Nav...

Så bra! :)
Jeg venter fremdeles på vedtak jeg da, og håper det går i orden snart, slik at jeg også kan få penger i januar...

Hæ? Har du ikke fått noen foreldrepenger i permisjonen din ennå?

Jeg var i et engasjement som varte ut 2012, slik at jeg til nå har fått utbetalt lønn som vanlig. Fra og med denne måneden er jeg imidlertid avhengig av at saken min blir behandlet før jeg kan fortsette å få inntekt. Det er nå over 4 1/2 måned siden jeg først sendte søknaden, så det har tatt sin tid.

Jeg var i et engasjement som varte ut 2012, slik at jeg til nå har fått utbetalt lønn som vanlig. Fra og med denne måneden er jeg imidlertid avhengig av at saken min blir behandlet før jeg kan fortsette å få inntekt. Det er nå over 4 1/2 måned siden jeg først sendte søknaden, så det har tatt sin tid.

Oi, herre min, det har jaggu meg tatt sin tid:(:(:( skal det ikke høyst ta 8 uker? :oops:

Oi, så lang tid det tok.
Jeg var også i engasjement som gikk ut i oktober, men søknad og vedtak og alt var klart før jeg gikk ut i permisjon.

Som utgangspunkt skal det ikke ta mer enn maks 6 uker å få behandlet saken. Dessverre har NAV Forvaltning i Akershus litt for stor saksmenge til at de er i stand til å overholde frister, men jeg krysser fingrene for at det går i orden snart!

Som utgangspunkt skal det ikke ta mer enn maks 6 uker å få behandlet saken. Dessverre har NAV Forvaltning i Akershus litt for stor saksmenge til at de er i stand til å overholde frister, men jeg krysser fingrene for at det går i orden snart!

Får håpe det går i orden :D

Oi, det var LITT over tidsfristen også kan man si:(:(:( håper det ordner seg fort som fy:D:D

Gruer meg til mannen skal søke om permisjonen sin - nesten sånn at man må regne med noe tull før eller siden. :rolleyes:

Ja, vi skal utsette permisjonen til Sambo, da han skal begynne og jobbe igjen nå etter 10 mnder hjemme pga arbeidsulykke:oops:

Gruer meg til mannen skal søke om permisjonen sin - nesten sånn at man må regne med noe tull før eller siden. :rolleyes:
Kan han ikke bare søke med en gang, så har dere litt bedre tid?

Han kan søke tidligst 4 måneder før han skal ta ut permisjon eller evt utsette, med mindre han vil ettersende dokumentasjon.

Fikk også pengene igår... Det var utrolig deilig :) lenge siden sist hehe:D

Neimen hei søta;) Ja, var utrolig godt og få penger igjen. Kom godt m her i gården, nå er fryseren stappfull igjen:D:D

Deilig med svensketur.. Bor ikke så langt unna jeg heller ;) Herlig med full fryser,selvom det går med en del penger hehe.

Ja, gikk m en del penger:oops: men fikk mye for pengene:D så du bildene jeg hadde lagt ut? Hvordan går det m deg? Fortsatt besøk?:)

Han kan søke tidligst 4 måneder før han skal ta ut permisjon eller evt utsette, med mindre han vil ettersende dokumentasjon.

Det er bare 4 måneder til min mann skal i permisjon.

Har ikke sett de. Hvor ligger de? Skal sjekke ut.... :D
Har det veldig fint.
Nei,idag har de reist.
Vært på vaksinerunder av begge to idag. Greit med litt hjelp :)

De ligger i tråden om vi skal på harrytur:) Ah, okei. Er det godt og være litt for seg selv eller litt vemodig kanskje? Oi, hvordan gikk det?

Back
Topp