Hurra endelig....

Solo super

Elsker forumet
VIP
Nå kjenner jeg spark :) Kjente liv i uke 13-14 men så ble det borte,mye fordi jeg har morkaka på fremsiden denne gangen.Men nå fikk jeg meg et deilig spark :)

Nå kommer jeg til å sove godt i natt....

Jeg har også morkaka foran, begynte å kjenne liv for ei uke siden og nå er det hver dag <3 helt herlig! blir så mye mer virkelig :)

Så koselig. Nyt sparkene :)

Jeg har også morkaka foran, begynte å kjenne liv for ei uke siden og nå er det hver dag <3 helt herlig! blir så mye mer virkelig :)

Kjenner du mye liv?har hørt av ei veninne at hun kjente ikke så mye liv...er jo vant med å kjenne sinnsykt mye i fra de to andre svangerskapene.Men at morkaka fungerer som en slags støtdemper :)

Kjenner du mye liv?har hørt av ei veninne at hun kjente ikke så mye liv...er jo vant med å kjenne sinnsykt mye i fra de to andre svangerskapene.Men at morkaka fungerer som en slags støtdemper :)

Dette er mitt første svangerskap så jeg vet jo ingenting om hva jeg kunne forventa, men kjenner sånn boblefølelse, tror det er når barnet snur seg rundt eller noe :) har fått ett velretta spart i siden, og da hoppa jeg høyt i stolen :P men stort sett den følelsen av at noe flytter på seg :)

Å,så koselig!
Prøvde å få mannen til å kjenne i sta,men da var det minimalt med bevegelse.
Blir så mye mer virkelig når man kjenner at nurket er der :)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Dette er mitt første svangerskap så jeg vet jo ingenting om hva jeg kunne forventa, men kjenner sånn boblefølelse, tror det er når barnet snur seg rundt eller noe :) har fått ett velretta spart i siden, og da hoppa jeg høyt i stolen :p men stort sett den følelsen av at noe flytter på seg :)

Okay :) Men et spark i ny og ne er jo herlig alikevel :) Jeg har jo et sikkelig ks heng uten noe særlig følelse i og mage fra før så mulig derfor ting blir litt nedsatt her også :) Men så lenge jeg får et spark eller to som jeg kjenner hver dag er jeg happy :)

Okay :) Men et spark i ny og ne er jo herlig alikevel :) Jeg har jo et sikkelig ks heng uten noe særlig følelse i og mage fra før så mulig derfor ting blir litt nedsatt her også :) Men så lenge jeg får et spark eller to som jeg kjenner hver dag er jeg happy :)

KS = keisersnitt? Mister man følelse av det?

Jeg har også mage fra før av, så jeg føler jeg mangler litt "babymage"-følelse.. Er liksom den samme gamle fleskemagen som henger der:P Men når jeg ligger på rygg og kjenner på den så er det jo så absolutt en kul inni der <3

KS = keisersnitt? Mister man følelse av det?

Jeg har også mage fra før av, så jeg føler jeg mangler litt "babymage"-følelse.. Er liksom den samme gamle fleskemagen som henger der:p Men når jeg ligger på rygg og kjenner på den så er det jo så absolutt en kul inni der <3

Ks =keisersnitt ja :) Fikk en sånnmerkelig form på magen også i første svanger skap og så med henget får jeg en sånn egen "stappitrusa"del som er litt dau ;) Men bare vent magen din kommer nok til å "reise" seg opp etterhvert :)

Ks =keisersnitt ja :) Fikk en sånnmerkelig form på magen også i første svanger skap og så med henget får jeg en sånn egen "stappitrusa"del som er litt dau ;) Men bare vent magen din kommer nok til å "reise" seg opp etterhvert :)

Gleder meg veldig til at magen min bare roper "gravid!" istedenfor "feit!" :P Veit jo at det er meg selv jeg kan skylde for den magen (i motsetning til en del andre, vet at det finnes mange grunner for at folk er overvektige) men den er jo ikke så morsom likevel.. :P

Gleder meg veldig til at magen min bare roper "gravid!" istedenfor "feit!" :p Veit jo at det er meg selv jeg kan skylde for den magen (i motsetning til en del andre, vet at det finnes mange grunner for at folk er overvektige) men den er jo ikke så morsom likevel.. :p

Jeg har alltid vært stor,men den feite slaske magen og handicap håndtaka på sidene og en god del kilo for mye skyldes meg selv og fødselsdepresjoner...hjalp jo så mye å sitte hjemme å spise og hate seg selv.Denne gangen skal jeg elske meg og babyen min og bli nydelig igjen ;) Men godt vi er klar over det selv ;)

Jeg har alltid vært stor,men den feite slaske magen og handicap håndtaka på sidene og en god del kilo for mye skyldes meg selv og fødselsdepresjoner...hjalp jo så mye å sitte hjemme å spise og hate seg selv.Denne gangen skal jeg elske meg og babyen min og bli nydelig igjen ;) Men godt vi er klar over det selv ;)

Det er så slemt, men jeg liker å lese at noen har hatt det like ille som meg selv.. :P Hadde ikke fødselsdepresjon, men annen type depresjon, og det ble mye "sitte hjemme og spise og hate seg selv" som du sier.. :) MEN; those days are over! Nå skal vi være glad i oss selv :)

Det er så slemt, men jeg liker å lese at noen har hatt det like ille som meg selv.. :P Hadde ikke fødselsdepresjon, men annen type depresjon, og det ble mye "sitte hjemme og spise og hate seg selv" som du sier.. :) MEN; those days are over! Nå skal vi være glad i oss selv :)

Melder meg inn i den klubben. Bare at kroppen min tydeligvis ikke ville ta imot noen ekstra kilo da. Ikke før jeg ikke var deprimert lenger.. hallo liksom.. "Værsågod nå skal du få ha det godt med deg selv,ta med noen kilo på kjøpet,i tilfelle du trenger et påskudd for å komme tilbake til depresjonshullet".
Jeg valgte å late som jeg ikke så kiloene og irriterte meg istedet over klær som plutselig var blitt så små i str :p
Var vel aldri spesielt stor. Men det var stort nok hopp for meg å gå fra 34/36 til 40. Har ikke store kroppen å fordele det på heller.
Men så ble jeg gravid,kvalm i 9 mnd,vips gratis slankekur. Aldri så gærnt :p
Denne gangen må jeg passe på så jeg ikke legger på meg de kiloene jeg mista.. har jo apetitt :eek:

Så hærlig ! :D Jeg begynte og kjenne liv i uke 17, har livmora forran. Men det er først nå den siste uka at jeg har begynt og kjenne sparkene andre plasser enn i blære og helt nede ved underlivet. Har innimellom kjentes ut som jeg fikk en fot ut you know where. :p Men nå kjenner jeg en del midt på magen og slikt. Kjempemorro! :D

Hallooo!! :p Høres mye finere ut med kjærlighetshåndtak! Det er hvertfall det jeg har hengende på sidene! :p Hehe.

Back
Topp