Noen forslag *amming*

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Jeg har delammet snuppelure i noen måneder nå.
Går mest i mme på dagen,og jeg prøver å få ammet 1-2 ganger ved siden av også.
Har ammet hun om natten og morgen siden starten,og det har fungert veldig greit.

Nå de siste dagene,har hun blitt så rar om natten.
Nekter å ta puppen,hjelper hun. Suger tak i 2 sekunder,og hopper av hele tiden.
Det samme skjer på andre siden også,hvis jeg prøver å bytte.

Igår og i forigårs ga jeg hun flaske,med mme mens jeg lå ved siden av hun.
Da drakk hun opp alt,og sovnet momentant. Og i mange timer.

Kan det være at jeg har fått mindre melk og at hun ikke "orker" å bruke krefter på å suge?
Hun skriker en del,når jeg ammer hun og virkelig skikkelig sur og forvirret..

Har dere vært borti dette?

Vil gjerne nattamme en del lenger.... Men,skikkelig slitsomt nå :(

Så flott at du har delammet, du har jobbet veldig bra =)
Så lenge man ammer litt vil nok produksjonen holde til det ungen tar, men etterhvert kan det kanskje hende at det blir mindre og at babyen må jobbe hardere?
Jeg hadde nok prøvd litt til - babyen får i seg mye viktig selvom det kun blir ammet litt.
Eller kanskje hun ikke er så sulten på natt lenger? Mange spiser om de får fra flaske, selvom de kanskje ikke er så sulten.

Hermine suger og slipper selv om det er melk som spruter, så tror hun gjør det rett og slett fordi hun ikke vil ha puppen:( noen ganger vil hun ha, andre ganger ikke. Da må jeg gi flaske i stedet:confused: jeg vil også tro du har melk til det hun trenger, spørs om hun kanskje heller vil ha flaske u stedet:p

Vanskelig dette her..
Sant som du sier Fru H,det er jo viktige næringstoffer hun får igjennom ammingen.
Også er det jo veldig lettvint.
På dagen er det verre med igjen,for da er storebror i farten,og da får jeg rett og slett ikke tid til å amme nesten.

Men,slik har det jo vært i 2-3måneder.
Bare så rart hun har blitt slik nå.

Nå fikk hun velling for 2 gangen på 1 uke. 3 skjeer. Det elsker hun..

Marian87: Kjedelig da...Vet hvordan det er...
Håper hun får tilbake interessen snart :)

Slipper taket berta her også, men det er for å se seg rundt:-)

Her også - han er en nysgjerrig liten kar! ;)
Sånn det skal være, mn irriterende når melkespruten står:D:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ja, og når en ammer i offentlighet blir man fort sittende med blottet bryst mens spruten står, men når det er største ammeproblemet mitt om dagen, så skal jeg ikke klage ;)

Ja, og når en ammer i offentlighet blir man fort sittende med blottet bryst mens spruten står, men når det er største ammeproblemet mitt om dagen, så skal jeg ikke klage ;)
Hehe, kjenner meg igjen, utrolig for lite sjenert man blir etter en stund med liten bebis:D:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Hehe, enig! Det føles som et lite "problem" der og da, men i det hele er det jo ingen sak :D

Emmeth har endelig begynt og amme på dagtid igjen, ellers har han bare ammet på natta i flere mnder. Jeg fikk merkbart mindre melk, jeg pumpet meg på dagen, men fikk mindre melk av den grunn. Kan jo være melka ikke kommer like fort som med flaske og hu derfor blir sint og lei? Flink du er som delammer:D:D

Back
Topp