*Sladrevenn-tråden*

LuringNr3

Gift med forumet
Tenkte å lage ei liste over hvem som sladrer for hvem her :) Og de som ikke allerede har sladrevenn, kan jo se om de finner en her inne :)
Så skriv hvem du sladrer for her inne og hvem som evt. sladrer for deg, så putter jeg det inn i lista ;)

Pisces10 - Lenore1983
Lenore1983 - Pisces10
Jessjess - snippogsnapp
snippogsnapp - Jessjess
LykkeligeLinn - MillaCamilla
MillaCamilla - kariness og LykkeligeLinn
kariness - MillaCamilla
-Maibaby13- - besnik
besnik - -Maibaby13-

Jeg har ikkkkkkke sladris :( :) hehe!

Vil du være min? Eg har termin 21 mai men mest sansynlig kjeme han før. Kanskje tilogmed april:eek:

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Hihi! Så gøy! =D Gjerne det! Du har termin på bursdagen min du! =D hehe! Jeg har termin 6.mai, men om vi føder samtidig, så får vi heller bare le og kose oss med småtrollene ^^ hihi!

Hihi! Så gøy! =D Gjerne det! Du har termin på bursdagen min du! =D hehe! Jeg har termin 6.mai, men om vi føder samtidig, så får vi heller bare le og kose oss med småtrollene ^^ hihi!

Kult å ha termin på bursdagen din då! :D hehe :p skal prøve å knipe igjen til då;) hihi

Kult å ha termin på bursdagen din då! :D hehe :p skal prøve å knipe igjen til då;) hihi

Og klare eg ikkje det så kanskje vi får dele rom på haukeland:p haha

Jeg og vil ha sladrevenn,noen som vil være min?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

hehe ja, det var vittig! =) =D det er for øvrig en veldig fin dag å ha bursdag på ;) hehe! Ja, om vi havner på Haukeland sammen så får vi ihvertfall noen å tyte ekstra med om våre kjære blir sendt hjem ;) Koselig!

Jeg sladrer med både Kariness og lykkeligelinn :)

Hva er sladrevenn? Jeg har vel ikke d jeg heller. Jeg er veldig uvitende om mye hær. Er gravid med mitt første barn og før dette har jeg alldri satt meg inn i noe som har med barn å gjøre. Dette er som et helt nytt univers for meg.

hehe ja, det var vittig! =) =D det er for øvrig en veldig fin dag å ha bursdag på ;) hehe! Ja, om vi havner på Haukeland sammen så får vi ihvertfall noen å tyte ekstra med om våre kjære blir sendt hjem ;) Koselig!

Det får vi! :D tipper mannen blir sendt heim:p

Hehe satt også å lurte litt på hva en sladrevenn er

En sladrevenn er egentlig en som har telefonnummeret ditt sånn at hvis du skulle havne på føden eller et eller annet det er vanskelig å oppdatere forumet om så kan du sende en sms til sladrevennen din også oppdaterer hun forumet på veiene av deg! :)

På den måten slipper vi at forumet sitter unødig å bekymrer seg som i dag f. Eks. Eller at oppdateringer man gjerne vil komme med som man ikke kan selv får komme på forumet!

(Sladrer med MillaCamilla forresten! Som nå har fått telefonnummeret mitt ^^)

Hørtes lurt ut :)

Back
Topp