Fenikkelte

Lilla-87

Forumet er livet
Syns jeg har lest at noen her inne anbefalte fenikkelte for å øke melkeproduksjonen?

Kjøpte meg Klosterets fenikkelte i dag og har egentlig store forventninger til at den skal virke, men etter å va drukket to kopper, leser jeg på google at fenikkelteen er mot mage-og luftsmerter. Ikke mot økt mmprod.? (skulle googla det FØR jeg dro til byen,så kunne jeg kjøpt ammete istedet.)

Noen som har prøvd og har peiling? :)

Er for og øke melkemengden også:):):) drikker den og ammete;)

Fenikkelte, ammete, havre og kanel kan hjelpe :)

Øl skal også hjelpe på produksjonen :) alkoholfri altså.. Men litt tidlig på kisten å drikke øl nå, kanskje? :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Øl skal også hjelpe på produksjonen :) alkoholfri altså.. Men litt tidlig på kisten å drikke øl nå, kanskje? :p

Ikke for tidlig for munkholm :-p
Drakk det døgnet rundt før jul jeg :-o

Det smaker kjempegodt;):D En iskald munkholm hadde jeg ikke sagt nei takk til;)

Jeg klarer ikke sette meg i bilen og kjøre når jeg har drikki munkholm. Man skal liksom ikke kjøre bil med ølsmak i munn :p

Jeg klarer ikke sette meg i bilen og kjøre når jeg har drikki munkholm. Man skal liksom ikke kjøre bil med ølsmak i munn :p

Hehe :-)

Storebolla des 2010 og Lill ebollerina okt 2012 <3

Ser den, men nå har ikke jeg lappen:p:D får det snart, da:D er vel på tide når man er straks 28 år:oops::eek:

Hehe, jeg går ikke på noen diett :p
Jeg KAN drikke det. Men det er gluten og endel karbohydrater i øl, og jeg blir dårlig av for mye slikt ;)
Har du allergi? Etter jeg har kuttet ut hvetemel fra kosten pga Emmeth, så får jeg knip når jeg har prøvd og spise litt bare. Synes det er veldig rart, men også veldig tydelig at kroppen ikke trenger hvetemel, hvertfall ikke min. Samme m sukker også. Spiser jeg litt for mye, knip. Rart kroppen ikke gjorde det før m de mengder jeg spiste!?

Har du allergi? Etter jeg har kuttet ut hvetemel fra kosten pga Emmeth, så får jeg knip når jeg har prøvd og spise litt bare. Synes det er veldig rart, men også veldig tydelig at kroppen ikke trenger hvetemel, hvertfall ikke min. Samme m sukker også. Spiser jeg litt for mye, knip. Rart kroppen ikke gjorde det før m de mengder jeg spiste!?

JEg har ingen påvisste allergier, men merker godt selv hva kroppen fungerer best med og uten.
Sukker og hvetemel er ingen gode greier for min kropp.

JEg har ingen påvisste allergier, men merker godt selv hva kroppen fungerer best med og uten.
Sukker og hvetemel er ingen gode greier for min kropp.

Ja, selvsagt kjenner du det:) Vi forgifter kroppen m mye rart! Eller gjorde før da:cool::p;):D

Ja, selvsagt kjenner du det:) Vi forgifter kroppen m mye rart! Eller gjorde før da:cool::p;):D

Gjør det frostat, for det er nok ikke alltid det blir det jeg ønsker av mat og slikt.
Men jeg spiser det jeg får om jeg er borte på besøk ;)
Av mat da, ikke nødvendigvis uhemmet av kaker og snop. Det takker jeg nei til.

Aldri for tidlig for alkoholfritt øl! Munkholmen står i kjøleskapet allerede. Begynte allerede før med å drikke øl for å se om produksjonen bedra seg, men jeg er litt usikker på om det virka. Får kjøre på igjen med en "kur" bestående av øl, teer og krydder het. Syns det er laber tilstand i boobsa. Jaja..Utrolig godt å ta ei kald ei på kvelden uansett. Det og wordfeud er mammakosen for tida.;)

Back
Topp