Lørdagstråden!

Volven: Du har ikke vurdert tøybleier på natt? Med riktige bleier og nok innlegg hoder de utrolig godt!

Vi har jammen det tøybleier som jeg helt har glemt av! Det er one size og satt dårlig da hun var liten, men nå skal jeg teste de i morgen :) Pampers funker bra her i huset, men vil teste tøybleier likevel :)
 
Vi fikk testa nr 4 Up&Go nå i formiddag, de var så myke og gode å ha på :) Tidenes knøttminste buksebleie :rolleyes: Men hun ble så storbaby plutselig med de på o_O Bruker du Libero eller Pampers??? Har hørt at Pampers holder bedre på gutter ;)
Rema 1000 holder best på vår gutt! :D
Jeg har også problemer med at Anette tisser seg ut, synes pampers up ang go nr 4 holder veldig bra:)

Jeg har brukt pampers, for Libero holdt ikke tørt på dagtid engang. Litt kjedelig når poden blir våt oppunder armen når det er under timen siden man bytta bleie o_O Men Libero sine 5'er bleier er ikke så store i forhold til nr 4, de bare suger bedre, så fikk for meg å teste dem. Dette med tissebleier på natta var ikke no problem før dette ammestyret annenhver time starta rundt juletider, så jeg regner med det kommer jeg igjen når nettene blir roligere. Lever i håpet om at det skal skje snart! ;) Tøybleier orker jeg bare ikke, Fru H ;):p Når jeg har brukt opp disse bleiene jeg har, skal jeg jammen teste Up&Go jeg også :) Takk for tips og hjelp, jenter! :D:D
 
Da sitter jeg og ammer Anette på soverommet hennes i mørke, satser på en tidligere lall i kveld. Hun halvsover ved puppen nå, spent på om jg kan legge henne ned snart:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Takk:p
Det er en drage, hun liker den kjempegodt, sikkert fordi den har litt størrelse og knallfarget:)

Skjønne Anette!! :D Jeg hadde lyst å kjøpe den dragen til Asle, men fikk ikke lov av pappa'n siden den var så rosa :eek::rolleyes:o_O Så vi endte opp med en bok i stedet. Ikke så ille, for Asle elsker den :D Den har knitrende omslag, en side med rangle i og en med en sånn pipe-sak i :) Og så jeg som hadde tenkt å utøve litt dårlig innflytelse på arvingen og få ham like hekta på drager som moren og faren er ;):p
 
Jeg sitter og på sengekanten og håper Daniel er sovnet for kvelden. Han sovner og våkner igjen etter et par minutter. Vil ha kroppskontakt så jeg holder han i hånden.
 
Eskil sov jo litt ute nå i stad, våknet av fyrverkeri kl 20 :p

Må nok få være litt våken og ta en dusj før natta. Vi ble litt kalde på bena alle mann :)
 
Emmeth la seg for kvelden kl 20.00:) Han sovnet selv i senga, så det er godt:) håper han sover ei god stund. Han har vondt i de kulene der jekslene er på vei, så ga han en myk gummiskje etter grøten sin i kveld som han tygde iherdig på:D funka genialt for den kom til helt bak i munnen, noe biteringer ikke har gjort. Nå venter jeg på hver gang vi møtes skal begynne igjen også blir det nok tidlig kvelden på meg:)
 
Skjønne Anette!! :D Jeg hadde lyst å kjøpe den dragen til Asle, men fikk ikke lov av pappa'n siden den var så rosa :eek::rolleyes:o_O Så vi endte opp med en bok i stedet. Ikke så ille, for Asle elsker den :D Den har knitrende omslag, en side med rangle i og en med en sånn pipe-sak i :) Og så jeg som hadde tenkt å utøve litt dårlig innflytelse på arvingen og få ham like hekta på drager som moren og faren er ;):p
Takk:p
Synd de ikke hadde den i turkis, det hadde vært kult:D Jeg er også veldig glad i drager:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Hun sovna faktisk med en gang jeg la henne ned, så da sovna hun innen åtte, det er ny rekord:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Dårlig ide å drøye'n iallfall..:p Bada, drakk ca.200 ml velling og slukna, så nå er hun lagt for kvelden. Da blir der pizza på mams og paps. :)
oi, det var TIDLIG kveld det! Hermine våkna fra den siste luren sin kl 18 :p
 
Skjønne Anette!! :D Jeg hadde lyst å kjøpe den dragen til Asle, men fikk ikke lov av pappa'n siden den var så rosa :eek::rolleyes:o_O Så vi endte opp med en bok i stedet. Ikke så ille, for Asle elsker den :D Den har knitrende omslag, en side med rangle i og en med en sånn pipe-sak i :) Og så jeg som hadde tenkt å utøve litt dårlig innflytelse på arvingen og få ham like hekta på drager som moren og faren er ;):p
Du får kjøpe dragen mens pappan ikke er hjemme, og så si at Asle skreik seg til den på lekebutikken ;) :p
 
Hermine har sovet dårlig hele formiddagen fordi vi har dratt henne med rundt på kjøpesenter :oops: Så tok hun seg en god lur fra 15.30-18 og tok kveld kl 20 :) Driver å øker mengden grøtpulver i vellingen hennes, vi er så pysete på økinga for er så redd for mageknip, så på to uker har vi kommet opp i 1,5ts pulver på 130ml væske :eek: Er nok nødt til å få fart i økinga eller så blir hun vel året før vellinga har riktig konsistens :p Så nå kjører vi på med øking hver 3.dag, håper på minimalt med mageknip!
 
Hermine har sovet dårlig hele formiddagen fordi vi har dratt henne med rundt på kjøpesenter :oops: Så tok hun seg en god lur fra 15.30-18 og tok kveld kl 20 :) Driver å øker mengden grøtpulver i vellingen hennes, vi er så pysete på økinga for er så redd for mageknip, så på to uker har vi kommet opp i 1,5ts pulver på 130ml væske :eek: Er nok nødt til å få fart i økinga eller så blir hun vel året før vellinga har riktig konsistens :p Så nå kjører vi på med øking hver 3.dag, håper på minimalt med mageknip!

Mye spennende å se på senteret tebker jeg :)
Vi merker mer og mer hvor lite populært det er å ligge i vognen i våken tilstand!
 
Skulle stelle Eskil i stad og la han på matta på gulvet (som jeg som regel gjør pga ivrig sprelling!) mens jeg ordnet sengen hans. Da jeg kom tilbake lå han på gulvet, et like stykke fra matta :p
Han spreller og tar i med bena slik at han glir oppover på en måte. Raringen min :)
 
Mye spennende å se på senteret tebker jeg :)
Vi merker mer og mer hvor lite populært det er å ligge i vognen i våken tilstand!
Hun lå lenge i vogna å kosa seg, så gjorde jeg tabben å plukke henne opp selv om hun ikke klaga men når jeg så forsøkte å legge henne ned igjen nekta hun plent :p Da var det bra vi hadde sela med i back up, for hun er jammen meg tung å bære rundt på armen nå ;)
 
Skulle stelle Eskil i stad og la han på matta på gulvet (som jeg som regel gjør pga ivrig sprelling!) mens jeg ordnet sengen hans. Da jeg kom tilbake lå han på gulvet, et like stykke fra matta :p
Han spreller og tar i med bena slik at han glir oppover på en måte. Raringen min :)
Hehe, ikke verst hvordan de kommer seg rundt disse små bare ved å kave med hele kroppen ;) Bra han lå på gulvet da!!! :)
 
Hermine har sovet dårlig hele formiddagen fordi vi har dratt henne med rundt på kjøpesenter :oops: Så tok hun seg en god lur fra 15.30-18 og tok kveld kl 20 :) Driver å øker mengden grøtpulver i vellingen hennes, vi er så pysete på økinga for er så redd for mageknip, så på to uker har vi kommet opp i 1,5ts pulver på 130ml væske :eek: Er nok nødt til å få fart i økinga eller så blir hun vel året før vellinga har riktig konsistens :p Så nå kjører vi på med øking hver 3.dag, håper på minimalt med mageknip!

Ja, hun tar utrolig tidlig kveld, men det funker tydeligvis.:) Vi har ikke vært oppe der siden hun la seg, så "grøt-bad-velling" funka tydeligvis.
Her 3 måleskjeer (de som følger med NAN) på 210ml. Fin tykkelse på de flaskesmokkene vi bruker. :)
 
Ja, hun tar utrolig tidlig kveld, men det funker tydeligvis.:) Vi har ikke vært oppe der siden hun la seg, så "grøt-bad-velling" funka tydeligvis.
Her 3 måleskjeer (de som følger med NAN) på 210ml. Fin tykkelse på de flaskesmokkene vi bruker. :)
Bruker du vanlig grøt som velling? Lager du den på nan eller vann?
Hermine er allergisk mot kumelk, så bruker risgrøt uten melk i som base for velling. Sper den så ut med 50/50 med mm og mme. Må bruke mme'n for at grøtpulveret skal løse seg ordentlig opp, siden mm ikke skal varmes over 37 grader ;) Hvilken str flaskesmokk bruker du? Vi har nr 2 smokker til Dr.Brown's flasker, tror jeg må bruker 3'er smokker når vellinga får riktig tykkelse, for hun blir så irritert når det ikke kommer fort nok slik at hun får sove ;) :p
 
Takk:p
Synd de ikke hadde den i turkis, det hadde vært kult:D Jeg er også veldig glad i drager:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Det er faktisk såpass ille at jeg både har vegglampe og taklampe i form av drager :rolleyes::D:p
 
Back
Topp