Jordmor i morgen

Millacamilla

Glad i forumet
Skal til jordmor i morgen, for første gang! :) gleder meg litt kjenner jeg! :)

Lykke til :) eg hadde ikkje noe kjemi mrd ho eg fekk så eg holder meg til legen;) men de fleste skryter jo, så derfor ville eg vertfall prøve :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Koselig hos jordmor. Jeg var der en hel time sist. Snakket om alt mulig :) Og tok nødvendige mål osv.. Hyggelig :D

Lykke til,koselig hos jordmor:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Synes det var kjempe godt å snakke med jordmor var der i hele 2 timer faktisk.

Ja, gleder meg til en som vet litt mer og er litt lettere å snakke med enn legen! :) også er je spent på målene hun tar :)

Det er så koselig å gå til jordmor. De er (hvertfall etter min erfaring) virkelig interessert i deg og graviditeten. Lykke til :)

Det er så koselig å gå til jordmor. De er (hvertfall etter min erfaring) virkelig interessert i deg og graviditeten. Lykke til :)

Sku ønske ho eg møtte var det, men ho var bare merkelig.. då er legen min mye mer intrissert.. :D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Så bra,kjempe kos med hyggellige jordmødre:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg er veldig glad for at jeg prøvde jordmor også. Vår så fornøyd med legen min at jeg tenkte at det ikke var noe vits. Men etter jeg var hos jordmor er jeg super fornøyd med at jeg dro dit, hun er mye mer interessert i meg og graviditeten og jeg føler meg enda bedre når jeg har vært hos henne:)

Jeg er veldig glad for at jeg prøvde jordmor også. Vår så fornøyd med legen min at jeg tenkte at det ikke var noe vits. Men etter jeg var hos jordmor er jeg super fornøyd med at jeg dro dit, hun er mye mer interessert i meg og graviditeten og jeg føler meg enda bedre når jeg har vært hos henne:)
Det samme her! Legen er intressert, men ikke i nærheten så intressert som jordmor :)

Back
Topp