God lørdag

God morgen :) her koser vi oss med barnetv på morgenkvisten også.. Lillesøster stod opp før seks idag, så her i huset har vi vært oppe lenge! Hun sovnet klokka 17 igår, så kanskje ikke så rart hun ville opp tidlig :p (fått flaske 2 ganger bare). Idag har vi egentlig ingen planer, deilig det :) er endelig blitt mildere, så blir nok snart en tur ut med akebrettet. Piratfest høres gøy ut, det hadde falt i smak her! Hiv og hoi :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Tok natt klokka 17??? Her får Hermine den siste luren sin mellom 16-17 :p Vil ikke la henne ta kveld så altfor tidlig nettopp fordi jeg ikke vil ta dag sååå tidlig, synes det er tidlig nok når hun våkner 07.30. Spesielt når vi har sånne maraton netter som nå med 4-5 amminger ;)

Vi har vært på "bytur", fått meg ny vinterturbukse av faren min og gått på kafè :) Hermine har fått seg ny ullue til å ha under strikkaluer :) Nå snorker hun i vogna og så blir det nok en runde i badekaret etterpå! :) Hver gang vi møtes på tv i kveld, og Moussaka til middag! :D

Tok natt klokka 17??? Her får Hermine den siste luren sin mellom 16-17 :p Vil ikke la henne ta kveld så altfor tidlig nettopp fordi jeg ikke vil ta dag sååå tidlig, synes det er tidlig nok når hun våkner 07.30. Spesielt når vi har sånne maraton netter som nå med 4-5 amminger ;)
Ja, altså.. Jeg lar henne sove når hun vil, så hun tok noe jeg trodde var en liten blund klokka 17 på sofa'n. Så vekket jeg henne kl 18 og ga henne en flaske, så ville hun bare sove videre.. Klokka 21 stelte jeg henne for natten, ga henne en flaske og la henne i senga si! Rare greier! Hu her vært mye våken på dagen idag da, men nå sover hun igjen :p 2åringen min står opp tidlig uansett, så gjør ikke meg noe at hun har denne rytmen (om man kan kalle det rytme etter et døgn :p) :)

Ja, altså.. Jeg lar henne sove når hun vil, så hun tok noe jeg trodde var en liten blund klokka 17 på sofa'n. Så vekket jeg henne kl 18 og ga henne en flaske, så ville hun bare sove videre.. Klokka 21 stelte jeg henne for natten, ga henne en flaske og la henne i senga si! Rare greier! Hu her vært mye våken på dagen idag da, men nå sover hun igjen :p 2åringen min står opp tidlig uansett, så gjør ikke meg noe at hun har denne rytmen (om man kan kalle det rytme etter et døgn :p) :)

hehe, ja det er klart når man har flere små som er tidlig oppe spiller det vel ingen rolle nårtid minsten står opp ;) Prøver å sanke så mye søvn jeg bare kan nå mens jeg bare har en :p

Lillebror sov over tre timer i vogna i dag!!
Sov seg gjennom selskap! Flott med gangavstand til søs så vi slapp å forstyrre han inn og ut av bilen :)
Og TAKK for utetemperatur !!!!!!!!!!!
Nå har han spist lenge, ikke vant til å sove så lenge på dagen han :-p
Pizza på oss i dag, før gutta tar kvelden :)

Lillebror sov over tre timer i vogna i dag!!
Sov seg gjennom selskap! Flott med gangavstand til søs så vi slapp å forstyrre han inn og ut av bilen :)
Og TAKK for utetemperatur !!!!!!!!!!!
Nå har han spist lenge, ikke vant til å sove så lenge på dagen han :p
Pizza på oss i dag, før gutta tar kvelden :)

Det var sikkert kjempegodt til lillebror:-) Prøve rå få Anette til å sove litt mer på dagtid, men det blir kun små korte lurer:-)

Det var sikkert kjempegodt til lillebror:) Prøve rå få Anette til å sove litt mer på dagtid, men det blir kun små korte lurer:)
Det har blitt korte lurer her nå som det har vært så kaldt. Så dette var nok deilig for han!
Kalde kjaker når vi kom hjem, men han var så god og varm ellers! :D

Back
Topp