Hva har du aldri smakt

ThisIsMe

Glad i forumet
og som du aldri vil tenke deg å smake på??

Mine er:
- smalahove
- blekksprut
- reker
- kiwi

må tenke litt til

Jeg ha spist alt det dere nevner :P nam nam!

Jeg har aldri smakt og har ikke noe ønske om å smake på
- rakfisk
- blekksprut
- snegler
- froskelår

Og helt sikkert noen flere :P

Hmm.. godt spørsmål.
Smakte snegler i Frankrike i sommer.. da har jeg prøvd det også.. men ikke noe jeg kommer til å spise igjen.

Har aldri smakt ostesufflé.. det kunne jeg tenke meg.
Og østers.
Kommer ikke på noe jeg har lyst til å smake. Smaker på det meste når sjansen byr seg. Ingenting skal være uprøvd.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

og ja, gammalost

og jo mer jeg tenker, jo kvalmere blir jeg. Mat som er ekkelt er kanskje ikke noe gravide skal prate om?

Jeg har ikke behov for å smake på snegler.. Ellers sånn testikler og andre ækkle ting ;)

Er så sær å prippen i matveien,så er av den person som ikke under noe omstendigheter smaker noe nytt :p har aldri smakt:
Snegler
Frosk
Sjømat (slik slimete greier) fisk går greit :p
Sushi,rå fisk ska ikke i min munn!
Er så mye mer :p

Jeg har faktisk aldri smakt kaviar.... det ser og lukter så forferdelig ut! Vi har også en hare i fryseren som samboeren insisterer på å tilberede, vel, det skal ikke inn i min munn! Stakkars kaninen :(

Lungemos... Hver gang jeg går forbi gilde Lungemos i butikken blir jeg kvalm. De kunne i det minste kalt det noe mer delikat og gitt det litt farge. . Makan til uapetittelig mat skal du lete lenge etter! Nei takk:)

..HerQ..

Lungemos fikk jeg nok av i min oppvekst. Og lever i fløtesaus :sick006 Unnskyld meg, skal bare finne doskåla her

Back
Topp