Middagstråd(ONSDAG)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Her blir det Taco idag, faktisk:) Dere skal spise idag, da?

ANER ikke!
:p
Må melde mannen og be han handle noe.
Lurer på å lage grøt til guttene og bare steke meg noen egg.
Får se :D
(Ingen meny denne uken, nemmelig...!)

Aner heller ikke.. er temmelig matlei for tiden siden jeg føler jeg bare lager til meg og Alexander... mannen min spiste jo ingenting når han var syk, og nå er han mye borte pga jobb.

Tror ikke det blir noe spesielt her heller, sikkert egg:-)

Da fikk jeg bestemt meg her.
HAr melk som må brukes opp, men Lillebror liker ikke at jeg spiser/ drikker altfor mye melk.
Så det blir risgrøt på gutta, og en enkel suppe på meg :D

Oh!
Nyoppdaget, deilig suppe!!

Fres purre og hvitløk i godt med smør
Ha i 0,5 liter vann og en buljongterning (jeg brukte hønsebuljong)
Pisk sammen 2 egg og hell forsiktig i suppa under omrøring.
Smak til med f.eks soyasaus, salt, pepper, chili osv...
Jeg hadde litt baconrester i og en skvett fløte :-)
Ble nok til kvelds og!!

Den suppa hørtes god ut! :-) her ble det glasert laks med sitronris (rema 1000 middag). Det var godt!

Jeg fant noen rester med fløtegratinerte poteter, så det ble en liten godbit til kveld:-)

Her blei det ravioli med ricottaost i og kjøttboller i hjemmelaga tomatsaus. Herlig med tomatsaus når man lager den fra bunnen av med masse grønnsaker og hvitløk i :D
...snuppa fikk eple i nett mens vi spiste for ellers sitter dådyrøynene fast på hver bit jeg tar :oops: :p :rolleyes:

Her blei det ravioli med ricottaost i og kjøttboller i hjemmelaga tomatsaus. Herlig med tomatsaus når man lager den fra bunnen av med masse grønnsaker og hvitløk i :D
...snuppa fikk eple i nett mens vi spiste for ellers sitter dådyrøynene fast på hver bit jeg tar :oops: :p :rolleyes:

Hehe så søt hun er:-)

Da fikk jeg bestemt meg her.
HAr melk som må brukes opp, men Lillebror liker ikke at jeg spiser/ drikker altfor mye melk.
Så det blir risgrøt på gutta, og en enkel suppe på meg :D

Tenker guttene blei glade:)? Suppe hørtes godt ut;) Jentene fikk brød skiver m egg og majones på og cherrytomater og gul paprika ved siden av;)

Nammis, hørtes skikkelig digg ut:D:D Så herlig hu er:rolleyes:

hehe, liker de ikke taco?

Nei, de synes det er sterkt og liker ikke smaken! Har prøvd flere ganger, men de liker det rett og slett bare ikke:) Så da blir det kjæreste tid på meg og sambo;):p Emmeth har akkurat lagt seg for kvelden:D

Back
Topp