Hellooooo

Tina pusen

Gift med forumet
Råmelka.

Er ikke så mye akkuratt, men iallefall tegn på at ting er riktig :P

Fått det tidligere denne gangen enn sist gang.

Fler?

Jepp! Blank og seig, men absolutt noe der ;)

Litt godt å høre ;)
Syns den kom så seint forrige gang, å jeg fikk ikke Ammet, klarte å pumpe 5 ml på 40 minutter ;(

Så hååååper så inderlig at det går denne gangen. Skal til ei hærlig Jordmor som hører til i moss, ho er Svangerskapsterapaut ooog Doula! :D Så hun skal gi meg gravid massasje den 26 feb, åsså skal ho gjøre litt modnings akkupressur og få igang melka ol, etter hvert :D

Leeeeeeenge siden!!:p Uke 19 ellerno trur jeg.. Haha.. Ikke mye, noen dråper i ny og ned i løpet av dagen :)

Leeeeeeenge siden!!:p Uke 19 ellerno trur jeg.. Haha.. Ikke mye, noen dråper i ny og ned i løpet av dagen :)

Såpass tidlig ja :P
Ja jeg drev å masserte puppa nå, fått beskjed om å gjøre det fordi jeg har så mye vondt i dem, å dem blir steiiin harde. Da kom det jaggu ut litt da vøtt. ikke gjort det tidligere.

Har ikke fådt noe slikt jeg.. :s
Når er det "normalt" å få det?

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Har ikke fådt noe slikt jeg.. :s
Når er det "normalt" å få det?

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

En trenger ikke å få det før etter fødsel:) begge deler er normalt, og en kan fint få til ammingen selv om det ikke kommer før etter fødsel:)

aaaner ikke hva som er normalt å ikke jeg :P
Vet bare at ønsket er så utrolig stort om å få amme sitt eget barn.
Jeg ble så utrolig deprimert sist gang fordi jeg ikke klarte det, pluss en svigerfar som også da presset og masete sinnsykt mye på meg :(

NEI, Denne gangen SKAL Det gå!

aaaner ikke hva som er normalt å ikke jeg :P
Jeg ble så utrolig deprimert sist gang fordi jeg ikke klarte det, pluss en svigerfar som også da presset og masete sinnsykt mye på meg :(

Og så svigerFAR da.. Skulle likt å se han få det til..
Her har jeg forresten hatt litt råmelk siden jeg slutta å amme forrige..det er vel kanskje ikke helt normalt,men..

Hatt melk hele tiden etter jeg sluttet å amme fra sist, men sist fikk jeg ikke før etter fødsel, og jeg hadde myyyye melk. (Leverte til morsmelkbanken)

Så det har ikke noe å si om en har melk i puppene før svangerskapet.
Jeg tror en må ta det som en kommer.
Prøve å ikke stresse med det, og spise bra med mat. Lite mat betyr lite melk.
Jeg merket det godt på melkeproduksjonen min når jeg spiste mindre..

:)

aaaner ikke hva som er normalt å ikke jeg :p

huff, sjønner det må ha vært slitsomt. Frustererende at enkelte ikke sjønner at slikt sier man ikke!!!
håper det går denne gangen, men husk at hvis det ikke går så går det bra med de som får mme også.
Det viktigste er at foreldrene er omsorgsfulle og har myyyyye kjærlighet å dele. <3

Og hvis svigerfar sier noe, så si han skal klappe igjen!
Lykke til:)

Takk, Ja svigerfamilien er healere osv, Så dem er litt spesielle.
Men svigerfar tar kaka innimellom asså.

Så gubben snakka til han sist gang, for jeg satt jo bae å gråt hele tiden når jeg la ho til, uten å lykkes.
MEN Åpent sinn denne gangen å tenker posetivt :D

Jeg har aldri fått mye melk jeg,ikke nok til å gi gutta mine nok mat.Men de har alltid fått det jeg har hatt og så fått flaske itilegg.Sist fikk jeg rå melk rundt uke 25 så får bare vente å se.Men får jeg ikke nok denne gangen heller så skal jeg ikke stresse med det iallefall (et løfte til meg selv)Men skal gi alt jeg kan før jeg kaster inn håndkle ;)

Ser den, jeg pumpa meg i 40 min jeg, å fikk ut 5 ml pr bryst. DET Er jo ingen ting :(

Inventionen her, men hadde ikke noe før fødsel sist heller. Hadde mer enn nok melk da :) Håper alt går like greit denne gangen <3

Ingenting skulle det stå.

Back
Topp