste er litt småbekymret på forhånd. Lykke til:) skal dokkar vite kjønnet?:)

Har det akkurat på samme måte. Skal på ul i morgen. Hadde det ikke slik forrige sv i 2010. De to ul før jul viste at alt var bra, så det håper det er det i morgen og :)

Jeg har time på tirsdag, og det blir første ultralyden denne gangen. Forrige graviditet hadde jeg tidlig ultralyd, så det føltes tryggere, da jeg allerede visste at alt var bra. Nå har jeg ingen anelse, og det er litt skummelt...
Bekymret for all påvirkning jeg har vært utsatt for, så her er det aller viktigste at alt er bra med den lille. Kjønnet får bli en bonus.

Men, når det er sagt, så har jeg jo også begynt å glede meg litt! :) Håper å se en frisk, vakker baby, som spreller masse, selv om jeg ikke kjenner så mange bevegelser ennå.

Regner med at det går bra med oss alle, må tenke positivt! :)

Eg og gruglede meg til onsdag når eg ska på oul! håper alt e bra med babyen min! <3

Det går nok bra skal du se :)
De fleste er vel litt nervøse for om det kan være noe galt.
Men det er flere tilfeller der alt er fint enn at det er noe galt ;)

Jeg var også veldig nervøs,og det er jo ikke så rart man er det. Men alt går sikkert fint med dere alle :-)

Jeg hadde det på akkurat samme måte. Alt er nok sikkert i skjønneste orden skal du se:) tror de fleste er litt småbekymret på forhånd. Lykke til:) skal dokkar vite kjønnet?:)

Vi vet allerede at det er en gutt :) Kan de se på oul dersom barnet f.eks har leppe/gane-spalte? Gjør de en estimering av hvor stor babyen kan bli ved fødsel?

Det går nok bra skal du se :)
De fleste er vel litt nervøse for om det kan være noe galt.
Men det er flere tilfeller der alt er fint enn at det er noe galt ;)

Det var betryggende :) Ville de ha kunne sett hvis noe var galt på ul i uke 14?

Vi vet allerede at det er en gutt :) Kan de se på oul dersom barnet f.eks har leppe/gane-spalte? Gjør de en estimering av hvor stor babyen kan bli ved fødsel?

Da jeg var på ordinær ultralyd sjekket jordmor barnets overleppe, så jeg vil tro at det er rutine i tillegg til alt det andre de sjekker. Jeg fikk ikke noe estimat av barnets størrelse ved fødsel, men vi fikk se en graf med vekstkurver (?) for mage- og hodediameter, og ser at vår tulle ligger på en av de midterste. Om dette har noe å si for størrelse ved fødsel vet jeg ikke.

Jeg tror det er ganske vanlig å grue seg litt før ultralyd, men i de aller fleste tilfellene går det jo helt fint.

Lykke til til alle som fremdeles venter på å få en kikk på den lille :)

Da jeg var på ordinær ultralyd sjekket jordmor barnets overleppe, så jeg vil tro at det er rutine i tillegg til alt det andre de sjekker. Jeg fikk ikke noe estimat av barnets størrelse ved fødsel, men vi fikk se en graf med vekstkurver (?) for mage- og hodediameter, og ser at vår tulle ligger på en av de midterste. Om dette har noe å si for størrelse ved fødsel vet jeg ikke.

Jeg tror det er ganske vanlig å grue seg litt før ultralyd, men i de aller fleste tilfellene går det jo helt fint.

Lykke til til alle som fremdeles venter på å få en kikk på den lille :)

Jeg krysser fingrene for at alt står bra til :) Alt har jo vært supert på de 4 forrige ultralydene våre :) Bare litt skummelt at jeg skal dit alene så jeg spurte om min svigerinne kunne bli med da min mann er i utlandet.

Ja,spalte kan oppdages ved ul. Har ikke hørt om at de estimerer størrelse ved fødsel,bare at de fastsetter termin etter størrelse på ul-tidspunktet.

Ja,spalte kan oppdages ved ul. Har ikke hørt om at de estimerer størrelse ved fødsel,bare at de fastsetter termin etter størrelse på ul-tidspunktet.

Så da hadde de evt. sett det ved forrige ultralyd i midten av Januar?

Back
Topp