Hva bedriver dere kvelden med? :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Mannen legger T nå, og jeg driver med legging av minstemann. Han var så stuptrøtt her nede i stuen, men nå ombestemte han seg, tror jeg :p
Han ligger i sengen og babler, hører han godt på babycallen :p
Så får vi se om jeg må opp og mate han litt igjen, eller om han kanskje sovner.
Han har roet seg i vognen uten trilling to ganger i dag, til min store overraskelse!
Har veldig lyst på noe snacks i kveld... Men har ikke så mye her. HAdde lyst til å lage nøtteostemuffins, men glemte å be mannen kjøpe nøtter.
Får se om det kanskje blir litt hjemmelaget musli på meg, og kanskje litt frukt :D

Vi har vært nede på sykehuset og besøk bestemora til mannen, hun skal hjerteopereres i morgen.
Håper det går godt:-)
Ellers har vi sett ferdig en film vi begynte på i går, men ikke orka å se ferdig:-)
Blirf nok tidlig kveld her siden ingen er helt i form.

Frukt er godt til kvelds da:-) Ble rundstykker med marmelade her :p

Vi har vært nede på sykehuset og besøk bestemora til mannen, hun skal hjerteopereres i morgen.
Håper det går godt:)
Ellers har vi sett ferdig en film vi begynte på i går, men ikke orka å se ferdig:)
Blirf nok tidlig kveld her siden ingen er helt i form.

Frukt er godt til kvelds da:) Ble rundstykker med marmelade her :p

Håper operasjonen går bra!
Så hyggelig av dere å besøke hun!
Frister med tidlig kveld her og, men det er så godt med litt egentiid når ungene har lagt seg :o

Håper operasjonen går bra!
Så hyggelig av dere å besøke hun!
Frister med tidlig kveld her og, men det er så godt med litt egentiid når ungene har lagt seg :eek:

Ja det er godt å få armene for seg selv litt:-)

Man må stille opp for familien sin synes jeg:-)

Ja det er godt å få armene for seg selv litt:)

Man må stille opp for familien sin synes jeg:)

Ja, det er viktig å stille opp =)
Og det settes nok stor pris på!! :D

Nå kom jeg på at jeg må pakke til trening i morgen!
Min første treningstime etter fødselen og slutten av graviditeten!
Idiotisk nok må jeg skaffe barnevakt da, fordi senteret enda ikke har bestemt seg angående barnepassen. Kommer nok til å ta en alvorsprat med de i morgen.
Mamma er snill og kommer for å passe Lillebror. Men timen jeg skal på er kl 9.30 og mannen reiser på øvelse hele uken, så jeg må levere storebror og slikt før treningen! Phu!
GLeder meg mest da :p

Ja, det er viktig å stille opp =)
Og det settes nok stor pris på!! :D

Nå kom jeg på at jeg må pakke til trening i morgen!
Min første treningstime etter fødselen og slutten av graviditeten!
Idiotisk nok må jeg skaffe barnevakt da, fordi senteret enda ikke har bestemt seg angående barnepassen. Kommer nok til å ta en alvorsprat med de i morgen.
Mamma er snill og kommer for å passe Lillebror. Men timen jeg skal på er kl 9.30 og mannen reiser på øvelse hele uken, så jeg må levere storebror og slikt før treningen! Phu!
GLeder meg mest da :p

Det blir en hektisk uke da sikkert, godt å få trent litt da, skulle gjort det selv:)
De har faktisk barnepass her, men jeg vet ikke helt hehe:D

Det blir en hektisk uke da sikkert, godt å få trent litt da, skulle gjort det selv:)
De har faktisk barnepass her, men jeg vet ikke helt hehe:D

Haded vært genialt å bruke barnepassen når Lillebror sover i vognen tenkte jeg =)

Jeg sitter og ser på Tore på sporet og slapper litt av:) Sambo er så snill og går rundt med Emmeth og prøver og få han til og sovne:) Han har litt vanskelig og få til og sovne nå som han er litt skrall! DER sovnet han for 3 gang, så får vi se om det holder nå!:)

Eskil trengte smokken noen ganger, og litt kos, så roet han seg etterhvert =)

Haded vært genialt å bruke barnepassen når Lillebror sover i vognen tenkte jeg =)
Ja da er det ikke no stress:):p Hadde bare berta her sovet skulle jg meldt meg inn md en gang:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Da er berta mi lagt også, pluss mg selv:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Vi har vært i bursdagsselskap hele familien, kom hjem rett over 20.30. Snuppa sovna i bilen på tur hjem, så da var det bare å varme melkeflaske i full fart, få henne utav uteklærne og inn i sovesekken og under dyna. Fikk flaska og Så snorka hun videre, men begynte å kave nå så mannen er nede sammen med henne :) Koser meg med karve-te, druer og Halvbroren ;) Prøvde nå i kveld å blande 50/50 med mm og mme og hadde 1ts grøtpulver i. Så får vi se om magen tåler det bedre enn gulrotmosen! Leste idag at mat er mat, så når de er vendt på fast føde spiller det ingen rolle hva de får, så da tester jeg om magen takler velling noe bedre enn gulrotmos ;) Spent på morradagen nå ja!

Daniel har sovet i ca et kvarter nå. Jeg ligger i senga med ipad. Deilig å bare ligge her og slappe av. Burde nok rydde kjøkkenet, men det kan vente til i morgen.

Daniel har sovet i ca et kvarter nå. Jeg ligger i senga med ipad. Deilig å bare ligge her og slappe av. Burde nok rydde kjøkkenet, men det kan vente til i morgen.
ja rotet går jo ingen vei det :P ;)

Det ble senga på meg også, lillebror trengte litt mammakos!!
:)
Burde, burde gjort masse før jeg la meg, men det får vente. ;)

Vi har vært i bursdagsselskap hele familien, kom hjem rett over 20.30. Snuppa sovna i bilen på tur hjem, så da var det bare å varme melkeflaske i full fart, få henne utav uteklærne og inn i sovesekken og under dyna. Fikk flaska og Så snorka hun videre, men begynte å kave nå så mannen er nede sammen med henne :) Koser meg med karve-te, druer og Halvbroren ;) Prøvde nå i kveld å blande 50/50 med mm og mme og hadde 1ts grøtpulver i. Så får vi se om magen tåler det bedre enn gulrotmosen! Leste idag at mat er mat, så når de er vendt på fast føde spiller det ingen rolle hva de får, så da tester jeg om magen takler velling noe bedre enn gulrotmos ;) Spent på morradagen nå ja!
Håper det går bra med magen :)

babycallen viste plutselig 6 grader på soverommet :eek: Tok nå på lillemor ei lue mens vi venter på at temperaturen skal øke der inne :confused:

Back
Topp