Noe nytt har hendt:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Jeg la Anette på magen oppå gymmatta, og etter ei lita stund prøvde hun å krabbe, ikke lenge etter hadde hun klart å krabbe over på den andre siden av matta :gen014
Jeg fikk filmet det hele, synd man ikke kan legge ut film, gjett om mor er stolt nå :flower

Jeg la Anette på magen oppå gymmatta, og etter ei lita stund prøvde hun å krabbe, ikke lenge etter hadde hun klart å krabbe over på den andre siden av matta :gen014
Jeg fikk filmet det hele, synd man ikke kan legge ut film, gjett om mor er stolt nå :flower

Åååh, for ei flink snuppe du har:D:D all grunn til og være stolt:p;):D:D:D

Trodde ikke de kunne klare sånt då tidlig:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Så gøy! Daniel er begynt å snu seg litt rundt sin egen akse, så jeg tror han også blir tidlig!

Så flink hun er:) de begynner med ulike ting først skjønner jeg;)

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Så flink hun er:) de begynner med ulike ting først skjønner jeg;)

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Tydeligvis, hun har ikke klart å rulle over på magen enda:-)

Wow! Det var bra tidlig :D Så flink hun er! Skjønner godt at du er stolt! :D:D

Wow! Det var bra tidlig :D Så flink hun er! Skjønner godt at du er stolt! :D:D

Ja jeg ble veldig overasket:-) Det tok lang tid før hun kom seg over på den andre siden da:-)

WOW !
Så utrolig moro =)
Men du kan legge ut film altså ;)
Null stress!

Ja jeg ble veldig overasket:-) Det tok lang tid før hun kom seg over på den andre siden da:-)

Asle kjørte et lite stunt på stellebordet her i forrige uke, men der var armene mer som en plog foran og magen lå helt nedpå :p eneste grunnen til at han kom forover er at matta er så glatt og at han tok borti kanten av stellebordet med beina om sprellet baki der :p hehe ikke mye bevisst kryping der i gården, men pappa'n var så stolt som han skulle ha reist seg og gått :p hehe

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Så flink hun er! :-) ser ikke ut som d blir noe krabbing her med det første. Hun liker best å hvile hodet i matta foreløpig :) så utrolig gøy at hun klarer å krabbe så tidlig! :)

WOW !
Så utrolig moro =)
Men du kan legge ut film altså ;)
Null stress!
Det visste jg ikke, vi har selvfølgelig prata under snurten hehe, ikke lyst til å legge ut det;)

Det visste jg ikke, vi har selvfølgelig prata under snurten hehe, ikke lyst til å legge ut det;)

Det skjønner jeg.
Men om du vil, til en annen gang, så kan du legge inn filmen i Photobucket. Når du har gjort det får du en link som du kan legge inn i et innlegg her. :D

Det skjønner jeg.
Men om du vil, til en annen gang, så kan du legge inn filmen i Photobucket. Når du har gjort det får du en link som du kan legge inn i et innlegg her. :D

Med fare for å høres blond ut, men hvor finner jeg photobucket, er det her inne eller noe på pcn:-)?

den finnes som app til iphone vet jeg =)
Eller så går du på photobucket.com og laster det ned der til pc =)

den finnes som app til iphone vet jeg =)
Eller så går du på photobucket.com og laster det ned der til pc =)

Ok, skal se på det, jeg har android telefon:-)

Back
Topp