Avokado

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Faller fremdeles ikke i smak:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Det gjorde det ikke i starten med storebror heller. Brakk seg hele tiden. Helt til jeg laget Guacomole. Han elsker mat med smak ;) Kanskje det kunne vært noe etterhvert når hun blir større ?:)

hehe, det smaker jo litt bittert så er ikke såå rart at hun ikke synes noe om det :p
Tror jeg har ei matglad snuppe for hittil har alt gått ned ;)
Når hun blir litt eldre skal jeg bruke hvitløk og urter i barnematen for å gi den litt smak, det blir spennende å se om hun da liker det ;)

Hehehehe! :D
Så søt! =)
Skal prøve det en gang vi og!

Så søt hu er<3 hehe, skjønner godt det er litt uvant:p Lyst og prøve det vi også, men får bli når han er frisk igjen:)

Nåmmen, søta.:)
Jeg kjøpte avocado i går og skal gi til neste måltid. Alltid like spennende å se om de liker den nye smaken. :D

Ble så inspirert at jeg laga ei blanding av avocado, mm, mme og pittelitt malt. Ser jo ikke noe særlig ut og jeg hadde ikke store forventinger til at hun skulle like det (siden gulrot ikke var godt liksom...) , men det gikk kjempebra!! Smatta, gapte etter mer, og åt nesten hele porsjonen før hun sovna i vippestolen. :D

Vedlegg

• 1360750308700.jpg
    1360750308700.jpg
    36,4 KB · Visninger: 9
Ble så inspirert at jeg laga ei blanding av avocado, mm, mme og pittelitt malt. Ser jo ikke noe særlig ut og jeg hadde ikke store forventinger til at hun skulle like det (siden gulrot ikke var godt liksom...) , men det gikk kjempebra!! Smatta, gapte etter mer, og åt nesten hele porsjonen før hun sovna i vippestolen. :D

Så bra, avokado er jo så sunt også, håper mi liker det til slutt:-)

Lillebror fikk en minismak i dag, ren avokado, og syntes det var rart :p

Leste i babymatbok at de må noen ganger smake på en ting 10 ganger før de liker det ;)

Skal prøve advokado i morgen:)

Det blir spennende:)

Turte ikke og prøve siden Emmeth ahr hatt vondt i amegn idag:( Spiste nøtter igår kveld, og det tåler ikke Emmeth nei.. Haff! Så skal gjøre ett forsøk i morgen istedet:D

Back
Topp