"hufsetufsa"smerter

Solo super

Elsker forumet
VIP
Er det flere av dere som har vondt i selve "hufsetufsa" det er ikke strekk smerter men reale kramper nesten?? Kan ikke huske å ha hatt det tidligere,eller henger det sammen med bekkenløsning??

Svar,tips og råd mottas gjerne :) ......helst i dag... :/

Hufsetufsa = Underlivet og ikke en bad hair day :cool14

Jeg har heller ikke hatt det før.. nå..
Har merket bekkenløsning mye kraftigere denne ganga, spesielt ved overbelastning, mye aktivitet og bevegelse..
Jeg har tolket det som bekkensmerter, bare fremme liksom..
Hehe.. Mye rart vi skal igjennom gitt..

Kan ikke huske å ha hatt krampesmerter der... Har vondt i skambeinet, pga bekkenløsning. Men det er mere svie/stikking i hele "hårområdet". Så når hun sparker nedover stikker det veldig men ikke som kramper. Kan jo ta en tlf til lege/jordmor bare for å høre om du bør bekymre deg....

Jeg har jo fått bekkenløsning,å har hatt vondt i ryggen,beina og i sidene.Men nå har jeg skikkelig underlivs kramper som type sinnsyke mens smerter.......

Jeg har jo fått bekkenløsning,å har hatt vondt i ryggen,beina og i sidene.Men nå har jeg skikkelig underlivs kramper som type sinnsyke mens smerter.......

jeg og har bekkenløsning og akuratt samme smerter som du har nerante, kan godt ver d e normal, men ikke vett jeg XD , jeg hadde d ikke sånn med min første graviditet . :)

Det er der jeg pleier å ha menssmerter. Ikke i magen,men i "hufsetufsa" :p
Forrige svangerskap hadde jeg skikkelig vondt oppover i skjeden. Fikk ikke sove eller noen ting.
Sykehuset trodde det var uvi og behandlet for det. Men gynekologen min sa i ettertid at det kunne være sprekte blodkar i blæra,og det er visst dritvondt.

Ble litt roligere nå som jeg vet at flere har hatt hufsetufse smerter ;)

Jupp har det stadig, har tenkt at det henger sammen med bekkenløsninga.

når jordmora skulle sjekke magen min så lurte hun på om det gikk greit når hun kjente nede vevd skambeinet, fordi mange som har bekkenløsning har vist veldig vondt der, så man kan ikke røre der en gang. Det har ikke jeg da, men jeg har vondt lenger nede, som om jeg er støl og bekkenet har lyst til å hoppe vekk fra kroppen.. Men snakk med jordmor eller lege hvis du er bekymret, tror ikke det er bra for babyen i magen å gå å bekymre seg masse hele tiden heller. :)

Jeg har også smerter der inniblant, her en kveld gjorde det skikkelig vondt ! Hadde vært på jobb, stressa med henting av unger, middag også rett på foreldremøte, og da klarte jeg nesten ikke å gå derfra! Stakk og svei, og strålte liksom nedover beina, prøvde å gå på do å det som var.. :/ Har begynnende bekkenløsning så det har sikkert en sammenheng :)

Tusen takk for svar jenter :)

Back
Topp