Barnehage

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Sitter å prøver å sette meg inn i dette her . Når tenker dere at den vesle skal begynne i barnehagen? Skal de begynne fulltid med engang? Jeg trodde dette skulle bli lett siden vi får i mai, men nå begynner jeg å bli stresset her hehe

Jeg tenker at vår lille ikke begynner før i august 2014, det passer md ferier og permisjoner, og det må bli 100% md engang da for vår del! Mn da er hun jo 14 Mnd ca! :)

Jeg tenker at vår lille ikke begynner før i august 2014, det passer md ferier og permisjoner, og det må bli 100% md engang da for vår del! Mn da er hun jo 14 Mnd ca! :)
Her og:-)
Er litt heldig jeg som har barna mine i samme barnehage som jeg selv jobber:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Begynner aug 14, skulle gjerne venta ett år til, men det blir håpløst økonomisk... Blir 50% plass første året hvertfall.

Begynner i aug 14, full plass med en gang. Nytt for barnehagen vår er at kommunen krever at man må ha full plass. Kan ikke ha deltidsplasser lenger.

Begynner når hun runder året, så sant det er ledig. Ellers må vi vente til midten av august.

Satser på 100% fra 1. Aug. Trur ikke vi klarer å strekke permisjon og ferie lenger..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vi gjør som med de andre, tre dager i uka fra medio august etter fyllte ett år.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Full plass fra august 14 i hvertfall. Mulig han må begynne før om det er noe ledig. Men det vil tiden vise.

Jeg tenker og august 2014.
Mamma har sagt at hun gjerne kan være barnevakt om jeg skulle begynne før i jobb (jeg må jo begynne å lete etter jobb i løp av permisjonen min!)
Men mannen min har uansett ferie i hele juli så og si så det burde gå! (Hvis kontrakten hans blir forlenget da!)

:)

Er kontantstøtten så elendig altså? Har ikke satt meg inn i det enda :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Den er på 5000,- fram til 18 mnd, så 3300,- fram til 24 mnd, deretter ingenting. En GOD del billigere å betale ca 2500,- mnd for full barnehageplass og jobbe med 100% lønn istedet :)

Jeg skal gå uten lønn / permisjon i et halvt år allerede (jan14-aug14) og skal så jobbe 50% første året. Har spart endel, og lever ganske enkelt, for å få det til. Selvsagt hadde det gått å vente ett år til hvis man virkelig gikk inn for det, men vi har ikke lyst til å ha det SÅ trangt :)

Den er på 5000,- fram til 18 mnd, så 3300,- fram til 24 mnd, deretter ingenting. En GOD del billigere å betale ca 2500,- mnd for full barnehageplass og jobbe med 100% lønn istedet :)

Jeg skal gå uten lønn / permisjon i et halvt år allerede (jan14-aug14) og skal så jobbe 50% første året. Har spart endel, og lever ganske enkelt, for å få det til. Selvsagt hadde det gått å vente ett år til hvis man virkelig gikk inn for det, men vi har ikke lyst til å ha det SÅ trangt :)

Oi, ante ikke at det var så lite.. Da skal man ha bra god råd for å kunne gå hjemme med barna..

Back
Topp