Forvirra ;S

Bethina93

Glad i forumet
Ser det er noen som har skrivi om meg i ene tråden om troll, som tror jeg er hun samme som "mista" osv kun fordi jeg er lite aktiv her inne å pga nick navnet mitt? så jeg lurer veldig på hvorfor noen av dere tror at jeg er troll?

Du svarte vel på det selv i innlegget ditt der, du så jo hva som ble skrevet? Men om du ikke er henne så er det jo bare å skrive det her :-) tenker det er lite lurt å lage en tråd for å "ta" dem som trodde det, bare legg det til sides og vær deg selv du :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hehe har ikke svart på det tidligere da jeg ikke har sett det før nå :) bare syns det er teit å sette noen i dårlig lys fordi man TROR.
Å bare fordi at jeg ikke skriver her inne så er det ikke dermed sakt jeg er troll :)
Men men..

Hehe har ikke svart på det tidligere da jeg ikke har sett det før nå :) bare syns det er teit å sette noen i dårlig lys fordi man TROR.
Å bare fordi at jeg ikke skriver her inne så er det ikke dermed sakt jeg er troll :)
Men men..

Det ble skrevet rett etter at trollet ble avslørt og vi var rimelig paranoide..
Var vel mer et "tenk om"..tror ikke noen her inne mente noe som helst vondt med det. Ikke jeg hvertfall :) Nicket ditt poppet bare fram i en litt anspent periode her.
Men det er jo hyggelig at alle er mer aktive da,så vi blir bedre kjent på en måte. Så bare skriv i vei ;)

Men men..

Det ble skrevet rett etter at trollet ble avslørt og vi var rimelig paranoide..
Var vel mer et "tenk om"..tror ikke noen her inne mente noe som helst vondt med det. Ikke jeg hvertfall :) Nicket ditt poppet bare fram i en litt anspent periode her.
Men det er jo hyggelig at alle er mer aktive da,så vi blir bedre kjent på en måte. Så bare skriv i vei ;)

Not this again.

Kan ikke se du har vært aktiv i d hele tatt, så dette var en merkelig tråd og starte med. Ingen som har hengt seg så veldig oppi dette, bortsett fra du?

Nei jeg har ikke vært noe aktiv, men blir litt irritert når jeg ser at noen har beskyldt meg for å være troll kun fordi jeg er lite aktiv!

Tror alle har glemt ut at ditt nick kom opp. Nicket ditt er en del av det navnet hun sa hun hadde så var nok bare derfor.. Ikke noe vondt ment... Bsre til å legge et bak seg og komme seg videre:) kan jo fortelle litt om deg selv om du har lyst :) når termin er, om dere vet kjønn ol:)

Dette var en glemt sak, og mener da på at vi i den tråden konkluderte med at vi ikke kan anta noen er troll kun utifra nicket/lite aktivitet. Så velkommen skal du være:) Fortell gjerne litt om deg selv så vi kan bli kjent med deg:)

Hvor i alle dager er du beskyldt for å være trollet????
Håper2014<3 husker jeg vi var veldig mistenksomme til men...

Vi her inne er jo proppfulle av hormoner så var det noen som spilte på den sensitive delen av det på en stygg måte!Hvis du er ekte og ikke et troll er du selvfølgelig velkommen her hos oss,bare å skrive ned alt du tenker og føler.Så blir vi nok godt kjent med deg også :)

Hvor i alle dager er du beskyldt for å være trollet????
Håper2014<3 husker jeg vi var veldig mistenksomme til men...

Det var i samme tråden. Men det ble jo bare nevnt i en bisetning omtrent at det var litt mistenkelig at det plutselig dukket opp en bruker med samme brukernavn som trollets "ekte" navn.
Men vi konkluderte vel også ganske raskt med at vi skulle prøve å ikke være så mistenksomme.

Back
Topp