Hva holder dere på med?

Miss Independent

Elsker forumet
Ungene har lagt seg og mannen er ikke i form, så han har lagt seg. Så jeg sitter her og multitasker :p
Laptoppen på fanget, og samtidig ser på The L Word på Netflix.

Dere da?

Eskil er ferdigstelt, men i full vigør i vippestolen.
Vi har spist grønnsaker og dipp og satt oss for å se Halvbroren fra i går.
Men så ringte faren til mannen og de skravler så fælt :p
Skal snart se ferdig den serien, og så håper jeg E sovner snart, for jeg er veldig trøtt og håper på temperatur til trilletur med gruppa i morgen!

Sambo har akkurat lagt en overtrøtt og sliten liten Emmeth:):) jeg ser på Tangerudbakken og har ræva godt plantet i sofaen:p;)

Simone tok visst natta klokka seks så jeg pakker ut og sorterer klær. Hun bruker å ta natta mellom 20 of 21 så det blir nok nattemåltid her for en gangs skyld :) Samboeren monterer trappegrind så er det gjort :) Skal sysle litt og håper snuppa våkner og vil ha litt mat før midnatt og så er det natta etter det :)

Lillemor er i seng og har alt sovet 1 og ein halvtime:)
Og eg sitte å kosa meg med eit glas pepsi max og slappa av.. Straks finne fram fifty shades boka ;) høhø

Prøver å få Daniel i seng.. Holdt på I 1,5 time.. Stakkars gutten er så trøtt, men klarer ikke å finne roen. Virker til å kanskje endelig gå nå..

Simone tok visst natta klokka seks så jeg pakker ut og sorterer klær. Hun bruker å ta natta mellom 20 of 21 så det blir nok nattemåltid her for en gangs skyld :) Samboeren monterer trappegrind så er det gjort :) Skal sysle litt og håper snuppa våkner og vil ha litt mat før midnatt og så er det natta etter det :)

Åh, det var tidlig å ta natta ja :D

Lillemor er i seng og har alt sovet 1 og ein halvtime:)
Og eg sitte å kosa meg med eit glas pepsi max og slappa av.. Straks finne fram fifty shades boka ;) høhø

Det hørtes godt ut med brus!

Prøver å få Daniel i seng.. Holdt på I 1,5 time.. Stakkars gutten er så trøtt, men klarer ikke å finne roen. Virker til å kanskje endelig gå nå..

Håper han roer seg. Overtrøtte babyer er ikke noe moro!

Det ble sent natta på lillemor i dag, sovna ikke før i ti tiden. Vi har vært på skeidar og kjøpt to nye kleskommoder, montert den ene som er Anette sin:)
Driver å forbereder meg til barseltreffet i morgen, greit at klær og vogna er klar, for vi skal litt tidligere avgårde enn hva vi er vant til:D
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

hihi, Tangerudbakken er moro :d
Nå har mannen satt seg for å spille igjen :p Så da ble det BV på meg!

Ja, synes og det er kjempemoro og se på:) De er jo sååå søøøte<3<3 Emmeth våkna igjen, så måtte opp og amme han i søvn. Sovnet igjen 22.15;) Han har værtt litt urolig idag, nok fordi jeg spiste egg før idag, han tåler ikke det så godt! He he, sammen med gamer du og, ja:p

hvor tidlig tar babyene dag hos dere hvor de tar kveld kl 18 og 19?
Snuppa sovna kl 21 i går og forleden dag, og da er hun våken kl 08. Tror ærlig talt ikke jeg orker legge henne tidligere enn det riktig enda, orker ikke å stå opp klokka 06 :p

Snuppa sovna kl 21 i går og forleden dag, og da er hun våken kl 08. Tror ærlig talt ikke jeg orker legge henne tidligere enn det riktig enda, orker ikke å stå opp klokka 06 :p

Emmeth sovner som regel mellom 20.00-21.00 engang:) sover da til rundt 08.00 m noen amminger inni mellom:p;)

Daniel sovner mellom 21:30 og 22:00, og så står vi opp når storebror står opp i 6 tiden

Vanligvis så tar ikke Simone kveld før mellom 20 og 21, og da sover hun til 08 i helgene, og våkner av vekkerklokka til pappan i ukedagene klokka 07. Vanligvis ingen nattemåltid.
I går må hun ha vært veldig sliten siden hun sovna kl 18.00. Jeg vekkte hun såpass at jeg fikk bytta bleie og gitt litt melk rundt midnatt og så sov hun til 06.30.
Regner ikke med hun kommer til å ha så lange netter til vanlig. Likte best tiden før da hun sovnet i ti tiden og sov til åtte, men samtidig er det veldi deilig at hun sovner kl åtte så får vi litt kveld også :)
Vi har ikke prøvd på å få rutiner utenom at vi tar kveldsstell ca kl 19.00 og da er vi begge ofte med. Hun sov natta gjennom fra fødselen. Tror bare det er veldig stor forskjell på babyene så noen sover hele natten og noen ikke. Ulempen med å sove hele natten er at hun ikke sover mer enn maks en time i gangen om dagen. Hun kan fort bli overtrøtt og grumpy ;-)

Vanligvis så tar ikke Simone kveld før mellom 20 og 21, og da sover hun til 08 i helgene, og våkner av vekkerklokka til pappan i ukedagene klokka 07. Vanligvis ingen nattemåltid.
I går må hun ha vært veldig sliten siden hun sovna kl 18.00. Jeg vekkte hun såpass at jeg fikk bytta bleie og gitt litt melk rundt midnatt og så sov hun til 06.30.
Regner ikke med hun kommer til å ha så lange netter til vanlig. Likte best tiden før da hun sovnet i ti tiden og sov til åtte, men samtidig er det veldi deilig at hun sovner kl åtte så får vi litt kveld også :)
Vi har ikke prøvd på å få rutiner utenom at vi tar kveldsstell ca kl 19.00 og da er vi begge ofte med. Hun sov natta gjennom fra fødselen. Tror bare det er veldig stor forskjell på babyene så noen sover hele natten og noen ikke. Ulempen med å sove hele natten er at hun ikke sover mer enn maks en time i gangen om dagen. Hun kan fort bli overtrøtt og grumpy ;-)
Hermine sover skjeldent mer enn en time i slengen på dagen hun også, så dere har nok vært veldig heldig ;)
Ga henne flaske da jeg gikk å la meg kl 22.45 i går, men likevel våkna hun kl 01.30 og ville ha mer mat ;)

i går sovna Hermine på sofaen kl 19.30, sov der i 30 minutter, blei stelt og lagt kl 20.30 og sov til kl 08.30 i morges :D Så hun kan visst sove lenge tross tidlig kveld :)

Her er det ikke kveld før rundt kl 21. Vi sover til 8-9-tiden.

Legges klokka 19 og står opp mellom 8.30 og 10.00 med ca tre amminger imellom:-)

Back
Topp