Jeg er veldig glad i grapefrukt og stenfrie druer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
he heVANNMELON!!!
Men spiste så himla mye av det i svangerskapet at jeg er forsynt fram til sommeren
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app
jeg liker jordbær <3 å vannmelon, røde druer, banan, og ananas![]()
Elsker jordbær jeg ogJordbær og er kjempedigg m masse fløte på... Mmm..
VANNMELON!!!
Men spiste så himla mye av det i svangerskapet at jeg er forsynt fram til sommeren
Lik som med meg og eplene minedet ble liksom litt nok etter hvert
Sent from my GT-I9000 using BV Forum
Jeg fikk dilla på jordbær med fløte og sukker....mmmmm! bra at jeg har jordbærhage da...siden jeg spiste det HVÆR dag....hehehhe, sikkert i 3 ukerogså fikk jeg dilla på sitron av alle ting
![]()
Sitron faktisk..Jeg fikk dilla på jordbær med fløte og sukker....mmmmm! bra at jeg har jordbærhage da...siden jeg spiste det HVÆR dag....hehehhe, sikkert i 3 ukerogså fikk jeg dilla på sitron av alle ting
![]()
Kunne spise en kilo om dagen i tre-fire måneder, så er fornøyd for ei stundLik som med meg og eplene minedet ble liksom litt nok etter hvert
Sent from my GT-I9000 using BV Forum
Jordbær og er kjempedigg m masse fløte på... Mmm..

Kjempegodt, mannen min bruker vaniljesaus, må innrømme at det var ikke så dumt det heller![]()
Anbefales, men faaarlig godt heheAldri hørt førSkal prøves ut
![]()
Anbefales, men faaarlig godt hehe
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Eller vanilje kesam!!! MmmmKjempegodt, mannen min bruker vaniljesaus, må innrømme at det var ikke så dumt det heller![]()
Eller vanilje kesam!!! Mmmm