Endelig sover klumpen;)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Da blei lille klumpedumpen til mamma lagt ut i vogna i gangen:) Tok akkurat 1 min, så sov han som den lille engelen han er :angel10 Er -16 ute idag, så ville ikke legge han ut, synes det er utrolig surt ute i tillegg... Er 17 grader ute i gangen, litt varmt, men det får gå:)

Så deilig:-) Anette sovna i bilstolen på vei hjem fra barseltreff, mannen kom og hentet oss:-) Så nå sover hun fremdeles i bilstolen nede i gangen:-)

Min også sovnet takk og lov! Hun var sur og høylytt..men søtt sureansikt då ;)

Snuppa tar seg dagens tredje, og muligens siste, lur! De siste tre dagene har hun hatt tre lurer og tatt kveld kl 21:D første luren idag var kl 09.30 og da sov hun i to timer:) ikke vanlig til henne å være;)

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

I dag har Lillebror sovet 2 timer i vuggen i stua!
Ny rekord etter kuldeperioden startet!
Så stod solen på her og vi gikk en tur med et par venninner, ca 30 minutter, og da sov han godt innpakket i sjal og omslag!
Og så sov han seg gjennom turn med storebroren i bilstolen :D
Tenker han er våken et par timer nå før han tar kvelden!

Så deilig:-) Anette sovna i bilstolen på vei hjem fra barseltreff, mannen kom og hentet oss:-) Så nå sover hun fremdeles i bilstolen nede i gangen:-)

Åååh, det er så søtt når de sitter og sover søtt i stolen sin:p:)

Snuppa tar seg dagens tredje, og muligens siste, lur! De siste tre dagene har hun hatt tre lurer og tatt kveld kl 21:D første luren idag var kl 09.30 og da sov hun i to timer:) ikke vanlig til henne å være;)

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Så herlig hu sover gode og lange lurer:)

I dag har Lillebror sovet 2 timer i vuggen i stua!
Ny rekord etter kuldeperioden startet!
Så stod solen på her og vi gikk en tur med et par venninner, ca 30 minutter, og da sov han godt innpakket i sjal og omslag!
Og så sov han seg gjennom turn med storebroren i bilstolen :D
Tenker han er våken et par timer nå før han tar kvelden!

Så herlig han sov så lenge og ikke minst i vuggen:):)

Emmeth sov bare i 40 min- bare sovet en time idag, så han er veldig trøtt stakkars:confused: han sover best ute:) En liten trøtt Emmethgutt:rolleyes:
1358883649509.jpg
1358883671074.jpg
1358883708069.jpg
1358883745669.jpg

Så trøtt - og SÅ fin! :D

Nårh, takk søte du:rolleyes::rolleyes:

Så nydelig han er, lille Emmeth :D:D
Og så har han samme togsmokk som Asle, ser jeg. 2 pk mam smokker i micro-pakning? :p;):rolleyes:

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Så nydelig han er, lille Emmeth :D:D
Og så har han samme togsmokk som Asle, ser jeg. 2 pk mam smokker i micro-pakning? :p;):rolleyes:

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Takk:rolleyes::rolleyes::rolleyes: ja, er akkurat samme smokkene;):)

så fin liten godklump!

Hermine slokna på sofaen i går kveld, skulle hale ut tida litt før stelling men hun slokna kl 19.30 foran tv'n og sov i en halv time. Da hun våkna var hun pottsur, og vrælte seg gjennom kveldsstellet. Tok så med ei flaske og ga henne den i senga og hun slokna kl 20.30 og sov til 08.30 idag :D Herlig! Masse nattmat selvfølgelig, men det teller ikke som nattevåk i mine øyne :p

Back
Topp