Lekke fostervann..

Må spørre om noe litt ekkelt ;) Hvordan ser det ut det du lekker, har det no farge og er det vannaktig el.tykkere?

Ekle spørsmål gir ekle svar :p Er liksom vann. Ingen farge. Og det var ingenting i natt. Kommer litt innimellom når jeg er oppe å går. Kjenner det er der og blir våt i trusa, men renner ikke.. Noe som jordmor mente det burde gjøre om det var fostervann. Holdt ikke med et truseinnlegg da, sa hun. Håper hun har rett :)

Forlang at de skal sjekke det! Kan være at lillingen presser på blæra, men hvis du ikke drikker sinnsykt mye så pleier jo det å ha bittelitt farge..kan jo være det er vannete utflod, har bare ikke opplevd det sjøl. Vil ikke skremme deg, men er jo bedre å sjekke en gang for mye :)

Ekle spørsmål gir ekle svar :p Er liksom vann. Ingen farge. Og det var ingenting i natt. Kommer litt innimellom når jeg er oppe å går. Kjenner det er der og blir våt i trusa, men renner ikke.. Noe som jordmor mente det burde gjøre om det var fostervann. Holdt ikke med et truseinnlegg da, sa hun. Håper hun har rett :)

Blir så overaska over at de ikkje tok deg inn.. var ikkje så mykje som kom då vannet gjekk litt og litt hos meg heller.. kunne fint gå i butikken og komme heim med et fuktig innlegg...

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Hei sniker litt. Da jeg fikk jenta mi. Kom det litt nå og da, som til deg. De sa at det var utflød. Men jeg krevde å bli sjekket skikkelig så fikk ul. Da sa legen at hun trodde kansje det var lite vann igjen. Så ble satt igang. Var riktig nok på termin jeg da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uff ja. Er ikke helt trygg på avgjørelsen, men om jeg har forstått det riktig så blir det produsert nytt vann hele tiden? Vært litt i dag, men har bare byttet truseinnlegg en gang pga fukt. Lillemann sparker jo kun nedover blæren om dagene, så føles ut som om jeg skal tisse på meg hele tiden :p Men har ganske god kontroll det, så ganske sikker på at det ikke er det. I morgen har jeg fri, så blir nok bare hjemme, og på tirsdag skal jeg til legen. Skal be han sjekke og evt ringe Kk om han føler det er nødvendig. Er vel bare en strips for å finne ut av det?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg har hatt det sånn i flere uker nå. Utflod på meg. Noen ganger er det tykt og andre ganger litt tynnere. Har ei venninne og som slet med det samme hele svangerskapet. Vi har begge måtte bruke truseinlegg hele tiden. Ho har ei frisk datter født i juli :) så bør ikke være noe farlig :) men sjekk opp hvis du blir bekymret :)

Hei :o)

Det sies at du kan ta på truseinnlegg, evt bind; og ta den med til legen for å sjekke om det er fostervann eller utflod. Men ja, det er nok helt vanlig med mye utflod... dessverre..!

Det skal vel lukte søtt/spesielt av fostervann...? Vannet mitt gikk ikke hjemme sist gang, så jeg fikk liksom aldri sett eller luktet på det, hehehe :P Men har hørt at det skal lukte ganske spes?

Det skal vel lukte søtt/spesielt av fostervann...? Vannet mitt gikk ikke hjemme sist gang, så jeg fikk liksom aldri sett eller luktet på det, hehehe :p Men har hørt at det skal lukte ganske spes?

Ja, det tok mitt på sykehuset også, så jeg vet ikke :D Men har roet seg litt nå, sa satser på det bare andre plagsomme saker :D Skal uansett til legen i morgen, så kan nå bare ta det opp med han da :)

Ja, det tok mitt på sykehuset også, så jeg vet ikke :D Men har roet seg litt nå, sa satser på det bare andre plagsomme saker :D Skal uansett til legen i morgen, så kan nå bare ta det opp med han da :)
Sns du skal oppdatere oss etter du har vært hos legen i dag! <3

Lykke til hos legen i dag :)

Sns du skal oppdatere oss etter du har vært hos legen i dag! <3

Nå var det lite i går, og ingenting i natt eller i dag, så var nok ikke fostervann sa legen. Det tror ikke jeg heller. Utfloden kan nok forandre seg litt i graviditeten, men skulle jo såklart ta kontakt igjen, om det blir mer av det. Ellers skal jeg på KK for å ta ekstra UL om 2 uker, så da får jeg sjekket det der også :)

Nå var det lite i går, og ingenting i natt eller i dag, så var nok ikke fostervann sa legen. Det tror ikke jeg heller. Utfloden kan nok forandre seg litt i graviditeten, men skulle jo såklart ta kontakt igjen, om det blir mer av det. Ellers skal jeg på KK for å ta ekstra UL om 2 uker, så da får jeg sjekket det der også :)

Veldig fint å høre! Jeg skal holde ekstra utkikk med hvordan min "lekkasje" er fremover ^^

Back
Topp