Var på babysvømming idag, såvidt! Stressa av gårde for å rekke og hente mannen på jobb før svømminga som starta kl 16. Hermine sov for en gangs skyld en lengre blund så måtte vekke henne etter 1,5 time for å dra
Hun var blid som ei sol og skravla hele veien i bilen, fikk ei flaske i garderoben og så skulle jeg kle av oss. Tok av henne alt utenom bodyen og la henne på gulvet på et teppe mens jeg kledde av meg selv. Der lå hun og skravla med en liten gutt, når jeg så rulla henne over på rygg for å kle av henne bodyen satte hun i et vræææææl!!!
Da var jeg naken, og håndduken dreiv å glei av meg hele tida, og imens skulle jeg prøve å roe en baby som skrek av sine lungers fulle kraft. Etter 10 minutter ga jeg opp å roe henne i garderoben, måtte jo komme oss i vannet for det varer bare 30 minutter. Hun hyyylvræla i dusjen, fikk på henne badetrusa og tulla henne inn i håndduken. Hun vræææla videre, vi kom ut til bassengkanten og pappaen tok henne, men hun skreik. Gikk ut i vannet for å se om hun roa seg, men neida, hun skreik
Etter 20 sekund i vannet gikk vi opp, droppa dusjen, tilbake i garderoben *vrææææl* kledde på henne *vræææææææææl* leverte henne ut i gangen til pappaen *vrææææl* og så blei det stille *raaaap, propp,propp,propp*
Vet ikke om jeg orker mer babysvømming...hun var tydelig "utilpass", og det er vanvittig mye styr og stress for 30 minutter i vannet!
Synd vi har betalt masse penger for det!
Vet ikke om jeg orker mer babysvømming...hun var tydelig "utilpass", og det er vanvittig mye styr og stress for 30 minutter i vannet!