God søndag"

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Min tur til å stå opp med ungene - i går lå jeg til 10.30!!
Eldste våknet kl 7, men vi slappet av i hans seng i nytt Kaptein Sabeltann-sengetøy til kl 8, da kom mannen med Lillebror som var våken og sulten :p
Barne-tv står fortsatt på her, og Lillebror skal straks sove litt. PRøver å drøye bittelitt, kanskje det blir 10 minus! nå er det 12!
Ikke store planene i dag. DNT arrangerer akedag, men det er litt kaldt og ingen steder jeg kan amme Lillebror mens vi er der. Så vi får se =)
Håper alle får en fin dag!

Jeg står alltid opp med ungene jeg, men det er jo fordi jeg er et a-menneske og ikke klarer å sove særlig lenge. I dag stod vi ikke opp før kl var nesten 8 - det er rekord! Her snør det ute. Eneste DNT aktiviteten her i dag er kun for voksne - litt kjipt - hadde vært gøy om det var noe for barnefamilier også. Jeg har tenkt å lage vafler vi kan kose oss med. Og når mannen står opp har jeg planlagt en mamma-stund på badet med badekar og Fifty shades bok nr 2 :D

Jeg står alltid opp med ungene jeg, men det er jo fordi jeg er et a-menneske og ikke klarer å sove særlig lenge. I dag stod vi ikke opp før kl var nesten 8 - det er rekord! Her snør det ute. Eneste DNT aktiviteten her i dag er kun for voksne - litt kjipt - hadde vært gøy om det var noe for barnefamilier også. Jeg har tenkt å lage vafler vi kan kose oss med. Og når mannen står opp har jeg planlagt en mamma-stund på badet med badekar og Fifty shades bok nr 2 :D

De har mye opplegg for barn også her.
Jeg elsker trilleturene - de er effektive og ganske lange :p Og med lunch og hyggelige damer!

Tenkte jeg skal lage vafler til Sambo og ungan idag:) han er ute m barna og leker i snøen:) Sambo står opp m barna de dagene han er hjemme. Jeg tar hver eneste våkennatt og gjort i alle år! Så sover til tider svært lite. Så og sove noen timer på morgenen er gull verdt:)

Jeg får sove lenge i helgene siden jeg er oppe på natta :) Mannen synes også han har sovet lenge når han får sove til 08 i stedet for 06, så han er fornøyd med å stå opp med snuppa i helgene og få alenetid med henne da :rolleyes: :p
Idag skal vi gå oss en tur i skiløypa og så skal vi i bursdagselskap til min eldre bror i ettermiddag!

Her blir det bare rolig, formen har ikke kommet seg noe siden i går, lymfene er like store.
Om jeg orker på det skal jeg lage pølsehorn :flower

Tenkte jeg skal lage vafler til Sambo og ungan idag:) han er ute m barna og leker i snøen:) Sambo står opp m barna de dagene han er hjemme. Jeg tar hver eneste våkennatt og gjort i alle år! Så sover til tider svært lite. Så og sove noen timer på morgenen er gull verdt:)

Herlig å ta igjen litt søvn i helgene da :D

Jeg får sove lenge i helgene siden jeg er oppe på natta :) Mannen synes også han har sovet lenge når han får sove til 08 i stedet for 06, så han er fornøyd med å stå opp med snuppa i helgene og få alenetid med henne da :rolleyes: :p
Idag skal vi gå oss en tur i skiløypa og så skal vi i bursdagselskap til min eldre bror i ettermiddag!

Ja det er stor forskjell på å sove til 8 da!
Sover stort sett til 8 disse ungene våre, så det er helt greit å stå opp da synes jeg.
:D

Her blir det bare rolig, formen har ikke kommet seg noe siden i går, lymfene er like store.
Om jeg orker på det skal jeg lage pølsehorn :flower

Uff, kjedelig at du ikke er bra!
Horn hørtes godt ut! :D

Uff, kjedelig at du ikke er bra!
Horn hørtes godt ut! :D

Satt deigen nå, lell om formen ikke er så bra så må man jo finne på noe. KNALL vær ute, men tror ikke det er så lurt å gå ut når formen er slik.
Mannen har fått vondt i halsen, så jeg lurer på om det er noe influensavirus kroppen min kjemper mot også.

nå har vi gått en lang tur, og nå koser vi oss med kakao med marsmallows i :D Snuppa har fått litt honningmelon i nett og er sååå fornøyd :) Håper melonsafta kan få litt fart på magen hennes :p

nå har vi gått en lang tur, og nå koser vi oss med kakao med marsmallows i :D Snuppa har fått litt honningmelon i nett og er sååå fornøyd :) Håper melonsafta kan få litt fart på magen hennes :p

Så flinke dere er da:) Nammis, kakao er så godt:D tenker hu koser seg fælt m melonen sin. Måtte det sette fart på magen:p

melon, sviskesaft og karve-te må jo gjøre susen for å få fart på magen hennes :p :eek: ;)

Håper det hjelper:-)

Jeg er spent på om det lille berta mi fikk av banan får noen konsekvenser.
Hun fiser en del, men det gjør hun egentlig alltid hehe:-)

melon, sviskesaft og karve-te må jo gjøre susen for å få fart på magen hennes :p :eek: ;)

Ha ha, alle gode ting er 3:D:D:D håper det setter gang i sakene:p;):D Kommer vel snart ett skikkelig brak bakfra der:D

Back
Topp