Endelig fredag:-D

Da har vi kommet hjem fra barselbesøk, det var en skikkelig søt lita snuppe:)
Anette ble en kjempebebis i forhold, helt glemt hvor små de er.

Det gikk kjempefint med Anette i bæresela, fikk den både på og av uten hjelp. Men det var litt tungt, man får trimmet av å gå med henne slik. Jeg tenkte på deg Fru H, superbæreren :D Du må være skikkelig sterk :rolleyes:
Hun sovnet faktisk på vei hjem, og sover enda:)
Så flott at det gikk bra å bære henne :) Ja, man blir ekstra sliten! Her vi bor er det bare bakker, så kjenner det fort i ryggen og lårene at jeg bærer på 7,5kg ekstra ;) ...får meg til å tenke på da jeg var høygravid og bar rundt på 15kg mer enn jeg har nå, OG gikk på fjelltur...DET var tungt det :p

Vi har vært på handletur, kjøpt Up&Go bleier, skal teste de til natta da jeg har lest at de er så behagelig for babyen å sove i! :) Og så har vi vært hos mamma og spist formiddagsmat og kosa oss!
Nå har mannen akkurat vært ute å gått en tur med hunden og Hermine så hun fikk seg en liten dupp før farmor og farfar kommer på besøk en tur. Hun er så trøtt på kvelden at hun kan fint sove fra 18-19, stelles og få mat og ta kveld kl 20.30 :)

Så flott at det gikk bra å bære henne :) Ja, man blir ekstra sliten! Her vi bor er det bare bakker, så kjenner det fort i ryggen og lårene at jeg bærer på 7,5kg ekstra ;) ...får meg til å tenke på da jeg var høygravid og bar rundt på 15kg mer enn jeg har nå, OG gikk på fjelltur...DET var tungt det :p

Hehe ja, tenkte over da jeg gikk gravid jeg også:-)

Jeg har brukt en formue.. hehe, i matbutikker hovedsaklig. Og var innom hm en tur og kjøpte en gave til ei søt jente som blir 1 år snart - samt spiderman truser og strømpebukse til Alexander.

Hehe, det er godt å få handlet litt da:-)

Back
Topp