Da var Emmeth lagt..

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
For kvelden og mamma koser seg m BV:D:D:D:D Hva driver dere jenter m ikveld, da?:)

Herlig =)
Vi kom hjem fra dåp for litt siden etter å ha hentet T hos foreldrene mine.
Mannen legger han nå, snart er det Lille sin tur!!

Herlig =)
Vi kom hjem fra dåp for litt siden etter å ha hentet T hos foreldrene mine.
Mannen legger han nå, snart er det Lille sin tur!!

Ja, var det en koselig dåp? Kan tenke meg dere er slitne etter en lang dag;) er så godt og få unga lagt så man kan slappe litt av på sofaen, synes iallfall jeg:p skal straks se tore på sporet:D

Anette har nettopp badet, skiftet til pysj:-) Skal puppe og se Tore på sporet så blir det natta på oss:-)

Vi har akkurat kommet inn døra etter en trilletur til mormor. Asle ligger på sofaen ved siden av meg og leker med bamsefilla si :) I hvert fall enn så lenge :p Han skal snart i seng han også, han vet bare ikke om det enda ;) Men han sov en litt sen lur nede hos mormor, så må drøye litt før vi tar kveldsstellet :)

Kjempefin dåp! =)
Lillebror er stelt nå, men må nok få sprelle fra seg litt og ha en runde til med puppene, så er han klar for senga :p

Herlig med et bad;) Koselig med ei ammestund Tore på sporet før det er nattinatt:) Ser på det samme jeg og. .

Vi har akkurat kommet inn døra etter en trilletur til mormor. Asle ligger på sofaen ved siden av meg og leker med bamsefilla si :) I hvert fall enn så lenge :p Han skal snart i seng han også, han vet bare ikke om det enda ;) Men han sov en litt sen lur nede hos mormor, så må drøye litt før vi tar kveldsstellet :)

Så koselig ogha besøktmlrmor;) Emmeth våknet igjen han, så vil nok kose litt merog ha en nattaflaske og litt grøt:) Håper han sover godt når den tid kommer:)

Daniel er i seng! Hvor lenge det varer er noe helt annet. Jeg må jo amme han i søvn så er jo bare fram med puppen når han våkner.

Daniel er i seng! Hvor lenge det varer er noe helt annet. Jeg må jo amme han i søvn så er jo bare fram med puppen når han våkner.

Thomas går rundt m Emmeth på kvelden til han sovner, så får jeg litt fri:) men før funka ikke det, var bare puppen som var god nok da:) Håper daniel sover ei stund;)

Hehe sånn er det her også, bare ble sånn, så nå forventer hun det:-)

Det var helt fantastisk da, hvor rolig alle babyene var i hele dag!
Først i kirka - som tok sin tid da det var komfirmantpresentasjon og alt mulig.
Det var tre små babyer der, dåpsbarnet, Eskil og ei på 7 uker.
Ikke et knyst under gudstjenesten, enda alle tre var våkne til helt på slutten.
OG alle sov under hele middagen :p

Det var helt fantastisk da, hvor rolig alle babyene var i hele dag!
Først i kirka - som tok sin tid da det var komfirmantpresentasjon og alt mulig.
Det var tre små babyer der, dåpsbarnet, Eskil og ei på 7 uker.
Ikke et knyst under gudstjenesten, enda alle tre var våkne til helt på slutten.
OG alle sov under hele middagen :p
Jøss, det var godt gjort:-)

Har bada Hermine i et enormt badekar. Fylte 10cm vann i det og la henne bare nedi, og gjett om hun kosa seg!!!:) pludra og sprella! Noe annet enn den lille balja hennes;)
Så fikk hun kose seg litt sammen med bestefar mens jeg kokte flasker og pumpe. Deretter blei det flaske og senga kl 21, og nå ser jeg halvbroren og skal pumpe litt! Håper snuppa har tatt kveld men man vet jo aldri hvilke planer de små har;)
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Har bada Hermine i et enormt badekar. Fylte 10cm vann i det og la henne bare nedi, og gjett om hun kosa seg!!!:) pludra og sprella! Noe annet enn den lille balja hennes;)
Så fikk hun kose seg litt sammen med bestefar mens jeg kokte flasker og pumpe. Deretter blei det flaske og senga kl 21, og nå ser jeg halvbroren og skal pumpe litt! Håper snuppa har tatt kveld men man vet jo aldri hvilke planer de små har;)
Åh, Halvbroren har vi glemt.
Bra vi har på serieopptak, for mannen koser seg med PS3-spilling nå :p

Hehe sånn er det her også, bare ble sånn, så nå forventer hun det:-)
prøver å lære han å sovne uten pupp, men er ikke lett. Nå har jeg nettopp roet han for tredje gang på 20 min uten å ty til puppen. To ganger med tutt og kos på øyenbrynet, men denne tredje gangen måtte jeg løfte han opp og ta knebøy :D da sluttet han å gråte med en gang.

Lillebror sovner ikke umiddelbart til amming lenger, men må ammes flere ganger før han er klar for å ta kvelden.
Er vel den fete ettermelken som er med på få han til å sove litt lenger om natten som skal i magen, kanskje.
Men nærhet og kos for å sovne er et must, og det skal han få =)
Frem til nå har jeg ammet og så har jeg eller mannen hatt han på fanget her i stuen, til han sovner, og lagt han på rommet etterpå.
Men han begynner å bli distrahert av tv og prat, så nå må vi ta leggingen på mørkt rom. Er nok lurt å la han roe seg uten støy når det er kveld og.
Så i kveld gikk jeg bare opp med han. Tilbydde bryst, tilfelle han var mer sulten, men det var ikke aktuelt. La han først og gikk ned, men han lå og kavet så fælt tross halvsøvne. Så da la jeg meg inntil og holdt rundt han, så sovnet han på to minutter =)
Spent på hvor lenge han sover etter dagens inntrykk!

Lillebror sovner ikke umiddelbart til amming lenger, men må ammes flere ganger før han er klar for å ta kvelden.
Er vel den fete ettermelken som er med på få han til å sove litt lenger om natten som skal i magen, kanskje.
Frem til nå har jeg ammet og så har jeg eller mannen hatt han på fanget her i stuen, til han sovner, og lagt han på rommet etterpå.
Men han begynner å bli distrahert av tv og prat, så nå må vi ta leggingen på mørkt rom. Er nok lurt å la han roe seg uten støy når det er kveld og.
Så i kveld gikk jeg bare opp med han. Tilbydde bryst, tilfelle han var mer sulten, men det var ikke aktuelt. La han først og gikk ned, men han lå og kavet så fælt tross halvsøvne. Så da la jeg meg inntil og holdt rundt han, så sovnet han på to minutter =)
Jeg har måttet slutte å bysse henne i søvn fordi hun våkner igjen når jeg legger henne ned:confused: så de siste to kveldene har jeg lagt meg sammen med henne, holdy rundt henne og i går sovna hun med puppen og idag med flaska:rolleyes:
Herlig at hun kan slokne i ro i senga uten byssing og bæring! Men samtidig litt vemodig at den delen av babytida går mot slutten:oops:

Jeg gjør det alltid slik, vi roer ned, ammer og koser oss inn på rommet hennes, slukker lyset og har bare spøka fra ikea som lyser litt:-) Da sovner hun raskere:-)

Jeg gjør det alltid slik, vi roer ned, ammer og koser oss inn på rommet hennes, slukker lyset og har bare spøka fra ikea som lyser litt:) Da sovner hun raskere:)

HØres lurt ut. Fungerte bra i går hvertfall =)

Back
Topp