Må spørre om noe litt ekkeltHvordan ser det ut det du lekker, har det no farge og er det vannaktig el.tykkere?
Ekle spørsmål gir ekle svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må spørre om noe litt ekkeltHvordan ser det ut det du lekker, har det no farge og er det vannaktig el.tykkere?
Ekle spørsmål gir ekle svarEr liksom vann. Ingen farge. Og det var ingenting i natt. Kommer litt innimellom når jeg er oppe å går. Kjenner det er der og blir våt i trusa, men renner ikke.. Noe som jordmor mente det burde gjøre om det var fostervann. Holdt ikke med et truseinnlegg da, sa hun. Håper hun har rett
![]()
Det skal vel lukte søtt/spesielt av fostervann...? Vannet mitt gikk ikke hjemme sist gang, så jeg fikk liksom aldri sett eller luktet på det, heheheMen har hørt at det skal lukte ganske spes?
Sns du skal oppdatere oss etter du har vært hos legen i dag! <3Ja, det tok mitt på sykehuset også, så jeg vet ikkeMen har roet seg litt nå, sa satser på det bare andre plagsomme saker
Skal uansett til legen i morgen, så kan nå bare ta det opp med han da
![]()
Sns du skal oppdatere oss etter du har vært hos legen i dag! <3
Nå var det lite i går, og ingenting i natt eller i dag, så var nok ikke fostervann sa legen. Det tror ikke jeg heller. Utfloden kan nok forandre seg litt i graviditeten, men skulle jo såklart ta kontakt igjen, om det blir mer av det. Ellers skal jeg på KK for å ta ekstra UL om 2 uker, så da får jeg sjekket det der også![]()