Surkler

Og der tetner det til igjen.
Blir legevakta snart!
Liker ikke dette...

God bedring til den lille gutten din,uff stakkars liten..

Takk!
Formen ellers er på topp da, så jeg er ikke veldig bekymret. Men det må være tungt å være så tett i brystet.

Takk!
Formen ellers er på topp da, så jeg er ikke veldig bekymret. Men det må være tungt å være så tett i brystet.
Hvordan går det? Avventer du til i morgen å drar til fastlege eller blir det legevakta? Ekkelt når det blir sånn da! :oops:

Hvordan går det? Avventer du til i morgen å drar til fastlege eller blir det legevakta? Ekkelt når det blir sånn da! :oops:

Vi er på legevakta!
Veldig lav terskel for å ta så små inn til sjekk men det er lang ventetid...

Hvordan gikk det? Håper han kommer seg raskt! :)

Håper det går bra med lillebror!

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Hei igjen!
Laaang ventetid på legevakten, men de tok oss hvertfall inn uten å mukke!
Alt er bra med han. CRP under 5, ingen feber og surklingen sitter ikke i lungene slik vi var redde for.
Han er helt fin :D

Godt å høre! :) Fint å få sjekket det så en kan senke skuldrene.

Godt å høre! :) Fint å få sjekket det så en kan senke skuldrene.

Ja, absolutt.
Ringte først egentlig legevakten for å høre om de synes det var ok å vente til fastlege i morgen, men jeg rakk ikke å si det før de ville ha oss inn. DET er betryggende synes jeg - at de tar det seriøst når de er så små!

Ja veldig deilig =)
Han har kun sovet en lang dupp i dag, våknet i 15-tiden og kun småduppet etter det.
Håper han sover godt i natt da :D

Så godt og høre alt var bra m han:):)

Så flott at alt var bra med han! :-) håper surklinga gir seg snart :)

Vi er på legevakta!
Veldig lav terskel for å ta så små inn til sjekk men det er lang ventetid...
Huff! Skikkelig kjipt å måtte vente, man skulle tro spedbarn var først i køa! :eek:
Så bra at alt var fint! Godt å høre! :D

Huff! Skikkelig kjipt å måtte vente, man skulle tro spedbarn var først i køa! :eek:
Så bra at alt var fint! Godt å høre! :D
Vi hadde nok fått sneket i køen om han hadde vært veldig plaget!

Så bra det ikke var noe alvorlig, bra legevakta tar det seriøst, ikke alle plasser de har gjort det har jeg lest.

Back
Topp