Me starta dagen med...

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
at lille MA gulpa rett i mamma's munn :p
Noke av det ekklaste eg har opplevd. Men lillemor gliste fra øyre til øyre, så fornøgd ;)
ka skal de idag da?
Her er det kaldt. Men ser ut til at sola kjem ein tur idag og, så da tenkte me oss ut ein tur. :) men berre om det blir under -10... vist ikkje blir det innekos :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Høhø, herlig start på dagen :p
20 minus her i dag, så vi går ikke ut. Får kanskje besøk av et par venninner med babyer om det ordner seg med bil slik at de ikke må ta babyene ut! :D

Lillemor stod opp for 20 min siden, hun har sovet igjennom natta i natt, fra 10.00-05.30:-) Det var deilig:-) Skal snart på barseltreff, men det er -17 ute, vi skal ikke gå så langt da, vi tar bussen, men er litt skeptisk.

Herlig! Hermine gulpa meg mellom puppene en gang, nais!

Vi er på ferie hos min far, her blåser det liten storm ute :confused: Men Hermine sover ute i vogna likevel, de har vindfang rundt to sider av huset, så hun står lunt og godt utfor ytterdøra :) Bare -1 her da, men vi blir nok ikke å gå ut siden det blåser sånn! Håper det gir seg til søndag, for er ikke noe gøy å fly med Widerøe i liten storm! o_O

For en lekker start på dagen ;):P:D
Her har jeg sendt Asle avgårde på trilletur med mormor, og hun skal ha ham noen timer, så nå skal jeg ha meg en lang og deilig dusj hvor jeg rekker å skylle balsamen skikkelig ut av håret til en forandring, og til og med har tid til å barbere meg under armene og greier :D;):D O'Lykke!! :D:p;)

For en lekker start på dagen ;):p:D
Her har jeg sendt Asle avgårde på trilletur med mormor, og hun skal ha ham noen timer, så nå skal jeg ha meg en lang og deilig dusj hvor jeg rekker å skylle balsamen skikkelig ut av håret til en forandring, og til og med har tid til å barbere meg under armene og greier :D;):D O'Lykke!! :D:p;)

Hehe, herlig! :D
Snill mormor da!!

Hehe, herlig! :D
Snill mormor da!!

Ja, det er hun :D Hun er så ekstatisk lykkelig for at han ikke er redd henne lenger at hun sikkert kunne lånt ham hver dag :p;):D hehe Hun hadde gitt opp håpet om å bli mormor for mange år siden, så det er stor stas!

Ja, det er hun :D Hun er så ekstatisk lykkelig for at han ikke er redd henne lenger at hun sikkert kunne lånt ham hver dag :p;):D hehe Hun hadde gitt opp håpet om å bli mormor for mange år siden, så det er stor stas!

Ååå, stas for alle da :D

Ååå, stas for alle da :D

Å ja :D Må si det er litt deilig å få litt tid for meg selv nå som jeg er alene med babyen for en periode! :D;):p

Nice start på dagen det;):D he he.. Vi har vært ute og handlet litt og er ellers bare inne idag. -20 idag tidlig og er- 15 nå, så inne resten av dagen. Emmeth er skikkelig trøtt, men for kaldt til og sove ute, så håper han sovner i senga si:):):)

Å ja :D Må si det er litt deilig å få litt tid for meg selv nå som jeg er alene med babyen for en periode! :D;):p

Det skjønner jeg godt, så søt mormor Asle har:-)

Back
Topp