mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Var på møte igår i barnehagen ang yngstejenta mi og PPT! Hu følger ikke ikke utviklingsmessig m som hu skal. Hu hadde kraftig kiss/kidd og var som ett spedbarn helt til hu var ett år. Vi tror det har forsinket utviklingen hennes mye. Hu har språkproblemer og har store problemer m og forstå enkle beskjeder. Har i tillegg dårlig balanse og blir stillestående ute i bhgen.Hu har nok dårlig hørsel og vann i ørene! Har blitt undersøkt på ahus, men hu er redd for leger pga sine mange sykehusopphold mht kroniske nyresykdom. De finner ikke årene hennes, har det samme som meg. Så de kan stikke og stikke, uten og få treff
stikker over 40 ganger på flere forskjellige steder
derfor er hu så redd så får helt skrekken bare hu ser en lege m hvit frakk! Så må ha narkose nå som hu skal undersøkes i ørene igjen..
Hu sutrer også en del, blir frustrert når ingen forstår hu og hu ikke får formidlet det hu så sårt ønsker! Så de store i bhgen har begynt og si ånei nå gråter hu igjen osv. Jeg er så lei meg, men visste jo fra starten av at hu er litt spesiell og trenger litt ekstra hjelp. Hu har vært gjennom veldig mye og er så lei meg

jeg sa ifra selv allerede ved bhgestart at jeg mente hu trenger ekstra oppfølgning og hjelp, så er glad hu nå får hjelp, men er så ubeskrivelig vondt. For aner ikke hva annet jeg kan gjøre for henne annet enn og vise jeg elsker henne akkurat for den hu er<3<3<3 Så kommer til og være mindre aktiv fra nå av, må bruke all min ledige tid på og hjelpe henne så godt jeg bare kan! Beklager, dette blei litt langt.. Men måtte bare få det ut!!!
Hu sutrer også en del, blir frustrert når ingen forstår hu og hu ikke får formidlet det hu så sårt ønsker! Så de store i bhgen har begynt og si ånei nå gråter hu igjen osv. Jeg er så lei meg, men visste jo fra starten av at hu er litt spesiell og trenger litt ekstra hjelp. Hu har vært gjennom veldig mye og er så lei meg