Neseblod og svimmel

Foggy

Glad i forumet
Har skjønt at det er vanlig å blø lettere neseblod når man er gravid....men Jeg har aldri blødd neseblod før jeg.
Og så ble jeg svimmel og kvalm...henger det sammen?
Igår fikk jeg plutselig sånn at jeg ble veldig svimmel og uvell, måtte sette meg ned en stund, ellers hadde jeg falt/besvimt tror jeg....FRYKTELIG ubehagelig men er det vanlig? (Blir litt redd når jeg aldri har opplevd sånn før...)

Jupp, Blodtrykksfall kalles det snupp.

Jeg har det sånn hver dag, innimellom flere ganger om dagen :(

Spis lakris, å slapp av litt ekstra :)

Uff det var så ekkelt :( synes ikke noe om at sånne ting skal være normalt.....
Hehe får godis nå :)

Uff det var så ekkelt :( synes ikke noe om at sånne ting skal være normalt.....
Hehe får godis nå :)

Forstår deg der asså.
MEN Ta så ta deg en tur til legen i morgen eller til mandag, å få sjekket BT Ditt, greit å ta litt ofte måling av det over en periode bare for å se hvordan du ligger.

Ja sikkert lurt :) egentlig ikke så hysterisk og bekymret men når det er "ukjent" blir jeg det haha....

Ellers så kan det og hende at du har litt lite jern i kroppen...det er og vanlig når man er gravid.

Oki.takk for svar :) ikke noe god form nå men blir nok bedre med litt søvn:):)

Du ha min fulle medfølelse søta.

Få i deg masse vann og Litt salt lakris, å se om du kan få sjekket BT Imorgen eller til mandag. Spis leverpostei ol også, kaaan hende det hjelper litt ;)

Du ha min fulle medfølelse søta.

Få i deg masse vann og Litt salt lakris, å se om du kan få sjekket BT Imorgen eller til mandag. Spis leverpostei ol også, kaaan hende det hjelper litt ;)
Det hu sa :P Og masse god bedring. Ta vare på deg sjøl :)

Takk takk søte jenter!:):):) er litt skrall idag og. Håper dere får en fin dag!! Og helg!!:):)

Jeg har det også slik. Hos meg er det en kombinasjon av lavt blodtrykk, lite jern og litt lite B12 vitaminer.
Få legen din til å sjekke opp dette:)
Håper det blir bedre:)

Kjenner til det ja.. Henger meg på det de andre sier. Drikk masse vann er det jeg får beskjed om hvertfall ift lavt blodtrykk. Vet ikke om jeg syns det hjelper så mye,men.. Pluss at jeg må tisse hele tiden og da må jeg reise meg og så er vi i gang igjen :p

Jupp, Blodtrykksfall kalles det snupp.

Jeg har det sånn hver dag, innimellom flere ganger om dagen :(

Spis lakris, å slapp av litt ekstra :)
Hmm,hjelper det med lakris?? Jeg plundret veldig med dette forrige svangerskap,og har hatt tendenser til det nå.. Det skal jeg jammen prøve neste gang:)

Hmm,hjelper det med lakris?? Jeg plundret veldig med dette forrige svangerskap,og har hatt tendenser til det nå.. Det skal jeg jammen prøve neste gang:)

Skal funke ja. Gravide skal jo være forsiktig med lakris fordi det i større mengder kan gi forhøyet blodtrykk. Men da må det være med ekte lakris i da, ikke bare aroma

Jupp ,jeg fikk FORBUD Mot å spise salt lakris sist, pga jeg hadde Bt på 145/100
Meeen, si de til en som ELSKER Lakris æ!!! :P

Så nå får jeg lov å spise, siden jeg får en del bt fall.

Back
Topp