Legger meg flat.

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
For det jeg skrev i det andre innlegget, om det som skjedde her om hu som mistet, så legger jeg meg flat og jeg hadde ikke skrevet det jeg hadde skrevet. (Hvis det var noen som fikk det med seg). Jeg visste ikke om det om henne, og har jeg tatt feil, så innrømmer jeg det...er ikke værre på det :) Jeg og mistenker at historien hennes ikke stemmer helt, med tanke på at ei venninne av meg hadde SA, og det gikk ikke akkurat sakte for henne for å bli kvitt alt. Av og til så er jeg bare en godtroen tosk og vil tro det beste om alle...så må skjerpe meg litt på den biten :P Håper iallfall at vi på forumet kan gjøre det beste ut av dette, og fortsette å være der for andre både positivt og negativt....i gode og onde dager :) Klem fra meg :)

Denne saken er glemt for meg iallefall. Jeg vet ikke hva jeg skal tro om dette her, så jeg velger og ikke uttale meg så veldig mye rundt dette.
Vi har jo vært her inne hele tiden og sett hva som har blitt skrevet og gjort tidligere. Mye skurrer, men det får være opp til hver enkelt og avgjøre på dette tidspunktet. Nå blir vi ferdig med hele greiene! :)

Jeg kjenner henne og vet derfor at det er sant alt som har skjedd..:( å det har ikke vert lett for henne det her..

Men da er det jo veldig merkelig at vi aldri har hørt noe om alt dette her tidligere. Tenker på tråder der hun har sagt hun aldri har opplevd spark tidligere, aldri vært på UL osv. Men så har hun født et dødt barn i uke 38?

Nei beklager min skepsis. MEN når det er sagt, så syns jeg rett og slett vi bare skal glemme det!

Ja, jeg og har glemt saken, men det jeg ikke glemmer er hvis noen tror noe stygt om meg....for jeg vil ikke det. Som f.eks at jeg sier/skriver noe, og andre tar seg kanskje nær av det, så må jeg få bedt om unnskyldning og forklare meg. For jeg får jo såååå dårlig samvittighet da, jeg er ikke en fæl person, men prøver å være ærligst som mulig, uten å høres ut som en bitch da. Og det hender at jeg får dårlig samvittighet, og troooor at andre mener at jeg er slem da, uten at det har hendt. Ja, jeg er raaaar :P Men har da iallfall fått forklart meg :)

Denne tråden skal ikke handle om henne, den handler om at jeg forklarer meg. Så hvis noen har noe dem skulle ha sagt om den saken og om henne, så opprett en anna tråd. Vil ikke ha noe drama her iallfall.

Hm. Trur ikke jeg har fått med meg kommentaren din. Jeg bryr meg heldigvis ikke om hva folk syns om meg. :p Kjedelig om folk hater meg pga en missforståelse ellerno, men om det er fordi jeg har sagt hva jeg mener så kan dem suge seg. :p

Men da er det jo veldig merkelig at vi aldri har hørt noe om alt dette her tidligere. Tenker på tråder der hun har sagt hun aldri har opplevd spark tidligere, aldri vært på UL osv. Men så har hun født et dødt barn i uke 38?

Ja det er det jeg også syns er så rart..
Jeg vil gjerne la tvilen komme folk tilgode,men så er det så mye selvmotsigelser her også.. vet ikke hva jeg skal tro jeg.
Vil ikke tro at noen har det så vondt med seg selv at de dikter opp sånne ting heller,men om så er tilfelle så kan slike personer lyve for venner også..
Ja jeg vet vi skulle legge dette bak oss,men det skurrer fra alle kanter og jeg klarer ikke helt å slippe det.

Hm. Trur ikke jeg har fått med meg kommentaren din. Jeg bryr meg heldigvis ikke om hva folk syns om meg. :p Kjedelig om folk hater meg pga en missforståelse ellerno, men om det er fordi jeg har sagt hva jeg mener så kan dem suge seg. :p
Som rege så bryr jeg meg veldig lite om hva folk mener om det jeg sier, men når det gjelder folk som ikke kjenner meg, så blir jeg litt bekrymret for hva dem kanskje mener da. Vil bare at dere og skal vite litt om hvordan jeg er da, og at jeg aldri mener noe vondt med det jeg sier da, hvis du skjønner hva jeg mener??

Som rege så bryr jeg meg veldig lite om hva folk mener om det jeg sier, men når det gjelder folk som ikke kjenner meg, så blir jeg litt bekrymret for hva dem kanskje mener da. Vil bare at dere og skal vite litt om hvordan jeg er da, og at jeg aldri mener noe vondt med det jeg sier da, hvis du skjønner hva jeg mener??

Tror ikke jeg har fått med meg hva du har skrevet jeg heller.. i "...." innlegget da eller?

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Hehe, du trenger ikke og tenke på det for min del iallefall! ;) Om man ikke kan dele negative og positive meninger med hverandre uten at noen tar seg nær av det så er det ike noe poeng i og ha et diskusjonsforum. Trur nok dem fleste er enig med meg :)

Har ikke fått med meg innlegget du tenker på nå, hvertfall ikke som jeg har bitt meg merke i som ufyselig eller ekkelt fra din sine. :)

Det som jeg skrev i det innlegget som Juni86 skrev. Det om at hu ikke kunne noe for at hun mistet, og at det bare var å kontakte henne og sånn. Og da visste ikke jeg en skit av alt som ble skrevet etterpå da. Og etter å ha lest litt, så begynte det å skurre her å. Såååå da vettu, fikk jo jeg og da dårlig samvittighet for at jeg hadde skrevet det da. Og vile ikke at andre skulle ta det ille opp, og kanskje tro at jeg mente noe anna el noe sånt.

Det som jeg skrev i det innlegget som Juni86 skrev. Det om at hu ikke kunne noe for at hun mistet, og at det bare var å kontakte henne og sånn. Og da visste ikke jeg en skit av alt som ble skrevet etterpå da. Og etter å ha lest litt, så begynte det å skurre her å. Såååå da vettu, fikk jo jeg og da dårlig samvittighet for at jeg hadde skrevet det da. Og vile ikke at andre skulle ta det ille opp, og kanskje tro at jeg mente noe anna el noe sånt.

HEHE SÅ SØT ! :p Det er jo virkelig ikke noe og ha dårlig samvittighet for da. Trudde du hadde trua noen på livet eller noe jeg nå.
:p

HEHE SÅ SØT ! :p Det er jo virkelig ikke noe og ha dårlig samvittighet for da. Trudde du hadde trua noen på livet eller noe jeg nå.
:p
Jaaa....jeg vet jeg er litt rar da, men sånn er jeg da :P

Søte Polly84 da:) du må da ikke bekymre deg for det du skrev:) du ville jo bare være grei med ei du trodde hadde mistet sitt kjære barn. Du gjorde det alle vi andre ville gjort dersom vi ikke hadde fått med oss alt annet som står skrevet:) Tror ikke du trenger bekymre deg, for tviler på at det er noen som har tenkt negativt om deg og svaret ditt i den tråden: senk skuldrene dine og nyt at det er helg:):):)

Søte Polly84 da:) du må da ikke bekymre deg for det du skrev:) du ville jo bare være grei med ei du trodde hadde mistet sitt kjære barn. Du gjorde det alle vi andre ville gjort dersom vi ikke hadde fått med oss alt annet som står skrevet:) Tror ikke du trenger bekymre deg, for tviler på at det er noen som har tenkt negativt om deg og svaret ditt i den tråden: senk skuldrene dine og nyt at det er helg:):):)
Takk for det :) Vet jeg kan være litt rar noen ganger...hehe. Det skal jeg gjøre, og god helg til alle :)

Denne saken er strax glemt. bare vi slutter å holde liv i tråden. ( vi sluttet jo, men folk fra andre forum holder jo liv i den desverre)

Ingen vil jo tro at noen kan dikte opp slikt.. Men det skjer no og da..

Jeg har opplevd og sett et lignende troll med en annen historie engang før, ( Nettby) og da hadde folk kontakt med trollet på tlf på forhånd...
Det er jo et menneske bak enhver profil, men historien trenger ikke å stemme...Desverre...

Den saken jeg snakker om endte i politianmeldelse og skriving i vg. Der flere personer hadde blitt fullstendig rundlurt. personen ( trollet) ble heldigvis tatt da...

No tar vi helg, og satser på en ny start på forumet:)))
God helg:)))))))

Back
Topp