Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trudde ikke du kunne søke før barnet var født.. Opptaket du søker nå gjelder skoleåret aug 2013 til aug 2014.Hjelp! Mer som jeg ble stresset når jeg akkurat fant ut at jeg må søke barnehageplass for 2014 innen neste fredag. Hvor rart er ikke det når arvingen ikke er født ennå? Ikke vet vi hvordan vi skal gjøre det med permisjonen heller...Noen andre som har søkt?
Hjelp! Mer som jeg ble stresset når jeg akkurat fant ut at jeg må søke barnehageplass for 2014 innen neste fredag. Hvor rart er ikke det når arvingen ikke er født ennå? Ikke vet vi hvordan vi skal gjøre det med permisjonen heller...Noen andre som har søkt?
Jeg mener å huske at du kan faktisk ikke søke før barnet har fått personnummer..
Tror det er to opptak i året, et nå og et på høsten, men det skal jeg ikke banne på..
Er vel bare å sjekke litt på kommunens hjemmeside, det?Pleier å stå en del om det der... I hvertfall gjennom vår kommune
![]()
Du kan 100% sikkert ikke søke før barnet er født, og hvis du ønsker plass i mai/juni så kan du søke til høsten.