Drømmer meg litt bort.

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Sjøl om jeg digger å være gravid igjen, og kjenne lillegull sparke og romstere bra i magen, så må jeg innrømme at jeg savner litt den å kunne være på en liten fest og danse ....sitter å hører på litt musikk, og det rykker i dansefoten ja. Er fortsatt i perioden hvor rock/pop og techno er kjempe gøy å høre på, og elsker å danse til. Så skulle bare ønske jeg snaaart kunne danset til slik musikk igjen...nå så funker det veldig dårlig med bekkenløsninga mi, men er da lov å drømme seg bort å. Og sitte i sofaen med noen dance mooves:P Men i mellom tiden så nyter jeg veldig å være gravid da :<3

Og jeg drømmer om å være gravid igjen :p
Dette er absolutt siste så jeg syns det er litt vemodig.. Gleder meg veldig til å få treffe lillegull,men syns det er trist at venteperioden skal ta slutt. Ikke noe mer spenning og forventning til den nye lille,og at det er siste gang jeg gjør dette her..
Skal aldri si aldri,kan jo hende det kommer en attpåklatt,men det er i så fall lenge til!

Jeg også elsker å danse,jeg er litt mer sånn latin elsker :) Kansje jeg skal prøve å danse litt lambada,putte en blyant i rumpa og skrive sammenhengende åttetall på veggen.Kunne tenkes det hadde blitt en ny trening for bekkenet ;)

Jeg også elsker å danse,jeg er litt mer sånn latin elsker :) Kansje jeg skal prøve å danse litt lambada,putte en blyant i rumpa og skrive sammenhengende åttetall på veggen.Kunne tenkes det hadde blitt en ny trening for bekkenet ;)
Hahahaha....ler så jeg nesten griner. Hadde tatt seg ut det ja:P

Og jeg drømmer om å være gravid igjen :p
Dette er absolutt siste så jeg syns det er litt vemodig.. Gleder meg veldig til å få treffe lillegull,men syns det er trist at venteperioden skal ta slutt. Ikke noe mer spenning og forventning til den nye lille,og at det er siste gang jeg gjør dette her..
Skal aldri si aldri,kan jo hende det kommer en attpåklatt,men det er i så fall lenge til!
Drømmer om å være gravid igjen alt nå ja...hehe. Ja, det er en spennende tid å være gravid. Og tiden går noen ganger altfor fort, at man nesten ikke rekker å tenke tanken på at man har en liten en i magen.

Drømmer om å være gravid igjen alt nå ja...hehe. Ja, det er en spennende tid å være gravid. Og tiden går noen ganger altfor fort, at man nesten ikke rekker å tenke tanken på at man har en liten en i magen.

Jepp.. Men det er fordi jeg har bestemt meg for at det er siste. Da blir det ekstra vemodig. Er nok ganske klar for å være ferdig når tiden kommer,men litt trist at det er siste gang.

Hahahahaha.. Ser for meg at jeg skulle gjøre det.. Tror jeg døuer av latter :laughing025

Back
Topp