Liten kosegutt

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Akkurat som broren
Nettopp lagt han i sengen og da pleier jeg å holde en hånd på magen hans for å roe han ned (han kaver veldig i innsovningen). Trodde han sov, så jeg skulle snike meg vekk. Men da var det en som holdt meg fast med begge hendene sine gitt :)
Så da måtte vi kose litt til! Hehe

Herlig <3 Å holde på magen fungerer avogtil her også, men i kveld blir det visst sent.. jeg og Daniel ser Hver gang vi møtes.

Herlig <3 Å holde på magen fungerer avogtil her også, men i kveld blir det visst sent.. jeg og Daniel ser Hver gang vi møtes.

Trodde det skulle bli senere her pga lang dupp o vogna ganske sent. Men han er sikkert vant til å ta kvelden litt tidligere nå og ble fort trøtt igjen!

ååå, så herlig! Her tviholdes det rundt 1 finger til hun sovner, da slipper hun taket :rolleyes: Måtte legge snuppa rett over 20 så gikk glipp av de første 30 minuttene av Hver gang vi møtes o_O :p

Akkurat som broren
Nettopp lagt han i sengen og da pleier jeg å holde en hånd på magen hans for å roe han ned (han kaver veldig i innsovningen). Trodde han sov, så jeg skulle snike meg vekk. Men da var det en som holdt meg fast med begge hendene sine gitt :)
Så da måtte vi kose litt til! Hehe

Man blir litt varm om hjertet av slike ting ;):D

Så fine kose bebiser:):rolleyes:
Anette er ikke slik hun, vil ikke ha klem, suss eller stryk. Merkelig:oops:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Eskil har begynt å bore ansiktet inn i halsen vår når vi holder han. =)
HAr ikke vært så kosevillig før nå!

Eskil har begynt å bore ansiktet inn i halsen vår når vi holder han. =)
HAr ikke vært så kosevillig før nå!
Kanskje det bare blir mer og mer etterhvert som de vokser:)

Kanskje det bare blir mer og mer etterhvert som de vokser:)

Slik har det vært her hvertfall.
Jeg får ikke lov av storebror å ligge mot han når jeg skal synge nattasang! Han skal nemlig "kose med det lange håret" til han sovner :p

Jeg får ikke lov av storebror å ligge mot han når jeg skal synge nattasang! Han skal nemlig "kose med det lange håret" til han sovner :p
Hehe så søt:) De vet hvordan de vil ha det:D:p

Nårh, så søtt:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Å,jeg tror jeg hadde blitt liggende ved siden av han til langt på natt❤Så herlig!

Å,jeg tror jeg hadde blitt liggende ved siden av han til langt på natt❤Så herlig!

Jepp, i know! Man er hvertfall garantert å få en koselig slutt på dagen, uansett hvordan resten har vært :D

Back
Topp