Middag søndag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Vi hadde glemt å handle vi.
Og siden jeg ikke vil ha take-away må mannen til nabobygda og handle på søndagsåpen Kiwi :-p
Det blir kyllingfilet med bacon og cheddar, stekt i ovnen. Og brokkoli til. Fullkornsris på gutta, blomkålsris til meg :)

NAM, det hørtes godt ut:-)

Her blir det som sagt pølsehorn:-)

Hørtes skikkelig godt ut:D Fikk vann i munnen nå må jeg innrømme. Her skal vi ha hjemmelaget pizza:) Jeg tar noen knekkebrød;) Skal lage vafler nå etterpå;)

Vi skal ha kyllingfilet med ris og bernaisesaus, og salat til :)

YES de hadde kyllingfilet!
Var så innstilt på maten jeg kom på i dag at jeg tror jeg hadde nektet middag om jeg ikke fikk kylling :p

YES de hadde kyllingfilet!
Var så innstilt på maten jeg kom på i dag at jeg tror jeg hadde nektet middag om jeg ikke fikk kylling :p

Bra det var kylling å få tak i:-)

Vi har spist pølsehorn nå, de ble faktisk gode hehe, jeg er egentlig ikke flink med gjærbakst:p
Ble deig til overs til noen rundstykker også, det blir godt til kvelds:-)

Bra det var kylling å få tak i:)

Vi har spist pølsehorn nå, de ble faktisk gode hehe, jeg er egentlig ikke flink med gjærbakst:p
Ble deig til overs til noen rundstykker også, det blir godt til kvelds:)

Deilig!
HAr kuttet ut hvetemel helt jeg nå, så jeg får heller kose meg med det en annen gang :D
Eller lage noe av noe annet =)

Deilig!
HAr kuttet ut hvetemel helt jeg nå, så jeg får heller kose meg med det en annen gang :D
Eller lage noe av noe annet =)

Man kan jo lage glutenfritt:-)

Ja, men det er mye av det glutenfrie melet som har masse karbohydrater i seg. Det er karbohydratene jeg tåler dårlig, ikke gluten.

Ah, jeg har faktisk trodd at glutenfritt var litt mer fritt frem hehe:-)

Ah, jeg har faktisk trodd at glutenfritt var litt mer fritt frem hehe:)

Kan jo hende det går bra da. JEg har ikke prøvd :D
Men jeg bruker mange glutenfrie oppskrifter, men da gjerne ting som ikke inneholder f.eks erstatninger for mel, men helt andre måter å lage mat på..

Ah, tenkte jeg skulle prøve litt mer slike oppskrifter selv :flower

Ah, tenkte jeg skulle prøve litt mer slike oppskrifter selv :flower
Det er veldig mye godt da, og jeg koser meg virkelig med maten selvom jeg føler at jeg spiser sunnere.
Men det viktigste for meg er egentlig å bruke mest mulig rene produkter, lage maten selv og ikke få i oss så mye kroppen strengt tatt ikke trenger (f.eks hvitt mel og sukker...)

Bør man spise lavkarbo når man ammer?

Det er veldig mye godt da, og jeg koser meg virkelig med maten selvom jeg føler at jeg spiser sunnere.
Men det viktigste for meg er egentlig å bruke mest mulig rene produkter, lage maten selv og ikke få i oss så mye kroppen strengt tatt ikke trenger (f.eks hvitt mel og sukker...)

Helt enig, vi bruker så og si aldri ferdigmat:-)
Det ble pølsene i dag da.

Jeg håper bare mannen finner kyllingfilet! Det har vært tomt her i flere uker!!!
måtte hive kyllingfileten jeg tok opp av fryseren for den lukta surt :( Blei rester fra fryseboksen med ris, salat og bernai til i stedet :P

måtte hive kyllingfileten jeg tok opp av fryseren for den lukta surt :( Blei rester fra fryseboksen med ris, salat og bernai til i stedet :P
Åh kjedelig.
Men det ordner seg som regel greit :)

Back
Topp