Dumme, dumme dumme SPEIL!

Tina pusen

Gift med forumet
Ja, i går var speilet teit, for Tina sto å smurte seg, så står jeg rett opp å ned, å hva ser jeg??

Joda, maven som nederst buler ut utenfor toppen :(
Sambo kommer å ser jeg er litt sånn lei meg rar, så sier jeg, hvorfor er du sammen med meg, se jeg er jo så feit at magen går ut forran trøya!!! *hormontroll*

"Du er ikke feit jenta mi, du er Gravid"

ÅÅååh, snakk om å bli lei seg, åføle seg som en hvalross, når aven tytre ut sånn :(

Mangla bare helse trøya å en øl, så hadde det vel vært han onslow i høy på pæra!

*HUMPFR*

Nemmen du da. Er da bare babyen som vil ha litt frisk luft. Kan bli varmt under trøya å :) Jeg er helt sikker på at du har en kjempeflott mage :) Og ja, hør på samboeren din du :) Dessuten så liker vi deg for den du er :)

Nemmen du da. Er da bare babyen som vil ha litt frisk luft. Kan bli varmt under trøya å :) Jeg er helt sikker på at du har en kjempeflott mage :) Og ja, hør på samboeren din du :) Dessuten så liker vi deg for den du er :)

Søte dere da <3
merker at det er ikke no særlig morro æ være så hormonell asså, syns synd på dem rundt meg :P
Bølgende tina hehe.

Hadde jeg bare klart å legge ut bildet her inne, etter dem bytta det nye så hadde jeg gjort det.
Men NÅ Har jeg ikke sjans, eller jeg klarer det ikke.

Hadde akkuratt lært meg det, når dem bytta :(

Back
Topp