Lørdagstråden!

Hehe, skjønner! ;) Du får bære han på skitur da ;)
Så koselig det hørtes ut da! Bor dere langt derifra?

Det blir nok en kombinert bære- og pulktur opp til hytta ;)
Har jo en på 4 år også, som nok ikke kommer seg opp den bratteste bakken på ski!
Vi bor 15 minutter unna Hunderfossen og har årskort :D

Anbefaler å prøve og lage vafler med siktet speltmel! =)
Brukte det nå, og litt fiberfin, og rårørsukker (brunt). De ble så sprø og fine!!!! :D
Jeg lager "hverdagsvafler" med finmalt sammalt hvete og havregryn og dropper sukkeret :) ...men er det likevel helg så smører vi på med rømmevafler laga på smør, helmelk og sukker :p ;)

hehe, du får kjøpe sånne voksenbleier og ducktape de rundt livet på han, kanskje det holder da :p
Hermine har puppa og puppa i natt, men tror ikke hun har sugd så mye, mest bare patta, for var meeeget melkesprengt da jeg sto opp :eek:

Eller kanskje bare teipe igjen hele greia på natten først som sist ;):P:rolleyes:
Han hadde 5'er bleie på seg da jeg la ham, men jeg trodde han hadde bæsja i halv-femtiden, så da bytta vi, og så var jeg så i ørska at jeg tok på en 4'er bleie, så jeg fikk ikke testa om 5'er bleia holdt natten gjennom.. 4'er bleia holdt ikke mer enn drøye 4 timer :confused:o_O Var våt da vi sto opp rett over 9.. o_O

Jeg lager "hverdagsvafler" med finmalt sammalt hvete og havregryn og dropper sukkeret :) ...men er det likevel helg så smører vi på med rømmevafler laga på smør, helmelk og sukker :p ;)

Herlig! =)
Disse blir til kos da, derfor litt sukker ;)

Det blir nok en kombinert bære- og pulktur opp til hytta ;)
Har jo en på 4 år også, som nok ikke kommer seg opp den bratteste bakken på ski!
Vi bor 15 minutter unna Hunderfossen og har årskort :D
Nei, det kan jo fort bli litt vel mye for en 4 åring! Viktig å ikke drepe gleden ved skigåing med å kreve for mye av dem ;) ...slik som mine foreldre gjorde med meg :eek: Hadde avsmak på ski helt til jeg ble 23 pga "traumatiske" skiturer som barn :p

Så søt hun er! Hvilken Lamaze-leke er det hun har der??? Vi har vært ute å kjøpt Hermine en Ficher Price leke som hun kan ligge på mage og trykke på, masse lyd og lys i :) Håper hun kan være liiiitt mer tålmodig på gulvet nå når hun et par sånne hyperstimulerende (og en anelse irriterende) bråkeleker å kose seg med :p Vanlige rangler og biteringer er plutselig kjeeeeedelig og totalt uinteressant :eek:

Takk:p
Det er en drage, hun liker den kjempegodt, sikkert fordi den har litt størrelse og knallfarget:-)

Nei, det kan jo fort bli litt vel mye for en 4 åring! Viktig å ikke drepe gleden ved skigåing med å kreve for mye av dem ;) ...slik som mine foreldre gjorde med meg :eek: Hadde avsmak på ski helt til jeg ble 23 pga "traumatiske" skiturer som barn :p
Uff så kjedelig.
Nei, jeg har ingen skrupler mot å bære Lillebror litt på magen på korte turer på ski. Er sånn passe stødig på ski, og det er ikke lang topp til hytta heller. Blir godt å komme seg opp dit og være noen dager, skal passe godt på at han ikke blir for kald eller kvalt i pulken den lille turen opp ;)
Tipper det blir minst to lammeskinn, dunpose og ullteppe i pulken!

Eller kanskje bare teipe igjen hele greia på natten først som sist ;):p:rolleyes:
Han hadde 5'er bleie på seg da jeg la ham, men jeg trodde han hadde bæsja i halv-femtiden, så da bytta vi, og så var jeg så i ørska at jeg tok på en 4'er bleie, så jeg fikk ikke testa om 5'er bleia holdt natten gjennom.. 4'er bleia holdt ikke mer enn drøye 4 timer :confused:o_O Var våt da vi sto opp rett over 9.. o_O
Vi fikk testa nr 4 Up&Go nå i formiddag, de var så myke og gode å ha på :) Tidenes knøttminste buksebleie :rolleyes: Men hun ble så storbaby plutselig med de på o_O Bruker du Libero eller Pampers??? Har hørt at Pampers holder bedre på gutter ;)

Vi fikk testa nr 4 Up&Go nå i formiddag, de var så myke og gode å ha på :) Tidenes knøttminste buksebleie :rolleyes: Men hun ble så storbaby plutselig med de på o_O Bruker du Libero eller Pampers??? Har hørt at Pampers holder bedre på gutter ;)
Rema 1000 holder best på vår gutt! :D

Uff så kjedelig.
Nei, jeg har ingen skrupler mot å bære Lillebror litt på magen på korte turer på ski. Er sånn passe stødig på ski, og det er ikke lang topp til hytta heller. Blir godt å komme seg opp dit og være noen dager, skal passe godt på at han ikke blir for kald eller kvalt i pulken den lille turen opp ;)
Tipper det blir minst to lammeskinn, dunpose og ullteppe i pulken!
Faren min sa at de brukte å legge isopor eller et sitteunderlag under skinnet i pulken, isolerer ekstra da ;)

Volven: Du har ikke vurdert tøybleier på natt? Med riktige bleier og nok innlegg hoder de utrolig godt!

Faren min sa at de brukte å legge isopor eller et sitteunderlag under skinnet i pulken, isolerer ekstra da ;)
Det er lurt ;)
OG vi må gå rolig, så det ikke blir mye risting nedi der!

Jeg er veldig fornøyd med pampers up and go:-)

Nå har vesla klart å rulla begge veiene, mage til rygg og rygg til mage:-)

Nå har vesla klart å rulla begge veiene, mage til rygg og rygg til mage:)
HEhe moro!
Eskil og, men han tipper som regel fra mage til rygg enda! Her om dagen havnet han under bordet da han rullet to-tre ganger bortover :p

Eller kanskje bare teipe igjen hele greia på natten først som sist ;):p:rolleyes:

Jeg har også problemer med at Anette tisser seg ut, synes pampers up ang go nr 4 holder veldig bra:-)

HEhe moro!
Eskil og, men han tipper som regel fra mage til rygg enda! Her om dagen havnet han under bordet da han rullet to-tre ganger bortover :p

OI, så flink han er:-)

Hørtes koselig ut! Så heldig du er som har så gode netter! Hva gjør du for å få ungen til å sove 10 timer i strekk??? :eek: :p
Ja, jeg er heldig (med både mann og barn) :)
Nekj.. Hva jeg gjør? Tror mest det er vesla som har arvet et godt sovehjerte etter pappan sin.:) Hun blir tidlig trøtt (18-20tida), og når hun begynner å gni seg i øynene er vi kjappe med å bade henne og gi mat, og det tror jeg vi vinner mye på. Hun får velling og sovner som regel når hun er mett, og da legger vi henne opp på soverommet hvor det er kjølig og mørkt. Hun fikk en koseklut i fleece til jul, og den er gull verdt, for den gnurer hun ansiktet inn i og har en stor beroligende effekt . Hun griner noen ganger når hun mister smokken eller skal rape, men ellers er det stilt.

Nå fikk hun en dobbel porsjon grøt med papsen sin og ble skikkelig sløv og grinete. Veldig tidlig trøtt i dag!! :p Vi skal prøve å drøye kveldsbadet til kl.18 iallfall, også tar vi det derfra. :)

Dårlig ide å drøye'n iallfall..:p Bada, drakk ca.200 ml velling og slukna, så nå er hun lagt for kvelden. Da blir der pizza på mams og paps. :)

Back
Topp