Takk for svar!
MrsMeoh:
Ja, jeg forholdte meg litt kortfattet der, men "å være utbrent" var legen sin "diagnose". Jeg hadde mange jobber, og mye som skjedde, så det var vel en form for utbrenthet, men hovedproblemet var både angst og depresjoner- hovedsakelig.... Ja, du vet jo hvordan alt henger sammen... Ting som har vært fortrengt i årevis, kommer gjerne opp og frem når kroppen er for utmattet til å stritte imot lengre

Og ja, selv nå, etter 4 år, har jeg fortsatt noe angst og jeg er veldig redd for å havne tilbake dit jeg var, hvor jeg ikke engang klarte å gå ut døra hjemme...
Men jeg er regelmessig hos terapaut/coach, og de fleste rundt meg kjenner min psykiske situasjon. Og jeg føler meg faktisk veldig bra akkurat nå..

Takk for at du delte!
Lykkelulla:
Merkelig nok, så merker jeg at jeg er utrolig positivt innstilt på dette.. Hehe...
Jeg er nesten sjokkert over meg selv, og da vi fikk vite at vi måtte igjennom ICSI, så smilte jeg fra øre til øre..
Etter så mange år, og så utrolig mange vonde tanker om både det ene og det andre, var det nesten litt lettelse å få høre at det var dette vi skulle igjennom.
Jeg vet det høres litt rart ut, jeg skulle selvfølgelig ønske jeg kunne få barn med min kjære på den vanlige måten, men det føles ikke såå forferdelig å måtte gå denne veien heller.. Jeg føler meg nesten litt priviligert som får en erfaring veldig mange andre ikke får, og som får et så vidt innsyn i ALT fra når eggene hentes ut, befruktning, innsett og oppfølgning... ( Det skal sies at jeg er over gjennomsnittet interessert i hvordan prosessen foregår, hva som skjer osv.)
Jeg hadde rett og slett allerede innstilt meg på dette, selvom det ikke var klarert enda

Hehe...
Jeg får holde den gode instillingen!