Onsdag :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Hva er planene deres i dag?
Jeg begynner å bli passe støl etter trening i går, så jeg må hvertfall ut og gå en tur =)
Skulle vært på posten, så det blir en fin gåtur til byen tenker jeg.
Ellers ikke så mange planer på dagen i dag.
Skal ha med fetteren fra barnehagen i dag og gjøre guttene klare for bursdag i ettermiddag =)
T har ikke vært i bhg på en uke nå, og det var stor stas å komme tilbake og flere unger som lurte på hvor han hadde vært :D

Må se ann hva jeg orker idag... Har blitt skikkelig forkjølet Mina og jeg :/ Bare storebror som er som en propell. Hehe.
MÅ egentlig gjøre noen ærend idag... Lurer på om det er kaldt idag og.. Gradestokken henger ute på veggen,og jeg orker ikke å gå å se :)

Må se ann hva jeg orker idag... Har blitt skikkelig forkjølet Mina og jeg :/ Bare storebror som er som en propell. Hehe.
MÅ egentlig gjøre noen ærend idag... Lurer på om det er kaldt idag og.. Gradestokken henger ute på veggen,og jeg orker ikke å gå å se :)
Uff, så kjedelig!
God bedring!!! :D

Her skjer det fint lite i dag.. Bor i ei lita bygd og er avhengig av bil for å komme oss her ifra, men bilen er bortlånt denne uka, så da koser vi oss hjemme da.:) Må prøve å komme oss ut en tur i det minste. Ikke alltid like enkelt, for vesla er ikke helt begeistra for å ligge i vogna.:confused: Hun sover godt en liten stund (varierer), og DA er hun lei og vil opp derfra MED EN GANG! Hun kan bli skikkelig ilter når det er noe som ikke går helt slik som hun tenker, og egentlig syns jeg det er litt morro, men ikke når vi er utenfor "allfarveg" på trilletur. :p;):D

Her skjer det fint lite i dag.. Bor i ei lita bygd og er avhengig av bil for å komme oss her ifra, men bilen er bortlånt denne uka, så da koser vi oss hjemme da.:) Må prøve å komme oss ut en tur i det minste. Ikke alltid like enkelt, for vesla er ikke helt begeistra for å ligge i vogna.:confused: Hun sover godt en liten stund (varierer), og DA er hun lei og vil opp derfra MED EN GANG! Hun kan bli skikkelig ilter når det er noe som ikke går helt slik som hun tenker, og egentlig syns jeg det er litt morro, men ikke når vi er utenfor "allfarveg" på trilletur. :p;):D

Hehe, ikke mange som liker vogna når de er våkne og enda ikke kan sitte og se ut, tipper jeg.
Du har ikke noe bæretøy da? Det er gull verdt her! :D

Hei :-) vi skal være hjemme i dag og vaske litt klær og rydde litt. Har lagt litt på latsiden i det siste så det må til :-) Håper å få med noen på lekeland i morgen så snuppa får brukt litt energi, men torsdager er de fleste opptatt så kanskje det blir en annen dag.

Hei :) vi skal være hjemme i dag og vaske litt klær og rydde litt. Har lagt litt på latsiden i det siste så det må til :) Håper å få med noen på lekeland i morgen så snuppa får brukt litt energi, men torsdager er de fleste opptatt så kanskje det blir en annen dag.
Så moro med lekeland :D

Her blir det og en rolig dag.Lille her er også superforkjøla,og sliter med å sove på dagtid.Vet ikke om jeg vil dra henne ut noe særlig,men det er tungt å bare være inne en hel dag og med en noe misfornøyd unge!!

Hei :) vi skal være hjemme i dag og vaske litt klær og rydde litt. Har lagt litt på latsiden i det siste så det må til :) Håper å få med noen på lekeland i morgen så snuppa får brukt litt energi, men torsdager er de fleste opptatt så kanskje det blir en annen dag.
kan man dra på lekeland med en baby da??? :confused: :p

jeg tar Hermine i bæresela når jeg vil gå tur og hun ikke har planer om å sove ;) Da går vi i skogen, tross snø, hunden får løpe fritt og snuppa er stoooor i øynene mens hun ser på trær og snø og alt mulig :rolleyes: ...og så blir mamman søkksvett fordi jeg bærer 7,5kg ekstra mens jeg går ;)

Idag skal vi på bytur i nydelig vintervær! Skal på helsestasjon på et forskningsprosjekt som vi er med på, heter Liten i Norge. Vi har blitt fulgt fra jeg var gravid, og nå er det på tide med 6 måneders møtet allerede :eek:
Litt om studien:
http://www.r-bup.no/CMS/cmspublish.nsf/doc/548421661A3D7508C12578BF003BF199
Synes det er så spennende for det er jo akkurat dette jeg har lyst til å skrive masteroppgave om, så skal prøve å snike meg med i prosjektet som student tenker jeg :p
Så skal jeg selge den enkle elektriske brystpumpa mi og tjene meg 600kr idag :D

Hehe, ikke mange som liker vogna når de er våkne og enda ikke kan sitte og se ut, tipper jeg.
Du har ikke noe bæretøy da? Det er gull verdt her! :D
Jo, vi fikk en bæresæle (ergobaby) i forbindelse med fødselen, men jeg syns den er så stiv og mini vræler med en gang hun kommer oppi, så det går ikke helt glatt det heller. Gleder meg til bæremeis-tiden kommer!!:D

Når går dere over til sportsbag i vogna forresten?

Her blir det og en rolig dag.Lille her er også superforkjøla,og sliter med å sove på dagtid.Vet ikke om jeg vil dra henne ut noe særlig,men det er tungt å bare være inne en hel dag og med en noe misfornøyd unge!!

Samme her... Kjipt å være inne. Var inne i hele går også.. Blir såååå lange dager. Men,samtidig deilig for de små når de ikke er i toppform :(

Jo, vi fikk en bæresæle (ergobaby) i forbindelse med fødselen, men jeg syns den er så stiv og mini vræler med en gang hun kommer oppi, så det går ikke helt glatt det heller. Gleder meg til bæremeis-tiden kommer!!:D

Når går dere over til sportsbag i vogna forresten?

Vi tviholder på bagen til det ikke er plass mer :-p
Sportsdelen vår er kun vendt fra den som triller, så vi venter gjerne en god stund enda :)

kan man dra på lekeland med en baby da??? :confused: :p

Ja det er fri adgang for de og de kan ligge på lekematter å gjøre babyting mens vi voksne nyter div fra kafeen :-) barnas lekeland heter det. Supert for større barn!

Jeg skal rydde og vaske huset, det ser ikke UT hehe:-) Det har bare plutselig blitt mer rotete den siste måneden, kan det ha noe med at lillemor har blitt større mon tro?:-)

Akkurat nå sover hun, så jeg vil ha litt egentid før jeg gidder å starte:-)

Det er ikke noe gøy, masse god bedring.-)

Idag skal vi på bytur i nydelig vintervær! Skal på helsestasjon på et forskningsprosjekt som vi er med på, heter Liten i Norge. Vi har blitt fulgt fra jeg var gravid, og nå er det på tide med 6 måneders møtet allerede :eek:
Litt om studien:
http://www.r-bup.no/CMS/cmspublish.nsf/doc/548421661A3D7508C12578BF003BF199
Synes det er så spennende for det er jo akkurat dette jeg har lyst til å skrive masteroppgave om, så skal prøve å snike meg med i prosjektet som student tenker jeg :p
Så skal jeg selge den enkle elektriske brystpumpa mi og tjene meg 600kr idag :D

Det ser skikkelig spennende ut:-) Håper du får være med:p

Back
Topp