MAM-smokkene

Jeg kaster de ikke, jeg. He he. Har ett fullt smokkeglass og halvparten er ikke brukt. Kjøpte masse forskjellige smokker da han ikke ville ha smokk, for og finne en type han likte:)

Synes de ser slitt ut på tutten etter et par måneder jeg - altså vanskelig å få rene...

Nårtid kaster du smokkene? Nøyaktig etter 3 måneders bruk eller hur??? Søstra mi sa hun kaster de når de ser slitt ut, men det er jammen meg ikke lett å avgjøre o_O ...og skader har jeg kun sett på en sutte når hunden hadde funnet seg en å tygge litt på :confused: :p Har jo kasta noen etter hvert, men kun fordi vi har hatt de fra hun var nyfødt...

Hehe,samme her.Hunden er storfornøyd om hun kommer over en sutt på nattbordet mitt:-)
Men nå bruker snuppa stort sett kun sutt i bilen og i senga/vogna,så slitasjen er ikke så stor.

Nå har jeg kjøpt de store suttene fra MAM,og de falt veldig i smak her.Spesielt Air varianten,for den kunne jo brukes som leke også:-)

Synes de ser slitt ut på tutten etter et par måneder jeg - altså vanskelig å få rene...
synes de blir litt sånn grålige veldig fort jeg! Tenker det kanskje er melkefett fordi flaskesmokkene blir også sånn, men de får jeg jo rene med zalo og kokings!

Hehe,samme her.Hunden er storfornøyd om hun kommer over en sutt på nattbordet mitt:)
Men nå bruker snuppa stort sett kun sutt i bilen og i senga/vogna,så slitasjen er ikke så stor.

Nå har jeg kjøpt de store suttene fra MAM,og de falt veldig i smak her.Spesielt Air varianten,for den kunne jo brukes som leke også:)
Ja, en mam-air smokk i suttesnor kan underholde i lang tid her i huset ;)

Vi handlet MAM Air i dag. Det var favoritten til T, og de brukte han ut smokketiden sin, til han var 2,5 år gammel.
Jeg sammenliknet tuttent, og den er bittelitt lenger og litt bredere. Men satt som støpt! :D

Vi handlet MAM Air i dag. Det var favoritten til T, og de brukte han ut smokketiden sin, til han var 2,5 år gammel.
Jeg sammenliknet tuttent, og den er bittelitt lenger og litt bredere. Men satt som støpt! :D
så flott da! Tuttene er like på alle 6mnd+ smokkene, er bare plasten rundt som er ulik ;)

Jag har problemet att kanterna på MAM smokken 0-3 slår i hans näsa, har provat 6+ och han tar dom, ser kanske lite stort ut. Men de ja undrar är om de är farligt att byta innan 6 månader? FInns de en anledning till att dom sätter åldergräns?

Jag har problemet att kanterna på MAM smokken 0-3 slår i hans näsa, har provat 6+ och han tar dom, ser kanske lite stort ut. Men de ja undrar är om de är farligt att byta innan 6 månader? FInns de en anledning till att dom sätter åldergräns?

Det er nok bare en veiledning. Tenk så stor forskjell det er i størrelse på barna.
Min eldste gutt var enda større enn Lillebror og begynte med 6 månederssmokkene da han var 3-4 måneder. De andre mistet han bare.

Det er kun veiledende mht alder! Har ei venninne som gikk rett på de store suttene da babyen ble født:confused:

Oi dét hørtes da voldsomt ut :-o

Neline ville ikke ha de små smokkene og gikk rett på de store da hu var nyfødt:) Mathea var 3 uker mener jeg når hu ville ha de store framfor de små.

Emmeth bruker de små Mamsmokkene ennå, men har bestilt store:)

Neline ville ikke ha de små smokkene og gikk rett på de store da hu var nyfødt:) Mathea var 3 uker mener jeg når hu ville ha de store framfor de små.

Emmeth bruker de små Mamsmokkene ennå, men har bestilt store:)
har du bilde av nyfødte Neline med gigasmokk? Må jo ha sett helskjønt ut!!! :rolleyes:

har du bilde av nyfødte Neline med gigasmokk? Må jo ha sett helskjønt ut!!! :rolleyes:

Ja, men ikke på denne pcen, men kan laste ned fra mitt album på nettet;) Kan finne litt seinere og legge inn:)

Hvor ofte koker/vasker dere smokkene?

Hvor ofte koker/vasker dere smokkene?
SIkkert ikke ofte nok.
Eller jo, vi skyller de hver dag.
Koker heller litt sjeldnere
Koker de veldig godt når de er nye, og en gang innimellom når vi kommer på det...

CImage.php

CImage.php

CImage.php

CImage.php

Neline 2 uker gammel<3 Hu så litt syk ut, men er fordi vi hadde veldig tøff fødsel!

Back
Topp