Idag blir det..

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Harrytur på oss og Emmeth sin første utenlandstur:D:D:D:Dhe he:p;):D Ønsker alle og flott dag, håper den ikke blir så kald som de siste dagene..

God tur og kos dere! :)

Skal på babykino, se les miserable :) også får vi middagsgjester i ettermiddag. Må vel shine litt her hjemme, hushjelpa har streika :p

Alltid kjekt med Harrytur! Vi bor ganske nærme grensa vi og, så er over en gang i blandt for å fylle opp fryseren :) men nå som jeg ikke røyker og sambo ikke snuser så er vi der sjeldnere og sjeldnere :p

Les miserables på babykino, lykketrollet? Jeg er misunnelig! Lov å spørre hvilken by du bor i? :)

Jeg får besøk av to venninner og babyene deres i dag, så må svinge meg rundt med vaskekosten jeg og!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Arian hadde sin første (harry-)utenlandstur for noen uker siden han også! Håper dere får en fin tur! :)

Skal på babykino, se les miserable :) også får vi middagsgjester i ettermiddag. Må vel shine litt her hjemme, hushjelpa har streika :p

Så gøy m babykino, lyst og se den filmen jeg og:p Koselig m middagsgjester;) hva skal dere spise?:)

Alltid kjekt med Harrytur! Vi bor ganske nærme grensa vi og, så er over en gang i blandt for å fylle opp fryseren :) men nå som jeg ikke røyker og sambo ikke snuser så er vi der sjeldnere og sjeldnere :p

Les miserables på babykino, lykketrollet? Jeg er misunnelig! Lov å spørre hvilken by du bor i? :)

Jeg får besøk av to venninner og babyene deres i dag, så må svinge meg rundt med vaskekosten jeg og!

Nei, jeg røyker ennå:eek::oops::confused::( men SKAL slutte. Sambo snuser han også, så sparer mye på og handle der. Spesielt og mht kjøtt og andre matvarer:) også flinke dere er som har slutta:D:D:D:D Vi skal til Charlottenberg:p koselig m besøk av venninner og andre bebbiser;):p

Arian hadde sin første (harry-)utenlandstur for noen uker siden han også! Håper dere får en fin tur! :)

Ja, litt gøy når vi skal noe m de små når det er første gangen:p Takk for det:D

Nei, jeg røyker ennå:eek::oops::confused::( men SKAL slutte. Sambo snuser han også, så sparer mye på og handle der. Spesielt og mht kjøtt og andre matvarer:) også flinke dere er som har slutta:D:D:D:D Vi skal til Charlottenberg:p koselig m besøk av venninner og andre bebbiser;):p
Du klarer å slutte til slutt! Håper jeg klarer å ikke begynne igjen denne gangen :) jeg begynte igjen da permisjonen var ferdig sist, og det er jo helt fjernt :p sambo har slutta å snuse under tvang ;)

så gøy det hørtes ut da! Skulle gjerne ha kjørt til sverige å kjøpt snop :p Var du oppe 05.39??? :eek:

Så gøy med Sverige tur, vi var en tur før jul:-) Hun sov hele tiden:-)

Jeg vil også på babykino, men det ble ikke noe av i dag, skal møte tante i steden for, samme filmen går her i Trondheim også:-)
Si fra hvordan det gikk på tur og kino da :flower

Du klarer å slutte til slutt! Håper jeg klarer å ikke begynne igjen denne gangen :) jeg begynte igjen da permisjonen var ferdig sist, og det er jo helt fjernt :p sambo har slutta å snuse under tvang ;)

Ja, jeg skal slutte, det er jeg fullt bestemt på;) he he, samboeren din er flink, tvang eller ei:p;)

Så gøy med Sverige tur, vi var en tur før jul:-) Hun sov hele tiden:-)

Jeg vil også på babykino, men det ble ikke noe av i dag, skal møte tante i steden for, samme filmen går her i Trondheim også:-)
Si fra hvordan det gikk på tur og kino da :flower

Ja, var kjempe koselig tur og ikke en eneste lyd fra Emmeth:) Han fikk litt pupp i bilen utafor senteret og var veldig fornøyd;)

Da var vi 8000 kr fattigere:eek::confused: Fikk handlet masse mat, klær, Nike shox sko, ull undertøy til Sambo, Adidas sko, noen andre sko, 2 vesker til moi, Ceridal kuldekrem, locobase repair, leker, klær til unga og mye mer:p legger ut bilder ikveld, så dere nysgjerrige jentene får sett:D;):p

så gøy det hørtes ut da! Skulle gjerne ha kjørt til sverige å kjøpt snop :p Var du oppe 05.39??? :eek:

Kan sende deg litt jeg:p kjøpte flere kg godteri:oops: ha ha. Ja, hvordan visste du det?:D:D vekket Sambo rundt da;) Står opp tidlig og steller snuppene for bhgen:cool:

Da var vi 8000 kr fattigere:eek::confused: Fikk handlet masse mat, klær, Nike shox sko, ull undertøy til Sambo, Adidas sko, noen andre sko, 2 vesker til moi, Ceridal kuldekrem, locobase repair, leker, klær til unga og mye mer:p legger ut bilder ikveld, så dere nysgjerrige jentene får sett:D;):p

Så mye fint, det er deilig å få shoppet litt:-) Spent på de veskene dine:-)

Bilder fra handling idag:D Vi handlet ulltøy til Sambo og jentene som var satt ned til halv pris, kom på 250 kr for hvert sett;) og ordentlige fora hansker til halv pris 250 kr pr par:p kjøpte også noen Adidas sko m dempere til Sambo pga han har fått ødelagt ene foten arbeidsulykke:( satt ned fra 1200 kr til 600 kr.

Her er noen bilder
Sambo sine andre par sko 350 kr
1358963732012.jpg

Mine sko til 350 kr fra superkul.no
1358963775718.jpg

Emmeth sin Adidas dress til 174 kr, satt ned til halv pris
1358963833656.jpg

Emmeth sine nye leker, pris 300 kr
1358963910038.jpg

Min nye lommebok 250 kr
1358963972398.jpg

Ene vesken 250 kr
1358964015376.jpg

Andre vesken 250 kr
1358964072259.jpg

Nike shox satt ned fra 1600 kr til 800kr:p
1358964096681.jpg

Veldig fornøyd m alt vi har kjøpt;):D kjøpte også 5 pakker neutral vaskepulver til 100 kr, det kaller jeg tilbud:D

Back
Topp