Da var 3D bestilt.

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Jeg klarer ikke komme igang med noe som helst, da jeg ikke vet om det er gutt eller jente inni der :p

Orker ikke kjøpe nye klær, da vi har maaaaasse etter storesøster.
Men gidder da ikke finne fram og vaske og styre og se hva vi mangler, når det kan hende det er en lillebror!
Samme med sengekant, sengetøy osv..

Også sparte vi jo veeeeeldig mye på og kjøpe brukt vogn! Hehe!
Ååååh, også husker jeg ei som fant ut at ungen hadde hjertefeil på 3D, og at han trengte operasjon. Det hadde dem ikke funnet ut på OUL.

Hurra, om 11 dager skal jeg få se skatten min igjen, og få bekreftet en siste gang at alt er bra inni der!

Skal dere? Noen som har vært og har lyst og vise bilder? :))

Jeg var på 3D Med snuppa, å vi vil jo egentlig nå også. Nå vet jeg ikke hvordan jeg legger ut bilder .MEN Om dere går på forumet Februar 11 å ser etter Tinan. så hadde jeg et 3D Bildet av snuppa i signaturen der :D

Sjekk linke min på Lukka.
Der ser du 3D Bidlet av snuppa mi i signaturen. har bedre bidler å men, er dete som ligger ute ;)

Jeg var på 3D Med snuppa, å vi vil jo egentlig nå også. Nå vet jeg ikke hvordan jeg legger ut bilder .MEN Om dere går på forumet Februar 11 å ser etter Tinan. så hadde jeg et 3D Bildet av snuppa i signaturen der :D

Var også med lillemor, enda en unnskyldning til og reise denne gang :p
Skal dere denne gangen?

Så spennende, 11 dager er jo ikke lenge! Jepp, jeg skal også på 3D ultralyd. Om to uker.
Nå har 4 forskjellige leger sagt hvilket kjønn de tror det er, samme kjønn på alle, så spent på å se om han som har 3D også sier samme kjønn, hehe :)

Jeg tror ikke jeg skal demen gangen. Var sist, men denne gangen fikk vi mange fine 3D bilde på ordinær ultralyd :)

299_34291006468_5125_n.jpg
Her er Arian-Chrisander på 3d i 2008 :) Øynene åpne og koser med morkaka :)
Var med Daniel og så så det blir vel en 3d med mini også i ca uke 28 tror jeg :)

Vi var med førstemann, men tror ikke vi skal denne gangen. Skal jo på ul igjen i uke 24, så tenker at det blir nok.

Men 3D er gøy da... Kan faktisk se noen likhetstrekk da:)

Åh så morro!:) 11 dager er ikke lenge til!:) Vi har også planer om å bestille 3D, men sikkert 1 måned + til det er passelig for oss å bestille time(23 uker imorgen:).

Jeg skal på 3D ultralyd 9.mars. Gleder meg! Har hørt at man burde drikke saft først, så fostervannet blir søtt :p Noen som har testa ut det ?

Jeg skal på 3D ultralyd 9.mars. Gleder meg! Har hørt at man burde drikke saft først, så fostervannet blir søtt :p Noen som har testa ut det ?

Dette er jo et kjent råd du f.eks får om du kjenner lite liv en dag. Da ber dem deg drikke søt, iskald saft for og se om du kan få litt liv i den lille ;)

Kaldt hjelper ikke på liv i magen her, her lever den sitt eget liv uavhengig av sukkerinnhold og temperatur, haha!
Men lovehearts gjør susen noen ganger tror jeg, bruser vel i blodet ;)

Back
Topp