Se se se :D *bilder*

Det er ca 2timer fra strømstad. :p
Ser på kop barnvagn at dyreste understell med mondial lær kommer på 9000, og stelleveske i tilegg, så blir jo som du sier. Men på kattis får du med stelleveska på kjøpet, så da blir det nok billigere å handle der. :)

Ah, det var jo faktisk ikke så ille ! Bortsett fra at det er noen timer til strømstad for oss da. Hehe.

Spørs om ikke jeg skal spare til en ny vogn ja, og reise til sverige og kjøpe. Det er jo bare snakk om 2500kr mere enn og kjøpe en brukt i norge.. :s

Ah, det var jo faktisk ikke så ille ! Bortsett fra at det er noen timer til strømstad for oss da. Hehe.

Spørs om ikke jeg skal spare til en ny vogn ja, og reise til sverige og kjøpe. Det er jo bare snakk om 2500kr mere enn og kjøpe en brukt i norge.. :s

Ja og mange av de brukte er overprisa i tilegg.. Liker så godt på de nye modellene at selene kan justeres jeg da, og at dt er solskjerm inni kalesja, så frista med ny av de grunnene og. :D

Ja og mange av de brukte er overprisa i tilegg.. Liker så godt på de nye modellene at selene kan justeres jeg da, og at dt er solskjerm inni kalesja, så frista med ny av de grunnene og. :D

Ja, for du hadde vell fra før :p

Ja dem er sinsykt overprisa. Så en jeg hadde veeeldig lyst på, kosta 6000. BRUKT.
Nei jeg må nok bare spinke og spare.

Solgte vogna til snuppa mi for under halv pris, rett før jeg fant ut jeg var gravid. Jeg skulle jo ikke ha flere. :D Haha.

Ja, for du hadde vell fra før :p

Ja dem er sinsykt overprisa. Så en jeg hadde veeeldig lyst på, kosta 6000. BRUKT.
Nei jeg må nok bare spinke og spare.

Solgte vogna til snuppa mi for under halv pris, rett før jeg fant ut jeg var gravid. Jeg skulle jo ikke ha flere. :D Haha.

Nope hadde ikke, :D Hadde bare en reisetrille etter minsten. Men ekke veldig lei meg for det jeg assa. hehe.. Neida, men var ferdig etter nr 3, så den ble solgt for leeenge siden. :)

Dere som har kjøpt vogn/babyutstyr i Sverige, har dere fortollet varene eller bare tatt sjansen?
Samtidig har jeg hørt at hvis man trenger "service" på vognen må man tilbake til Sverige, stemmer det? Eller kan man oppsøke en Emmajungaforhandler i Norge?

Dere som har kjøpt vogn/babyutstyr i Sverige, har dere fortollet varene eller bare tatt sjansen?
Samtidig har jeg hørt at hvis man trenger "service" på vognen må man tilbake til Sverige, stemmer det? Eller kan man oppsøke en Emmajungaforhandler i Norge?

Fortolla ikke. Hvis det er store reklamasjoner må man nok tilbake, men ved mindre ting, så pleier de fleste utstyrsbutikkene å være veldig behjelpelige.

Plutselig så går det litt opp for en at det faktisk skal komme en baby til verden snart og bli trillet rundt på :) koselig og veldig fin bil han hadde fått seg :)

Ååå, den vogna synes jeg er så fin:) Hadde liksom bestemt meg for Simo duo helt til jeg så den...Hvilket slag av Emmaljunga er det? Er ikke så kjent med Emmaljunga egentlig....

Back
Topp