Endelig fredag!!! :D

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God fredag damer!
Hva planlegger dere for dagen, og helga?
Har amma et utall ganger i natt, aner ikke hvor mange ganger men begge puppene var tomme da vi sto opp så jeg gjetter at begge er tømt opp til flere ganger i natt o_O
Her så skal jeg og Hermine ut å gjøre noen ærender idag. Skal kjøre til veterinæren og kjøpe hundemat og hente en resept på smertestillende til hunden (han går på det permanent pga en medfødt kneskade), og så skal vi på apoteket å hente medisinen og kjøpe morsdagsgave til min mamma :)
Resten av helga har vi ikke noen konkrete planer, men tenker at vi skal prøve å få rydda gjesterommet :eek: Det er brukt som lager/bod siden Hermine ble født, har bare stappa inn gravideklær, babyklær som er for små, babyutstyr osv osv :p Nå skal vi få gjester om et par uker så er jo greit om det er plass til dem der inne da ;)

Vi reiser snart til østersund, venter på at mannen skal komme hjem og hente oss:) Nasse tar seg en blund oppå mg i mens, hadde håpet å utsette den duppen men hun slukna rett etter puppen:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Vi somler sånn i dag at jeg tror ikke vi kommer oss noe sted. Planen var å kjøpe bøyle og pute til tripp trapp stolen i dag for snuppa nekter å sitte biittelitt bakoverlent i vippestolen når hun spiser grøt. Vi får se om vi tar en tur senere :-) her et -3 og litt surt så orker ikke trille tur i dag tror jeg.

Birk sover nu så när han vaknar ska vi ut och gå tur och gå förbi affären och köpa fredags gott! ( choklad<3) Imorgon har vi planer om att kanske åka till badhuset och bada för första gången.

Stakkars hundevapsen:( Har han mye vondt? Hvilken hund har du? Gleder meg til vi skal ha hund også, men hvis ett par år fram i tid til det skjer:)

Så koselig og handle morsdagsgave:) Hva skal du kjøpe til henne? He he, ja det rommet mitt er hele kjelleren;):) Sambo er faktisk og rydder i kjelleren nå:p Helt av seg selv. Han er så flink. Vi skulle egl få vennebesøk i morgen av ett vennepar og gutten dems som er på omtrent samme alder som Mathea, men nå er vi jo småsyke her. Har gitt beskjed til de. På søndag hadde vi bedt ett annet vennepar og sønnen dems som er ett halvt år yngre enn Neline, men får se ann hvordan formen er. Tenker og på smittefare!

Emmeth fikk pupp i stad og hørte det braket fra baken:eek::oops: bæsja seg ut og oppover ryggen opp til skuldrene. Er så diarè, så er like tynt som vann. Gikk ut i sofaen, så måtte vaske sofatrekket igjen og dynetrekk:confused: han tømte begge puppa og og drakk 30 ml fra flasken:) Her blir det ei rolig helg:)

Vi reiser snart til østersund, venter på at mannen skal komme hjem og hente oss:) Nasse tar seg en blund oppå mg i mens, hadde håpet å utsette den duppen men hun slukna rett etter puppen:D

Goood tur:D:D:D:D:D:D

god tur og god elg :)

Birk sover nu så när han vaknar ska vi ut och gå tur och gå förbi affären och köpa fredags gott! ( choklad<3) Imorgon har vi planer om att kanske åka till badhuset och bada för första gången.
fredagsgodt må man ha ;)

Stakkars hundevapsen:( Har han mye vondt? Hvilken hund har du? Gleder meg til vi skal ha hund også, men hvis ett par år fram i tid til det skjer:)

Så koselig og handle morsdagsgave:) Hva skal du kjøpe til henne? He he, ja det rommet mitt er hele kjelleren;):) Sambo er faktisk og rydder i kjelleren nå:p Helt av seg selv. Han er så flink. Vi skulle egl få vennebesøk i morgen av ett vennepar og gutten dems som er på omtrent samme alder som Mathea, men nå er vi jo småsyke her. Har gitt beskjed til de. På søndag hadde vi bedt ett annet vennepar og sønnen dems som er ett halvt år yngre enn Neline, men får se ann hvordan formen er. Tenker og på smittefare!

Emmeth fikk pupp i stad og hørte det braket fra baken:eek::oops: bæsja seg ut og oppover ryggen opp til skuldrene. Er så diarè, så er like tynt som vann. Gikk ut i sofaen, så måtte vaske sofatrekket igjen og dynetrekk:confused: han tømte begge puppa og og drakk 30 ml fra flasken:) Her blir det ei rolig helg:)
Han trekker på benet når han går på tur, så derfor går han på smertestillende livet ut! Er en Fox Terrier :)
Er jo viktig å ha tid til oppdragelse når man får valp, så vi har snakka om at når tida er ute for han vi har nå så blir vi nok ikke å få ny valp før vi er ferdige med å ha baby(er) ;)

Kjøpte mamma et skjerf i ull, smykke og øredobber. Alt fra Arts&Crafts. Er fra oss alle 4 barna ilag :)
Ikke så lett å legge helgeplaner når man er småsyke nei o_O

Da vi kom hjem fikk jeg en Hemine-surprise servert da jeg løfta henne utav bilstolen...hun hadde bæsja seg gjennom alle klærne i bilstolen :eek: Bæsj fra midjen og ned til ankelen, sinnsykt for ei fart det får i bilstolen altså! :eek: Hvordan i alle dager får man av en bæsjebody uten å få bæsj over hodet på ungen? :confused:
Så da måtte strikkabuksa i vask, body, strømpis og håndkle i maskina og ungen blei spylt under krana i vasken...ugh, ikke spesielt morsomt når bæsjen har blitt brun og stinker pga fast føde :eek: :eek: :eek: Jaja, sviskemosen gjør jobben sin iallfall :p
Så bra at Emmeth spiser skikkelig igjen da :D

Godt hvis han er smertefri:):):) Koselig m hund, men har desverre ikke tid til det nå m 3 barn hvor 2 av de er små:)

Hørtes utrolig fint ut,jeg hadde blitt veldig glad for det og blir nok mammaen din også:)

Oi da, flere han har bæsja seg ut idag:eek: Lukter ikke spesielt godt når det fastfødebæsj:oops: og konsistensen er og og veldig annerledes:p he he!

Haha, bra det kommer ut hvertfall:D:D:D godt og høre sviskemosen funker!:)

Back
Topp