ARRRG!!!!!!

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
:devil14
Dumme dumme BF! :angry4 :angry5
Er så sliten og lei av heile fyren at eg blir sprøø!

Klagar på at han ser jenta vår for lite.. ME bur 3 timer fra kverandre. Han ser ho annakvar helg.
Han klagar på at han må betale 2300kr i bidrag for Minda, og at han ikkje har råd til det. Men å betale 4000kr i bidrag for den andre jenta si det er heilt ok..
Han kjøper brystpumpe og vil eg skal begynne å gi flaske sånn at han kan ha ho lengre.. For det første har eg brystpumpe og det veit han.. For det andre er ho så lita enda at eit par timer aleine er meir enn lenge nok..
I tillegg har han blitt sammen med ekskona si igjen, men er å sniker på meg og mitt omtrent heiletida..
Og han og ekskona/kjæresten nektar dattera deira å ha noke med meg å gjere... Ho er storesøstra til jenta mi, og eg har aldri gjort ho noke vondt, og det kjem eg heller ikkje til å gjere. Og eg bryr meg mykje om ho, syns det er vanvittig sårt heile greiene....
OG i tillegg når han blir sur, så kjem han med noke så latterlig at han kan ta over heile omsorgen for jenta vår! Det er ikkje eit tema ein gang. Det kjeme aldri til å skje!

syns eg har vore så snill med han heile vegen.. I sv.skapet fekk han oppdateringer om korleis jm timene hadde gått, han fekk ver med på ul, han fekk ver med på å bestemme navn, han har fått etternavnet sitt i navnet på jenta vår, han får lov til å ha med den andre jenta si når han skal ha samvær med jenta vår, dei får sove hjå meg når han meiner at å bu på hotell/camping/pensjonat blir for dyrt.. Likevel kreve han meir... No skal me til og med ordne slik at me har felles foreldreansvar, siden eg no har full foreldreansvar og hovudomsorgen..

Beklagar, måtte berre få det ut! Eg er så sliten og lei av han fortiden....

Oisann, han er vel ikke litt kravstor mener du? Synes du er vært mer enn snill med han og ikke minst tålmodig! Rart han plutselig har gått tilbake til ekskonen igjen etter det blei slutt mellom dere... Jeg hadde fortsatt og ammet, hu er fortsatt lita og trenger mammaen sin. Mer enn nok med noen timer i helgen. Også i tillegg til det er du så snill og lar de overnatte der. Synd de ikke lar storesøster ha kontakt med deg og lillesøster, de straffer jo heller henne enn noen andre:( Jeg hadde beholdt foreldremyndigheten om det hadde vært meg, ikke F*** om jeg hadde gått med på noe annet!!! Sender deg en stoor klem

Huff for en lei sak, kan forstå du er fortvilet. Jeg håper det løser seg for dere på et vis, sender deg varme tanker.

joda.. vist han berre kan klare å forstå meg og litt.. Eg går igjennom mykje fortiden, er sårbar og sliten, så kjem han med alt dette i tillegg... Har prøvd å sagt det til han ved fleire anledninger, men det går desverre inn det eine øyret og ut det andre..:(

joda.. vist han berre kan klare å forstå meg og litt.. Eg går igjennom mykje fortiden, er sårbar og sliten, så kjem han med alt dette i tillegg... Har prøvd å sagt det til han ved fleire anledninger, men det går desverre inn det eine øyret og ut det andre..:(

Uff, skjønner godt det ikke er lett:( Aner ikke hva du skal gjøre, følg magefølelsen din, den pleier og stemme:) Sender deg en god klem, kjære deg:)

Uff :(
Jeg vet ikke hva du kan gjøre i en slik situasjon jeg.
Sender deg en klem!!

Back
Topp