Lørdagstråden!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Hva skal damene på en lørdag som denne?
Hermine sov fra kl 20.30 til 01 i natt :D ...så var hun våken for mat HVER time fram til kl 07 da hun tok dag :eek: Pappaen sto heldigvis opp med henne, så fikk jeg sove til 09.30 :) Skjønner at jeg også må gå å legge meg kl 20 om jeg vil ha 3-4 timer sammenhengende søvn om kvelden :p
Idag skal vi ut å gjøre noen ærend og så skal vi rydde gjesterommet som for øyeblikket er en bod :confused: Gleder meg IKKE til det, meeeen det må gjøres for vi skal ha gjester om ei uke :p
Idag har Hermine på seg en av de nye tightsene fra ebay :D Kjøpte tre ulike, så slenger med bilder av de to vi allerede har brukt :)
Dagens antrekk: ullbody fra Reflex, ullsokker fra cubus, siklesmekke fra Bare Barn og tights fra ebay:
CIMG27772_zps0dd2b46f.jpg

Den søteste delen, baken:
CIMG27812_zps8585af72.jpg

Den andre tightsen:
CIMG27662_zps4dda71b3.jpg

CIMG27672_zps695d85b1.jpg

Så skjønn hun er! :D Og så stilige tights! :D
Her skjer det ikke så mye for øyeblikket. Asle har seg en liten lur. Burde nok vært i dusjen en tur, men siden jeg skriver denne meldingen, så rekker jeg nok ikke bli ferdig der før han er våken igjen o_O:eek:
Trøtt!! La ham rundt kl 21, pupping 23:45, 01:00, 03:00, opp og bytte bleie 4:30 og ny pupping etterpå og så på'n igjen kl 7 før jeg plukket med meg en tissevåt liten gutt og sto opp rett over kl 9.. :confused: Noen ganger tenker jeg han burde hatt nattbleie i form av en slags soveposelignende sak man bare stroppet rundt livet..

Fine tights :-) er er det knallvær
ImageUploadedByBV Forum1361012552.678457.jpg
Og vi burde pakket pulken og skiene og dratt på fjellet slik besøket gjorde.
Men vi er litt utenfor her :-)
Lager kaffe for å ta med ut nå.
T vil ake i snøhaugen her ute nå :-)
Senere skal vi i vinterparken Hunderfossen :-)

Vi skal i barnebursdag i dag. Nå ligger alle og sover, burde slappe av litt jeg også, men bør vel være fornuftig og begynne å gjøre meg klar, sånn at jeg rekker å gjøre klar barna etterpå :)

så fine bukser :) har barnefri denne helga jeg,så nå sitter jeg og slapper av og nyter roen og freden.Skal snart ut og gå en liten tur,prøve og få mykt opp litt støle muskler fra i går..

Fær ei hærlig lita taus!:D

Her sov vesla fra kl.19 til kl.05, fikk pupp, sov til kl.08, og så stod pappa'n opp med henne. 09.30 våkna jeg av sangen "God morgen alle sammen, god morgen far og mor, god morgen lillesøster, gode morgen storebror osv", og det viste seg at mannen stod nede på stua og spilte den av fra spotify gjennom babycallen. Hahahaha! :D:p
Kom med til frokost, kaffe og kokte egg. <3
I dag har vi ingen store planer, og det er det er deilig. Skal dra over gulvene og lage bounty-sjokolade, og der har dere lørdagen min.:)

Så nydelig hu er:D Kjempekule tights:D:p Vi får besøk idag av ett vennepar og lille gutten dems idag;) Storesøster Mathea er i barnebursdag;) Vi skal ut og ake, spise pølser og kose oss med varm kakao;) Tenkte og lage vafler også, om det er tid til det:)

Heisann jenter!
Som dere så i tråden min fra i går så hadde vi en god natt! Og det har bare fortsatt i dag. Mannen min er på lan, så jeg er omtrent alene hele helga med guttene. Mannen min er bare hjemom for å sove (men i morgen får jeg han i noen timer siden vi da skal på grava til mor i anledning at det er fire år siden hun døde i morgen).

Jeg laget blåbærsmoothie, og tror den ble godkjent av eldstemann;

Blåbærsmoothie by Shauriblog, on Flickr

Blåbærsmoothie_2 by Shauriblog, on Flickr

Og etterpå tok vi en liten trilletur ned til vannet og ga litt brødrester til endene. Alexander storkoste seg ute, men jeg hadde ikke kledd meg selv godt nok, så vi var ikke ute mer enn en 30-45 minutter. Daniel sov hele tiden.. og sover fortsatt.. og vi har vært hjemme lenge :p

Alexander kunne minne litt om The Joker der med blåbærsmilet :p:D hihi

Har vært ute og trillet en tur vi også. :) Det var 4 grader ute, litt disig og grått, men jeg fikk helt påskefeelingen da jeg kjente lukten av bål :D Bor på landet, så det var flere steder de breant bråte i dag. Litt småkald vind, men digg å komme seg ut og bort fra eimen av bæsj :p All malten og sviskejuicen Asle har fått denne uka setter virkelig et duftende preg på dagen her :p;):eek: hihi Vi er kanskje bare i midten av februar, men det går mot VÅÅÅÅÅR! :flower

borte

Hva skal damene på en lørdag som denne?

Hermine sov fra kl 20.30 til 01 i natt :D ...så var hun våken for mat HVER time fram til kl 07 da hun tok dag :eek: Pappaen sto heldigvis opp med henne, så fikk jeg sove til 09.30 :) Skjønner at jeg også må gå å legge meg kl 20 om jeg vil ha 3-4 timer sammenhengende søvn om kvelden :p

Idag skal vi ut å gjøre noen ærend og så skal vi rydde gjesterommet som for øyeblikket er en bod :confused: Gleder meg IKKE til det, meeeen det må gjøres for vi skal ha gjester om ei uke :p

Idag har Hermine på seg en av de nye tightsene fra ebay :D Kjøpte tre ulike, så slenger med bilder av de to vi allerede har brukt :)

Dagens antrekk: ullbody fra Reflex, ullsokker fra cubus, siklesmekke fra Bare Barn og tights fra ebay:

Den søteste delen, baken:

Den andre tightsen:

Så fin hun er, skikkelig tøffe tights:-)

Heisann jenter!
Som dere så i tråden min fra i går så hadde vi en god natt! Og det har bare fortsatt i dag. Mannen min er på lan, så jeg er omtrent alene hele helga med guttene. Mannen min er bare hjemom for å sove (men i morgen får jeg han i noen timer siden vi da skal på grava til mor i anledning at det er fire år siden hun døde i morgen).

Og etterpå tok vi en liten trilletur ned til vannet og ga litt brødrester til endene. Alexander storkoste seg ute, men jeg hadde ikke kledd meg selv godt nok, så vi var ikke ute mer enn en 30-45 minutter. Daniel sov hele tiden.. og sover fortsatt.. og vi har vært hjemme lenge :p

Så ut som det falt i smak ja:-)

Anbefaler å prøve og lage vafler med siktet speltmel! =)
Brukte det nå, og litt fiberfin, og rårørsukker (brunt). De ble så sprø og fine!!!! :D

Så skjønn hun er! :D Og så stilige tights! :D
Her skjer det ikke så mye for øyeblikket. Asle har seg en liten lur. Burde nok vært i dusjen en tur, men siden jeg skriver denne meldingen, så rekker jeg nok ikke bli ferdig der før han er våken igjen o_O:eek:
Trøtt!! La ham rundt kl 21, pupping 23:45, 01:00, 03:00, opp og bytte bleie 4:30 og ny pupping etterpå og så på'n igjen kl 7 før jeg plukket med meg en tissevåt liten gutt og sto opp rett over kl 9.. :confused: Noen ganger tenker jeg han burde hatt nattbleie i form av en slags soveposelignende sak man bare stroppet rundt livet..
hehe, du får kjøpe sånne voksenbleier og ducktape de rundt livet på han, kanskje det holder da :p
Hermine har puppa og puppa i natt, men tror ikke hun har sugd så mye, mest bare patta, for var meeeget melkesprengt da jeg sto opp :eek:

Fine tights :) er er det knallvær
Vis vedlegget 4664
Og vi burde pakket pulken og skiene og dratt på fjellet slik besøket gjorde.
Men vi er litt utenfor her :)
Lager kaffe for å ta med ut nå.
T vil ake i snøhaugen her ute nå :)
Senere skal vi i vinterparken Hunderfossen :)
Er ikke Eskil litt for liten for pulken? Burde de ikke være minimum 7 måneder før de kan sitte i den? Snuppa er 7 måneder til påske, men vil likevel ikke ha henne i pulk da siden hun ikke kan sitte ;)
Hvordan er vinterparken til Hunderfossen??? :)

Fær ei hærlig lita taus!:D

Her sov vesla fra kl.19 til kl.05, fikk pupp, sov til kl.08, og så stod pappa'n opp med henne. 09.30 våkna jeg av sangen "God morgen alle sammen, god morgen far og mor, god morgen lillesøster, gode morgen storebror osv", og det viste seg at mannen stod nede på stua og spilte den av fra spotify gjennom babycallen. Hahahaha! :D:p
Kom med til frokost, kaffe og kokte egg. <3
I dag har vi ingen store planer, og det er det er deilig. Skal dra over gulvene og lage bounty-sjokolade, og der har dere lørdagen min.:)
Hørtes koselig ut! Så heldig du er som har så gode netter! Hva gjør du for å få ungen til å sove 10 timer i strekk??? :eek: :p

Er ikke Eskil litt for liten for pulken? Burde de ikke være minimum 7 måneder før de kan sitte i den? Snuppa er 7 måneder til påske, men vil likevel ikke ha henne i pulk da siden hun ikke kan sitte ;)
Hvordan er vinterparken til Hunderfossen??? :)

Jeg har hørt 6 måneder?
Det var derfor jeg sa at vi burde pakket pulken og dratt ;) :p
VI tenker tur til hytta i påsken. Ungene kan fint ligge i pulken!
Vinterparken er kjempeflott. Akeaktiviteter, snøhuler, isskulpturer, teater ute, iskapell man kan se i, ishotell osv, osv! Mye lys og stemning på kvelden!

Heisann jenter!

hahaha, herlig blåbærbart! :D

Vi har vært ute å trillet i sola, trillet innom butikken også, fikk handlet litt middag til i kveld:) Her er snuppa i dag, blid og fornøyd:rolleyes:Vis vedlegget 4678Vis vedlegget 4677Vis vedlegget 4676
Antrekk fra Ej sikke lej eller noe:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Så søt hun er! Hvilken Lamaze-leke er det hun har der??? Vi har vært ute å kjøpt Hermine en Ficher Price leke som hun kan ligge på mage og trykke på, masse lyd og lys i :) Håper hun kan være liiiitt mer tålmodig på gulvet nå når hun et par sånne hyperstimulerende (og en anelse irriterende) bråkeleker å kose seg med :p Vanlige rangler og biteringer er plutselig kjeeeeedelig og totalt uinteressant :eek:

Jeg har hørt 6 måneder?
Det var derfor jeg sa at vi burde pakket pulken og dratt ;) :p
VI tenker tur til hytta i påsken. Ungene kan fint ligge i pulken!
Vinterparken er kjempeflott. Akeaktiviteter, snøhuler, isskulpturer, teater ute, iskapell man kan se i, ishotell osv, osv! Mye lys og stemning på kvelden!
Hehe, skjønner! ;) Du får bære han på skitur da ;)
Så koselig det hørtes ut da! Bor dere langt derifra?

Back
Topp