Islykt

Takk!
Jeg trodde ballongene var standard størrelse, kanskje jeg bare er litt pysete når jeg fyller de :-p

He he, det aner jeg virkelig ikke:) er det bare og fylle de m vann? Også blir det lykt?;)

Ja man lar de fryse litt igjen, og heller ut det som ikke har fryst o midten. Sjekk bloggen, der er det video :)

Okei, tusen takk for tipset:D blei skikkelig stilig:)

Sånn à propos disse islyktene.. Jeg kom plutselig på noe i samme gate, men dette er til uteselskap om sommeren ;):D:p Stebroren min er kokk og han stelte i stand til koldtbord engang, og da hadde han gjort noe av det samme som den bøttelykten din :) Han tok en diger kjele og satt en mindre kjele oppi, fylte på vann og så stappet han markblomster ned i mellom kjelene som dekor :) Så satte han det i frysen og lot blomstene fryse inn i isen :) Da den var gjennomfrossen, tok han den frosne bollen ut og satte den på et fat med litt høye kanter (egner seg best til uteselskap, for det blir litt søl ;) ) og fylte den med reker (med skall) :D Ble veldig fint med de blomstene :D

Sånn à propos disse islyktene.. Jeg kom plutselig på noe i samme gate, men dette er til uteselskap om sommeren ;):D:p Stebroren min er kokk og han stelte i stand til koldtbord engang, og da hadde han gjort noe av det samme som den bøttelykten din :) Han tok en diger kjele og satt en mindre kjele oppi, fylte på vann og så stappet han markblomster ned i mellom kjelene som dekor :) Så satte han det i frysen og lot blomstene fryse inn i isen :) Da den var gjennomfrossen, tok han den frosne bollen ut og satte den på et fat med litt høye kanter (egner seg best til uteselskap, for det blir litt søl ;) ) og fylte den med reker :D Ble veldig fint med de blomstene :D

Kjempelurt!!! :D
Den dama i bloggen pynter og styrer masse med lyktene også =)
Her til hjemmebruk synes jeg de er fine helt naturell, eller kanskje med litt farve i.
Men til fest o.l er det jo utrolig moro da!! :D

Vi har også ballonglykter hjemme - de er kjempefine! :)ImageUploadedByBV Forum1358846884.739301.jpg

Og enda finere når det er mørkt ute og vi har lys i dem ;)

Ja, jeg er veldig fornøyd med den! :) Vi bor på Nesodden med panoramautsikt over Oslo.

Ja, jeg er veldig fornøyd med den! :) Vi bor på Nesodden med panoramautsikt over Oslo.
Ja jeg tenkte det måtte være i nærheten der. Helt nydelig! :D
Ta gjerne bilde i mørket med lys i lyktene ;)
Jeg måtte kassere de to ballongene jeg satt med vann i går kveld. Pga nærmere 30 minusgrader i natt var de frosset helt igjennom :p
Satt to nye nå og våget meg på å fylle de litt mer, da jeg synes den jeg lagde i går ble litt liten.

Fikk litt blod på tann her jeg nå, og tror jeg har no halloweenballonger liggende i en skuff.. Må rett og slett teste dette her :p Hvor mange timer lar dere de stå sånn ca?? Er 5 minus her nå.

5 minus krever nok noen timer.
Jeg lagde to stykker i gårkveld i 18-tiden, og de var gjennomfrosset i morges kl 9.30 - men altså, over 25 minus i natt!
JEg ville satt det ut nå på dagen og så fulgt litt med utover kvelden. Mulig de må stå til i morgen.
Jeg er usikker jeg altså.

Jeg får rett og slett bare prøve :) Og det skal handles inn ballonger på neste shoppingtur!! ;):p
Takk for hjelpen! :D

vi har så ustabilt vær med temp fra +4 til -5 så sånne lykter smelter bare bort på få dager o_O
Men de er skikkelig fine da! :)

Det har meldt stabilt kaldt vær frem til helgen i alle fall, så jeg får teste mens jeg kan :) Hadde bare en ballong hjemme som funka. De to andre var morkne så de gikk det hull i da jeg tredde dem på krana. Så nå står det er knalloransj halloween-ballong til frys på altanen :p:D

Det har meldt stabilt kaldt vær frem til helgen i alle fall, så jeg får teste mens jeg kan :) Hadde bare en ballong hjemme som funka. De to andre var morkne så de gikk det hull i da jeg tredde dem på krana. Så nå står det er knalloransj halloween-ballong til frys på altanen :p:D

Kult!
Mine var ferdige nå kl 17. Jevnt 15 minus i dag. Skal ta bilde når jeg har handlet lys og tent på etter turn :)

Våres stod nesten et døgn. Skal se om jeg får lagt ut bilde av dem med lys i mørket litt senere.

Back
Topp