Babyshop på Hamar...

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Noen som har vært der nylig? Så at de har 50% på en masse utstyr så tenkte meg å ta turen i morgen med mindre noen sier de har vært der nylig og at det er helt utplukket....

Var der forrige helg og da var det 50% på masse. Vi kjøpte bl.a. Voksi pose på 50% :) I helga har de 40% på alt fra Baby Bjørn fikk jeg mld om i dag.

Er innom der stadigvekk :) kommer jo mer og mer på tilbud siden de skal selge ut hele butikken og har salg frem til juni ;)

Hvor bor dere jenter? :)

De sa de skulle flytte til nye lokaler, men noen andre fortalte at det ikke gikk så bra så de skulle legge ned.. Så vet ikke jeg :)

De får i alle fall ikke legge ned før jeg har vært der å klaget på understellet på vogna mi!

Skal de slutte??

Ja, butikken legges ned. 50-70% på det meste av varer. Ammeputen cozy fix kjøpte jeg for 500kr(halv pris). Ikke salg på senger/vugge enda, men alt av klær og annet utstyr...Babybjørn var det 40% på bæresele og vippestol bla. Halv pris på voksi poser...

Er innom der stadigvekk :) kommer jo mer og mer på tilbud siden de skal selge ut hele butikken og har salg frem til juni ;)

Hvor bor dere jenter? :)

Jeg bor på toten, men siden jeg skulle til Hamar i dag uansett så tok jeg turen innom :)

Ikke rart de går konk.. Folk på hedmark kjøper heller gammalt stygt ræl enn å legge litt penger i kvalitet.. Synd de skal legge ned, mye fint der!

Da skal jeg innom der slutten av mnd jeg :) Kanskje jeg gjør noen kupp ;)

Noen somveit om det er salg på vogner der?:)

Så bra for dere som bor i nærheten! Det er jo masse penger å spare! :)
Her jeg bor var det kun 70% på utvalgte klær. Ikke noe tilbud på hverken ammemadrass eller vognposer.

Noen som har vært der nå og vet om de har tilbud på stellebord/kommode med balje? :)

Noen som har vært der nå og vet om de har tilbud på stellebord/kommode med balje? :)

Det tror jeg ikke de hadde på lørdag i hvertfall(tror jeg). Mulig jeg skal innom igjen i morgen så da kan jeg evt. gi deg beskjed :)

Ikke rart de går konk.. Folk på hedmark kjøper heller gammalt stygt ræl enn å legge litt penger i kvalitet.. Synd de skal legge ned, mye fint der!

Jøss, det var da litt av noen fordommer?? :P Og ryktene sier at de ikke skal legge ned, men skal flytte. De har ikke funnet noe lokale enda...

Back
Topp