Ja, da har mannen...

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
fått brudd i ryggen! :(

Han falt utenfor inngangen i går, var is der. Da traff han trappetrinnet med ryggen. Hevelsen hadde ikke gått ned i dag tidlig, så jeg sendte han til legen. Og vips etter timer på venterommet på sykehuset og røntgen, ble det konstatert brudd i ryggraden..

Hvordan skal det gå med oss nå da, jeg med bekkenet og han med ryggen? :P Håper for all del det ikke snør på de neste ukene, for jeg kan i allefall ikke måke!

Uffda :( ! Så fælt. Kanskje foreldrene dine/venner kan hjelpe til?

Oh shit :( Finner ikke noen ungdommer i nabolaget som trenger ekstra penger? Uansett kjipt at begge to må ta det med ro.. :) Prøv å gjør det beste ut av det ihvertfall :)

Huff, så forferdelig... Men, bra det gikk såppass bra da.. Kunne jo blirr mye værre får en tenke..
Krysser fingrene for lite/minimalt med snø fremmover hos dere.. Her har snøkaoset akkurat begynnt. :S
Sett opp lappe på nærbutikken om noen ungdommer vil tjene noen kroner på å måke?

Uffda :( ! Så fælt. Kanskje foreldrene dine/venner kan hjelpe til?
Vi har heldigvis noen venner som skal komme til uka og skru sammen et skap (holder på med oppussing og vettu!) og de skal også måke snø om det kommer.

Min mor og hans mor bor begge i Trøndelag, men jeg har heldigvis broren min her. Men han har mye som skjer i sitt liv og, men det orner seg nok!

Oh shit :( Finner ikke noen ungdommer i nabolaget som trenger ekstra penger? Uansett kjipt at begge to må ta det med ro.. :) Prøv å gjør det beste ut av det ihvertfall :)
Tenkte faktisk på det, har en trettenåring som bor ved siden av. Skal høre med foreldrene (de har og ei på 4) om de kan ha guttungen et par timer i morgen slik at jeg får handlet og tatt noen ærend.

Huff, så forferdelig... Men, bra det gikk såppass bra da.. Kunne jo blirr mye værre får en tenke..
Krysser fingrene for lite/minimalt med snø fremmover hos dere.. Her har snøkaoset akkurat begynnt. :S
Sett opp lappe på nærbutikken om noen ungdommer vil tjene noen kroner på å måke?
Ja, er skikkelig glad vi ikke bor i Trøndelag nå! Skal komme litt snø i helga her og, men ikke store mengder. Håper virkelig at bruddet gror fint. Var for lite brudd til operasjon, skal tilbake om tre uker for ny røntgen. Glad det ikke skjedde i juni jeg ;)

Ja, er skikkelig glad vi ikke bor i Trøndelag nå! Skal komme litt snø i helga her og, men ikke store mengder. Håper virkelig at bruddet gror fint. Var for lite brudd til operasjon, skal tilbake om tre uker for ny røntgen. Glad det ikke skjedde i juni jeg ;)

Ja, håper bruddet gror fint. Ikke å spøke med brudd i ryggen akkurat.
Ja, når det først skjedde var det bra det skjedde nå og ikke i juni... :S
Håper ting ordner seg for dere og at dere får god hjelp av venner og familie!

Hoff, brudd i ryggen er ikke noe tull nei :/ svigermor knakk ryggen i fjord sommer, hun kunne ikke gjøre noe på 6 mnd, så håper han kommer seg fort!

Oh no...snakk om å ha uflaks :( Håper dere får ordnet dere litt hjelp i hverdagen,her ville det ha vært krise så føler virkelig med dere begge to.
God bedring til dere begge to....

Uff, stakkars mannen din :( Har ikke en grei og forståelsesfull nabo som an hjelpe med måking? En ekstra innkjørsel går sikkert fint :) Håper bruddet hans gror greit :)

Åi.. stakkars mannen.. og stakkars deg..
Håper det går bedre enn forventet og at dere får den hjelpa dere trenger!
Tvi tvi :)

:schocked028 ÅNEI! Snakk o uflaks.. får håpe dere får hjelp av andre ja, og at det IKKE snør :/

Huff, for en kjedelig situasjon:( masse god bedring til mannen din & deg:)

Takk for alle gode tanker! Jeg har nok overanstrengt meg litt de siste dagene, men det får bare være.. I får kom svigerinna mi og hentet Iver slik at jeg gikk noen timer til en handlerunde og mannen fikk slappet av. Da benyttet jeg anledningen til IKEA, Skeidar og kjøpesenter (apotek og linser, ikke no shopping altså). Vi pusser opp gangen og mannen ble akkurat ferdig med malingen, men ingen møbler, knagger eller skohyller var kjøpt inn eller skrudd sammen.. Så nå er alt handlet og i dag kommer broren min og skrur sammen garderobeskapet. Jeg fikk hengt opp knagger og nøkkelskap i går (stolt!) så heldigvis begynner mengden med ytterklær på stua å minke!

Back
Topp